וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,200 שוטרים יאבטחו את המשחק הבא של פ.ס.ז'

30.11.2006 / 15:36

נשיא המועדון מנהיג אמצעי הגנה חסרי תקדים לקראת המפגש מול טולוז, והצהיר על שורה של צעדים שירחיקו את האוהדים הפאשיסטים מהאצטדיון

פריז סן ז'רמן ממשיכה לקבל בראש מאז המהומות בסיום משחק גביע אופ"א נגד הפועל ת"א, בסיומו נורה אוהד צרפתי למוות, לאחר ניסיון תקיפה של האוהדים האדומים. נשיא המועדון אלן קרייזק יצא היום (חמישי) בסדרת ראיונות עם כל כלי התקשורת, והצהיר ש"פ.ס.ז' איננו מועדון פאשיסטי", "המועדון נמצא בסכנה", וסיכם ש"אי אפשר להכליל על כל הקהל בגלל קומץ חוליגנים. יש לנו 500 אוהדים גזענים, שונאי זרים ואנטישמים, אבל למה להאשים את כל האחרים?".

והבטיח שלקראת משחק הליגה הבא נגד טולוז ינכחו באצטדיון הפארק דה פראנס כ-1,200 שוטרים, שיוודאו שלא יהיו כל תקריות אלימות. המשמעות תהיה שהתפוסה באצטדיון תהיה קטנה ב-2,000 מקומות. כמות האוהדים הצפויה היא 26 אלף.

קרייזק הבהיר כי לדעתו פ.ס.ז' איננו הצד האשם, מכיוון שלא ניתן לצפות מהמועדון "לפעול במקום המשטרה", אבל הצהיר על מספר צעדים מונעים: כל אוהד שייעצר על ידי המשטרה באצטדיון או בסביבתו יאבד את המנוי שלו, ולא יוכל לקנות מנוי חדש במשך מספר שנים; כל מנוי יחויב בתמונה ושאר פרטים מזהים; הכניסה ליציע האולטראס "קופ בולונייה" ייסגר לעת עתה בהוראת המשטרה. בין לבין, עיריית פריז תקיים דיון בנושא האלימות בכדורגל.

"נתחיל לנקוט בשיטות פעולה דומות לאלו שמשתמשים באנגליה נגד החוליגנים, ואני אהיה חסר רחמים בעניין הזה, הכל כדי שהמועדון הזה יצליח", הבהיר קייזק. "אני מעדיף שנשחק מול אצטדיון חצי ריק מאשר לחוות שוב את הטרגדיה של מות אוהד. אם המחיר של להחזיר משפחות לאצטדיונים תהיה לשחק עם מעט קהל, אז אני לא מפחד או עצוב מזה. יש הרבה אנשים שתומכים בי עכשיו במועדון, שנמצא בנקודה השחורה ביותר שלו בהיסטוריה. אם מישהו חושב שאני לא יכול לעשות את העבודה החשובה הזו, אני מוכן לפנות את מקומי, אבל לא אתפטר כי זה פשוט יהיה גועל נפש וחוסר אחריות, וזה גם לא יפתור דבר".

"המטרה היא", סיכם קייזק, "שלא יהיו יותר לקבוצה אוהדים קיצוניים באצטדיון".

* לסאנה דיארה מצ'לסי נמצא על הכוונת של מארסיי, כך מדווחת התקשורת הצרפתית. הקשר ממאלי אמור היה לראות מגרש ב"בין 15 ל-20 משחקים", לפי ההבטחה של ז'וזה מוריניו, אבל כעת נראה שהמאמן מעדיף את דיארה בקצה הספסל. נראה כי הוא יעבור בהשאלה בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully