וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאו לא נותנת לאולימפיאקוס לברוח

6.12.2006 / 23:47

קבוצתו של פיני גרשון ניצחה 81:88 בקלן, אבל הבאסקים נצמדו אליהם עם ניצחון 76:79 על לה מאן, והשתיים צמודות בראשות בית א'

בעוד שבאתונה מתכוננים למשחק בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב מחר, התקיימו הערב (רביעי) חמישה משחקים אחרים ברחבי היורוליג, שלא כללו יותר מדי הפתעות. אולימפיאקוס וטאו ויטוריה נשארו קרובות אחת לשנייה בראש בית א', מלאגה שיפרה עמדות בבית ב', ובבית ג' צסק"א יצאה מאיסטנבול עם ניצחון נאה.

מלאגה שומרת על הבית

מלאגה - פרטיזן בלגרד 58:66

מלאגה ממשיכה בהסתערות שלה מתחתית הבית אל עבר הטופ 16. אלופת ספרד הובילה בפער דו ספרתי כמעט לכל אורך המשחק, והצליחה לשרוד ניסיון קאמבק של הסרבים ברבע האחרון, שבו צימקו כבר עד 55:59 בלבד, כדי להחזיר את ההפרש לאיזור הבטוח עד הסיום - 58:66. וונטגו קאמינגס היה היחיד שפגע בפרטיזן עם 16, כאשר קוסטה פרוביץ' (1 מ-8 מהשדה), מילנקו טפיץ' (1 מ-7 ) ופרדרג דרובניאק (2 מ-10) עושים כל שביכולתם כדי להפריע לו. ברני רודריגז בלט במלאגה עם 15, יירי וולש, קונסטנטינוס ואסילאידיס, קרלוס חימנז וקרלוס קבסאס הוסיפו 12 נקודות כל אחד. לפני המשחק הודיעה מלאגה כי כוכבה הפצוע מרכוס בראון, שחזר למגרשים בתקופה האחרונה ללא הצלחה גדולה, ייעדר לתקופה ממושכת בגלל החמרה בפציעתו.

אולקר איסטנבול - צסק"א מוסקבה 74:64

אלופי אירופה לא נכנסו טוב למשחק במחצית הראשונה, והטורקים הוליכו בסיומה 31:37. אבל אז התחילה צסק"א להציג את הגנת הברזל שלה ועצרה את אולקר על 10 נקודות בלבד בכל הרבע השלישי, בסיומו הובילו הרוסים ביתרון של שלוש נקודות. אולקר הגיבה במטח של שלשות לא מוצלחות, ומתיאס סמודיש הנהדר, עם שבע נקודות רצופות, העניק לצסק"א יתרון מבטיח עד הסיום.

את צסק"א הוביל סמודיש עם שיא עונה של 21, ופאפאלוקאס הוסיף 15 בנוסף לשמונה אסיסטים. דאמיר מרסיץ' הוליך את אולקר עם 18, אדי באסדן תרם 12, ואיברהים קוטלאי סיים עם 5 נקודות בלבד, כולל 1 מ-6 מחוץ לקשת.

בית א': צפוף בצמרת

קלן - אולימפיאקוס 88:81

קבוצתו של פיני גרשון שוב עשתה לעצמה חיים קשים, אבל הצליחה הפעם לשמור על היתרון ולהשיג ניצחון חוץ חשוב בגרמניה. אחרי מחצית ראשונה צמודה פתחו היוונים פער של 11 נקודות, 61:72, בתום הרבע השלישי. אבל קלן לא וויתרה והקטינה עד ל- 81:85 שתי דקות לסיום, אבל כאן כבר אזל הכח לחניכים של סאשה אוברדוביץ' ואולימפיאקוס יצאה בשלום מעוד משחק שיכל להוות מוקש עבורה. סקוני פן הוליך את אוליפיאקוס עם 22 (12 מ-12 מהעונשין), אנדראה זיזיץ', יואניס בורושיוס ואלכס אקר הוסיפו 16 כל אחד. מארקין גורטאט הוביל את קלן עם 17, מאלדין סליואנצ'אנין תרם 15.

לה מאן - טאו ויטוריה 79:76

גם טאו, היריבה הגדולה של אולימפיאקוס בבית א', עשתה למאמן שלה דפיקות לב לקראת הסיום לאחר שהוליכה בביטחה לאורך כל המשחק, אבל גם היא יצאה בסיום עם הניצחון השישי שלה בשבעה משחקים, מאזן זהה לזה של היוונים. לואיס סקולה הארגנטינאי הצטיין אצל עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים, איגור ראקוצ'ביץ' נתן 14 משלו, וטיאגו ספליטר וארדוגן הוסיפו 13 כל אחד. סאנדרו ניצ'ביץ' וקני גרגורי הוליכו את קלעי לה מאן עם 18 כל אחד, אריק קמפבל סיים עם 10 נקודות ו-11 כדורים חוזרים.

קליממיו בולוניה - פרוקום סופוט 91:77

כנראה שהחילופים בעמדת המאמן היו טובים לבולוניה למשחק אחד בלבד, כי הערב היא חזרה לסורה עם הפסד שישי ביורוליג. הפעם הצליחה בולוניה לשמוט יתרון בו החזיקה במשך שלושה רבעים, וקרסה בדקות הסיום. הפולנים ניצלו זאת היטב וקלעו 28 נקודות ברבע האחרון, כדי לנצח 77:91. אדם וויקיץ' הוביל את סופוט עם 20, תייס אדני וג'יימס תומאס קלעו 19 כל אחד לבולונזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully