וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלנובלה של בוקה בקורדובה

4.12.2006 / 0:29

הייתה צריכה ניצחון לאליפות, אך הפסידה לבלגראנו. אסטודיאנטס סיימה בתיקו דרמטי מול ארגנטינוס וצמצמה ל-3 כדי למתוח את ארגנטינה

בוקה ג'וניורס יצאה היום (ראשון) לקורדובה למשחק מול בלגראנו במסגרת המחזור ה-18 והלפני אחרון של טורניר האפרטורה והפסידה 1:0. אולם דווקא המשחק של יריבתה לצמרת, אסטודיאנטס, עשה את סיפור המחזור. כעת עומד הפער בצמרת על שלוש נקודות וסיפור האליפות לא גמור.

בוקה ידעה שניצחון יבטיח לה את אליפות האפרטורה ואליפות שלישית ברציפות, הישג היסטורי למועדון, לא משנה מה תעשה אסטודיאנטס, המרוחקת ארבע נקודות ממנה. אממה, בוקיטה לא הצליחה לעשות את העבודה ולכבוש את שער המארחים. בדקה ה-61 פרנקו פפינו, בלם בלגראנו, הימם את שחקני ואוהדי בוקה, שעשו את הדרך הארוכה מבואנוס איירס עד קורדובה.


ארגנטינוס ג'וניורס - אסטודיאנטס 2:2

כמה דרמה במשחק אחד. עד הדקה ה-78 סמכה בוקה על המארחים, שהובילו 0:1 על אסוטדיאנטס משער של חורחה קווינטרוס. במצב כזה האליפות של בוקה, למרות הפיגור מול בלגראנו. אבל אז בדקה ה-78 הישוותה אסטודיאנטס. דקה לסיום חואן סבסטיאן ורון עשה מהפך וצמצם את הפער מבוקה לנקודה אחת בלבד. דקה לאחר מכן גונזאלו חוי הישווה בסיום דרמטי ומסעיר ושוב החזיר את הפער ל-3 נקודות.

במחזור האחרון תארח בוקה בבומבנרה את לאנוס ואילו אסטודיאטנס, תארח את ארסנאל. אסטודיאנטס חייבת לנצח ותקווה להפסד של בוקה. במצב כזה יהיה שוויון בנקודות, מה שיזמן משחק מכריע על האליפות במגרש נייטראלי. אזרחי ארגנטינה כבר החלו לכסוס אצבעות.

ריבר פלייט - נואבה שיקגו 2:1

היריבה המושבעת של בוקה אירחה באל מונומנטאל את נואבה שיקגו, שנאבקת על חייה בתחתית אחרי שעלתה העונה. במחזור העשירי ניצחה ריבר את בוקה 1:3 וחשבה שהנה אוטוטו היא הופכת את הקערה בטבלה ותרוץ לאליפות. מהר מאוד היא חזרה לקרקע.

היום הגיעה מכה נוספת כשהפסידה לעיני אוהדיה. ארנסטו פאריאס העלה את המקומיים ליתרון כבר בדקה ה-3, אבל פדריקו היגויאן בדקה ה-49 וחורחה מרטינז בדקה ה-63 הפכו את התוצאה והשפילו את ריבר.

תוצאות נוספות:

ארסנאל - סן לורנצו 2:2

המאמן אוסקר רוגרי נאלץ לשמוע את אוהדי סן לורנצו מקללים ומגדפים אותו במשחק החוץ מול ארסנאל, אחרי ששער יתרון של קבוצתו מרגליו של פאבלו קוואטרוצ'י בדקה ה-4, הפך לפיגור 2:1 בזכות צמד מהיר של לוקאס ואלדמארין בדקות 6 ו-21. סילברה השווה שלוש דקות לפני ההפסקה, אבל זה לא הרגיע את הקהל של סן לורנצו, שחיפש אליפות ומצא מקום שמיני.

שאר התוצאות:

חימסניה חוחוי - רוסאריו סנטראל 0:1
לחימנסיה: חאבייר גארסיה 90.

קולון סנטה פה - בנאפילד 0:3
לקולון: רובן רמירז 10, קלאודיו אנריה 42, פרדי גריסאלס 90.

ניואלס אולד בויס - גודוי קרוז 2:2
לניואלס: סנטיאגו סאלקדו 31, אוסקר קרדוסו 78. לגודוי: תורסי 24, מאורו פוי 29.

ראסינג קלאב - חימנסה לה פלאטה 1:3
לראסינג: פאקונדו סאבה 17 פנדל, פאקונדו סאבה 22, חוליו בארוסו 53. לחימנסיה: תאנחה סילבה 15 פנדל.



לאנוס - ולז סארספילד 0:2
ללאנוס: סנטיאגו הויוס 19, אגוסטין פלטיירי 35.

קילמס - אינדפנדיינטה 3:1
לקילמס אדוארדו בוסטוס מונטויה 26. לאינדפנדיינטה: דויד אברהם 9, סרג'יו דניאל אורטמן 20, גרמן דניס 28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully