וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "ננסה להירשם בדפי ההיסטוריה"

רויטרס

11.8.2009 / 10:32

קשר נבחרת אנגליה, המתכוננת למשחק הידידות נגד הולנד, מקווה לזכות במונדיאל בדרא"פ, 44 שנים אחרי הפעם הראשונה

עריכה: רן צימט

ביום רביעי בערב ייתכנסו להן נבחרות רבות ברחבי העולם וייערכו משחק ידידות. אחד מהם, מעניין ביותר, יפגיש את נבחרות הולנד ואנגליה. זה, כאמור, רק משחק ידידות, אבל שתי הנבחרות הללו תמיד מרתקות.

פחות משנה לפני המונדיאל בדרום אפריקה, פרנק למפארד, קשרה של צ'לסי ונבחרת אנגליה, שכבר נמצאת עם רגל ושלושת רבעי באליפות העולם אחרי שהשיגה את מלוא הנקודות (21 משבעה משחקים), מדבר על הבאות. "בשנה זו ננסה להטביע חותם כפרטים וכנבחרת שתירשם בדפי ההיסטוריה", אמר למפארד לפני המשחק, והתכוון, כמובן, לזכייה בגביע העולם, דבר אותו הצליחה לעשות אנגליה פעם אחת ב-1966.

קשר צ'לסי, 31, שירשום הופעה מספר 72 בנבחרת שלוש האריות, לא מתכנן עדיין פרישה: "אם הייתי מרגיש שהרגליים שלי הגיעו לנקודה בה שחקנים אחרים יכולים לעשות טוב ממני עבור הנבחרת, אז הייתי שוקל את המקום שלי. כרגע, אני לא רואה זאת. אמשיך לשחק עבור הנבחרת כל עוד אוכל. אני גאה בכל הופעה בנבחרת שאני רושם.

"אנחנו יודעים עד כמה כואב הכישלון. זו ההרגשה הרעה ביותר שיש בכדורגל, כשיש לך מומנטום שיכול להוביל אותך לזכייה בתואר, ובשנייה אחרי אתה הולך הביתה", הוסיף למפארד לגבי תחושותיו לקראת המונדיאל. "אף אחד לא יכול לשכוח דבר כזה, ואנו לא רוצים שזה יקרה לנו שוב".

למפארד המשיך את קו המחמאות למנג'ר הנבחרת פאביו קאפלו: "אחת התכונות היפות שלו ומה שהוא נתן לנו ב-18 החודשים האחרונים בהם הוא מכהן בתפקיד, היא העובדה שאנחנו קבוצה. זה החוזק שלנו בקמפיין הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully