וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסה, בקלאסה

5.12.2006 / 21:45

ברצלונה לא התרגשה מברמן, ותוך 18 דקות עשתה 0:2 בדרך לשמינית הגמר. רומא-ולנסיה 0:1, באיירן-אינטר 1:1, גלאטאסריי-ליברפול 2:3

.מישהו באמת האמין שברצלונה לא תנצח את ורדר ברמן? שהקטאלונים יהיו לאלופת אירופה הראשונה שלא מעפילה לשמינית הגמר שנה אחרי זכייתה? שיקום ויצביע. הגרמנים הגיעו לקמפ נואו ביודעם שתיקו יעלה אותם, אבל הפסידו 2:0 ויסתפקו בגביע אופ"א. צ'לסי הייתה זקוקה לניצחון כדי להבטיח את המקום הראשון ומול לבסקי סופיה לא התקשתה להשיגו עם 0:2.

בבית ב' הגיעה אינטר, הקבוצה החמה באירופה, לאליאנס ארינה של באיירן כשניצחון היה מעניק לה מקום ראשון. הגרמנים לא התרשמו, עצרו את הריצה של האיטלקים עם תיקו 1:1 ועלו מהפסגה. ספורטינג ליסבון אמנם הפסידה לספרטק מוסקבה 3:1, אבל תשחק בגביע אופ"א אחרי שסיימה במקום השלישי.

בית ב' היה סגור ומסוגר כבר לפני שבועיים, כשנותרה בעיקר המלחמה על המקום הראשון. כנראה שליברפול ופ.ס.וו לא יותר מדי רצו אותו ושתיהן קיבלו שלישיות משתי המדורגות אחרונות, בורדו (1:3 על פ.ס.וו) וגלאטסראיי (2:3 על ליברפול). הצרפתים הם אלו שישחקו בגביע אופ"א.

בבית ד' הייתה קרובה רומא להתקף חרדה, כשעלתה למשחק החשוב מול ולנסיה ללא פרנצ'סקו טוטי הפצוע. למרות זאת, היא הבטיחה עלייה לשמינית הגמר עם ניצחון 0:1. שחטיור דונייצק יצאה בשלום מאתונה עם תיקו 1:1 מול אולימפיאקוס, ותשחק באופ"א.

ברצלונה בקלות

ברצלונה - ורדר ברמן 0:2

22 השחקנים של בארסה וברמן עלו לקרב ראש בראש על הכרטיס לשמינית גמר הצ'מפיונס, וידעו שכל תוצאה מלבד ניצחון לבארסה, תחולל סנסציה רבתי. אז הייתה תחרות? מסתבר שלא. ברצלונה פתחה בלחץ כבד על השער של טים וויסה. בדקה ה-13 זה גם עזר. רונאלדיניו לקח בעיטה חופשית מ-18 מטרים, בעט שטוח, כדור שחלף מתחת לחומה וחדר לרשת. 5 דקות עברו וזה כבר 0:2 אחרי שגודיונסון סיים ברשת מתפרצת יפה של המארחת. מכאן התפתח גארבג' טיים של 72 דקות. ברצלונה הגיעה לעוד הזדמנויות כשגודיונסון וג'ולי מחמיצים, ברמן הספיקה לבעוט כדור לקורה, אבל שארית המשחק התנהלה בקצב איטי, שערים נוספים לא הגיעו ובארסה בשמינית הגמר. כצפוי.


צ'לסי - לבסקי 0:2

הלונדונים כבר היו בשלב הבא, ממזמן אפשר להגיד. למרות זאת, המקום הראשון עדיין היה בסכנה וניצחון היה מבטיח אותו. לבסקי החזיקה מעמד 27 דקות, עד שלא אחר מאנדריי שבצ'נקו העלה את הלונדונים ליתרון בשערו ה-44 בליגת האלופות, אחרי מסירה של פרנק למפארד. שון רייט-פיליפס, שהספקולציות קישרו אותו עם מעבר לכל קבוצת פרמיירליג אפשרית לאחרונה, הכפיל בדקה ה-83.

באיירן מהמקום הראשון

באיירן מינכן - אינטר 1:1

השתיים, שהבטיחו את העלייה לשלב הבא, נאבקו בגרמניה בקרב ישיר על המקום הראשון בבית. אינטר אולי נראתה כפייבוריטית אחרי 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אבל דווקא רוי מקאיי העלה את באיירן ליתרון בדקה ה-62, אחרי שקיבל כדור מחסן סליהאמידז'יץ'.


ספורטינג ליסבון - ספרטק מוסקבה 3:1

הרוסים ניצחו והתנחמו לפחות בעלייה לגביע אופ"א. הם התחילו בדרך הנכונה, אחריי שרומן פבליצ'נקו העלה אותם ליתרון מפתיע כבר בדקה ה-7 ומקסים קליניצ'נקו הדהים עם כיבוש נוסף בדקה ה-16. קרלוס בואנו צימק בדקה ה-31, אבל בויאריטסב עוד חתם בדקה ה-89, ושיחזר את ההפסד של ספורטינג בגמר גביע אופ"א מול קבוצה רוסית אחרת, צסק"א, באותו מגרש לפני שנתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גארבג' טיים

גלאטסראיי - ליברפול 2:3

לטורקים נשאר לשחק רק על הכבוד. רפא בניטז מצד שני, עלה לשחק עם מספר שחקנים מחליפים. אחד מהם, רובי פאולר, העלה את האנגלים ליתרון בדקה ה-22, אבל אטס נקטי הישווה אחרי שתי דקות ואוקאן בורוק הפך בדקה ה-28. סשה איליץ' הבטיח 3 נקודות לטורקים, עם שער נוסף בדקה ה-79. פאולר כבש את השני שלו בדקה ה-90, אבל לא הספיק בשביל להוציא נקודה מאיסטנבול.

פ.ס.וו - בורדו 3:1

בורדו רצתה נקודה שתבטיח לה סופית עלייה לגביע אופ"א, אבל מול ההולנדים, שקורעים את הליגה המקומית שלהם ונהנו מקמפיין מוצלח באירופה, השיגו הרבה יותר. בורדו עלתה ליתרון יקר בדקה ה-7 משער של ז'וליאן פובר. דלמאט הכפיל את היתרון בדקה ה-28. ז'אן קלוד דארשביל כבש את השלישי בדקה ה-37. אלכס החזיר מעט מהכבוד האבוד של המקומיים עם שער מצמק דקה לסיום.

רומא נשמה לרווחה

רומא - ולנסיה 0:1

האיטלקים הגיעו ללא כוכבם הגדול, פרנצ'סקו טוטי, וידעו שבקונסטלציה מסויימת הם עלולים שלא לעלות לשלב הבא. במצב כזה לא לוקחים שבויים ושער של כריסטיאן פאנוצ'י בדקה ה-13 העניק לקבוצה מבירת איטליה 3 נקודות יקרות. רודריגו טדאיי העלה כדור חופשי, פיליפ מקסה המשיך במגיחה והבלם הותיק כבש מקרוב. רומא בשמינית הגמר.

אולימפיאקוס - שחטיור דונייצק 1:1

שחטיור ידעה שגם אם רומא תנצח, אסור לה להפסיד כדי להבטיח לפחות השתתפות בגביע אופ"א. מאטוזלם העלה אותה אותה ליתרון בדקה ה-27 וקירב אותה למפגש עם מכבי חיפה. קאסטיז'ו הישווה בדקה ה-54 והעניק לקבוצתו תקווה מחודשת, שלא התממשה עד הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully