וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטעים בנתב"ג

12.12.2006 / 15:43

"המטרה היא ניצחון חוץ ראשון", חידש ספאחיה. "את הסיכומים נעשה בסוף העונה", היגג הלפרין. מכבי ת"א היתה פילוסופית בדרך למלאגה

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מכבי ת"א המריאה היום (שלישי) למשחק החוץ מול מלאגה הספרדית, במסגרת המחזור השמיני של היורוליג. הצהובים יפגשו את מלאגה במצב רוח מרומם. הספרדים, עם שני ניצחונות רצופים ביורוליג, ירצו לצלוח גם את המשחק הראשון של הסיבוב השני, ולגמול למכבי ת"א על ההפסד 106:101 במחזור פתיחת העונה.

מאמן מכבי ת"א נוון ספאחיה נשמע אופטימי לפני הנסיעה: "המטרה היא ניצחון חוץ ראשון. אנחנו משתפרים כקבוצה ומשחקים טוב יותר. אנחנו צריכים לשפר את ההגנה, ואם נשפרה יהיו לנו סיכויים טובים יותר לנצח".

"מלאגה היא קבוצה טובה וראינו אותה משחקת נגד ברצלונה", הוסיף מאמן הצהובים, תוך שהוא מתייחס לניצחונה הביתי של יריבתו (77:80) על הקטאלונים, במסגרת הליגה הספרדית.

יותם הלפרין לא התרגש מהעובדה שהצהובים טרם ניצחו ביורוליג מחוץ ליד אליהו: "צריך לזכור ששיחקנו רק שלושה משחקי חוץ ואת הסיכומים נעשה בתום העונה. בשבוע שעבר באתונה ראיתם למה אנו מסוגלים. על הנייר אנחנו יותר איכותיים ממלאגה, אבל אי אפשר לדעת לאן המשחק יתפתח".

נואל פיליקס, שקיבל דקות משחק לא מבוטלות בשבוע שעבר מול פנאתינייקוס: "יש לנו רוטציה ארוכה ומאבק בריא וזה טוב לקבוצה. כמובן שאנו יוצאים כדי לנצח, זה הדבר היחיד שאנו חושבים עליו ולא על שום דבר אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully