וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: הוולברינס שמו איקס גם על דיוק

8.12.2008 / 12:17

מישיגן, שכבר הפילה את UCLA, הדהימה את המדורגת רביעית עם 73:81. נוטרדאם נכנעה לאוהיו סטייט, קרי שוב הפגיז 44 נקודות בניצחון דייוידסון

הפתעות לא היו חסרות לנו גם בשבוע הרביעי של העונה, ושתיים מהמדורגות הבכירות מעדו בקול תרועה רמה. דיוק, המדורגת רביעית, הופתעה על ידי מישיגן, שהפכה לקוטלת ענקיות סדרתית עם ניצחון מרשים 73:81, ואילו המדורגת השביעית נוטרדאם הפסידה לאוהיו סטייט 67:62. צפון קרוליינה, המדורגת ראשונה, נחה השבוע מפעילות, ויתר חברות הטופ 10 רשמו ניצחונות קלים מול יריבות נחותות.

העולם של סימס

מישיגן - דיוק 73:81

שתי קבוצות מחטיבות שונות לא נוהגות להיפגש יותר מפעם אחת בעונה, אבל הניצחון המדהים של מישיגן על UCLA בחצי גמר טורניר ה-"2K קלאסיק" במדיסון סקוור גארדן סידר להן פגישה בגמר, בו ניצחה דיוק בקלות. הפעם הן התעמתו באן ארבור של מישיגן, שם נהנו הוולברינס מתמיכת הקהל הביתי שלהם ושמרו על רמת אינטנסיביות גבוהה לכל אורך המשחק.

למרות הבדלי הרמות הברורים בין הקבוצות הצליחה מישיגן לשמור על משחק צמוד בעזרת ההגנה האזורית הידועה של ג'ון ביליין, והבלו דבילס לא הפסיקו להחטיא מבחוץ וסיימו עם 7 מ-33 מחוץ לקשת. ברגעי ההכרעה היו אלה דשון סימס הפנטסטי שרשם 28 נקודות ו-12 ריבאונדים והדיוק של הוולברינס מהקו שעשו את ההבדל, והנחילו הפסד ראשון העונה למייק ששבסקי. מני האריס עזר לסימס עם 17 נקודות, ג'ון שייר הוביל את דיוק עם 16 וקייל סינגלר רשם 15 נקודות, 10 ריבאונדים ושבעה אסיסטים.

נוטרדאם - אוהיו סטייט 67:62

בנוטרדאם בנו על חזרתו של לוק הארנגודי וציפו לנפנף את הבאקאייז, אבל נתקלו בקבוצה קשוחה שיודעת מה היא רוצה. השחקנים של ת'אד מאטה, שהניצחון שלהם בשבוע שעבר על מיאמי נחשב לסנסציה, הוכיחו שהם כאן כדי להישאר, והגורם העיקרי לכך הוא אוון טרנר. הסומפור האלמוני נתן הצגה עם 28 נקודות, 10 ריבאונדים וחמישה אסיסטים, ושמר כמעט לבדו על הפער הקטן של אוהיו סטייט במהלך המחצית השניה עד לניצחון.

הארנגודי, שהחמיץ את שני המשחקים הקודמים של האייריש, היה מצוין כהרגלו עם 25 נקודות ו-16 קרשים, אבל לא קיבל מספיק עזרה, והידית של קייל מקלארני לא תיפקדה (6 נקודות, 0 מ-6 מהשלוש). הפרשמן בי. ג'יי מאלנס, אחד הפורספקטים המבטיחים לדראפט הקרוב, קלע 11 נקודות וקטף שבעה ריבאונדים לבאקאייז.

דייוידסון - צפון קרוליינה סטייט 67:72

לסטפן קרי היה יותר משבוע להתאושש מהמשחק המוזר מול לויולה, בו זכה לדאבל טים צמוד בכל רגע וסיים ללא נקודות, ומלך הסלים של המכללות כל כך שמח לפגוש שוב בשומר בודד, עד שהוא השווה את שיאו העונתי עם 44 נקודות. קרי זכה למעקב צמוד מלברון ג'יימס, שהיה בשארלוט לקראת המשחק של הקאבס מול הבובקאטס, והגיע לעודד את הסקורר המחונן עליו הוא שם עין כבר בטורניר המכללות אשתקד, והוא סיפק את הסחורה בגדול.

מופע הצליפות של קרי עזר לדייוידסון לפתוח יתרון דו ספרתי במחצית הראשונה, וגם אחרי שצפון קרוליינה סטייט חזרה למחשק ונטלה את היתרון בדקות האחרונות הוא המשיך לזרוק ולזרוק, ובסופו של דבר קבר שלשה ענקית דקה לסיום וחתם את הסיפור עם שתי קליעות עונשין שהכריעו את המשחק.

תוצאות נוספות

קונטיקט, המדורגת שניה, כמעט הצליחה להפסיד לבאפלו הקטנה וחילצה בקושי ניצחון 64:68, עם 21 נקודות ו-18 ריבאונדים של האשים ת'אביט. פיטסבורג לא התקשתה להנחיל שתי תבוסות לדוקיין (51:78) ולורמונט (51:80), וגונזאגה ביססה את מעמדה בטופ 5 עם 54:70 על אינדיאנה המתחדשת.

אוקלהומה לא נזקקה הפעם לתצוגה יוצאת דופן של בלייק גריפין (19 נקודות ותשעה ריבאונדים) כדי לשמור על מאזן מושלם עם 44:69 מול טולסה. פלורידה של בילי דונובן הפסידה לשכנה מפלורידה סטייט 57:55, ואריזונה שקעה עם הפסד שני העונה, הפעם 67:66 לטקסס A&M.

שידורים השבוע

ב-ESPN יפנקו אותנו השבוע עם דאבל הדר מהטורניר על שם ג'ימי ולוואנו ממדיסון סקוור גארדן בלילה שבין שלישי לרביעי. ב-2:00 נזכה לחזות בפלא הקרוי סטפן קרי כשדייוידסון שלו תפגוש את ווסט וירג'יניה, וב-4:00 נקבל את הקרב המצוין בין טקסס לוילאנובה. בלילה שבין רביעי לחמישי נסתפק במפגש בין TCU לאינדיאנה (2:00).

בלילה שבין חמישי לשישי שוב תכבב וילאנובה על המסך שלנו, עם המשחק שלה מול סנט ג'וזף (2:00). בלילה שבין שבת לראשון נחזה בעוד קריעה של צפון קרוליינה, הפעם מול אוראל רוברטס (1:00), ומיד לאחר מכן את קסבייר מול סינסינטי (3:00).

ב-FOX ישדרו לנו השבוע בשידור חוזר את וויסקונסין נגד איידהו סטייט ביום רביעי (11:00), את איווה נגד איווה סטייט בשבת (9:30), ואת אוהיו סטייט נגד באטלר בראשון (6:00). ביום שני הם יעלו הילוך עם שידור ישיר של אריזונה נגד גונזאגה (5:30) ושידור חוזר של וייק פורסט נגד רייט סטייט (7:30).

דירוג AP אחרי השבוע הרביעי

1. צפון קרוליינה
2. קונטיקט
3. פיטסבורג
4. גונזאגה
5. אוקלהומה
6. טקסס
7. דיוק
8. טנסי
9. לואיוויל
10. קסבייר
11. וייק פורסט
12. נוטרדאם
13. סירקיוז
14. פרדו
15. וילאנובה
16. UCLA
17. ממפיס
18. מישיגן סטייט
19. ג'ורג'טאון
20. אריזונה סטייט
21. אוהיו סטייט
22. ביילור
23. דייוידסון
24. מרקט
25. קנזס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully