וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "עוד לא סיימנו את העבודה"

איתן נוח

10.3.2010 / 6:50

מכבי ת"א המריאה למדריד, אך למרות שההעפלה להצלבה הובטחה, שרון דרוקר והשחקנים לא מוותרים על המקום הראשון

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) לספרד לקראת המפגש מול ריאל מדריד במה שיהיה משחקה האחרון בשלב הטופ 16 ביורוליג. המשחק חשוב עבור שתי הקבוצות כשהמנצחת בו תקבל כפרס את המקום הראשון, מה שיביא גם יתרון ביתיות בסדרה בשלב רבע הגמר, ואולי חשוב מכך, הקבוצה המנצחת אמורה להמנע ממפגש מול ברצלונה בשלב הבא.

"מבחינתנו, עוד לא סיימנו את העבודה", התייחס לפני ההמראה עוזר המאמן שרון דרוקר למשחק. "נכון שעלינו לשלב הבא, אבל מההיכרות שלי עם השחקנים, ולאור איך שנראינו עד עכשיו, אנחנו נרצה להילחם על המקום הראשון ולא נסתפק רק בעלייה עצמה. זה אומר גם לנצח במדריד שזו משימה קשה לכל הדעות. אני חושב שהניצחון מול סיינה והעלייה לשלב הבא נתנו הרבה ביטחון לשחקנים. עשינו את זה בדרך יפה, עם הרבה אופי. לפני הטופ 16 לא צפו לנו הצלחה בבית הזה ובכל זאת הבטחנו את העלייה לפני המשחק האחרון. למשחק הקרוב אנחנו צריכים לבוא וללמוד מכל השגיאות שעשינו במשחקי החוץ הקודמים וגם איך לסיים משחק בצורה נכונה".

סטפון לאזמה סיפר על המטרות להמשך המשחקים ביורוליג: "המטרה שלנו הייתה לעלות לשלב ההצלבה, אבל עכשיו יש לנו גם מטרה לסיים במקום הראשון. אני יודע שכולנו נחושים לחזור משם עם ניצחון ואני מאמין שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. אנחנו לא מתעסקים בנושא ניצחונות החוץ, ברור שזה חשוב לנצח בחוץ ועד עכשיו לא עשינו את זה בשלב זה. ברור לכולם שניצחון על ריאל יוביל אותנו רחוק. אם נבוא, נשחק אגרסיביים כמו ששיחקנו במשחקים האחרונים ונביא את היכולת הקבוצתית שלנו, לא תהיה לנו בעיה לנצח".

גיא פניני, הישראלי הבכיר של מכבי העונה, התייחס ל"משחקי העונה" האחרונים שעוברים על מכבי תל אביב: " זה החיים של כדורסלן, כל שבוע יש פיק חדש, לפני כל משחק אני אומר שזה משחק עונה וזה באמת ככה. אני חושב שהשבוע זה יותר משחק בונוס, הלחץ ירד, מרגישים את זה בקבוצה ובאימונים, עכשיו זה הדובדבן שבקצפת, לקחת את המקום הראשון וזה יהיה מדהים אם נעשה את זה".

כמו כן הוסיף פניני על חשיבותו של המשחק: "אנחנו רוצים את יתרון הביתיות בשלב הבא. המטרה שלנו הייתה להבטיח את העלייה להצלבה, עשינו את זה. אנחנו עכשיו יוצאים למשחק קשה, אנחנו באים כאנדרדוג ובאיזשהו מקום זה אולי טוב לנו כי אולי הלחץ יותר עליהם. המשחק יכול להתפתח לכל מיני כיוונים. אני מאמין שאם נשאר צמודים לקראת הסוף, הלחץ יהיה עליהם. אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר. ידעתי מההתחלה ששלושה ניצחונות בבית הזה יספיקו מקסימום למקום שני ובשביל לסיים במקום הראשון אנחנו צריכים את ניצחון החוץ הזה".

הבוקר פרסם העיתון "ישראל היום", כי אפס פילזן, המעוניינת בשורותיו של הגארד דורון פרקינס, מתכוונת להציע לו חוזה בסכום של כמיליון דולר לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully