וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה מסתדרת בשלשות

13.10.2007 / 17:46

לפני רוסיה ברביעי, נבחרת שלושת האריות דילגה מעל אסטוניה בתוצאה האהובה עליה, 0:3. רייט-פיליפס, רוני ושער עצמי העניקו ניצחון חשוב

נראה כי לנבחרת אנגליה יש סוג של ריטואל קבוע. כל מוקדמות טורניר מתחילים קשה ומדברים על המאמן הכושל שיוחלף בקרוב. בהמשך מתאוששים, מנצחים את המשחקים המכריעים ומגיעים לטורניר הגדול מלאי תקוות ובביטחון מלא כי הגיבורים הגדולים, הלובשים את מדי שלושת האריות, יחזירו את הכדורגל הביתה. היום (שבת) פגשו האנגלים את נבחרת אסטוניה, שלה ארבע נקודות וכמובן שום סיכוי לעלות. אחרי הניצחונות על ישראל ורוסיה, האנגלים הגיעו עם ביטחון למשחק בוומבלי.

כבר בדקה ה-11 פרץ מיקה ריצ'ארדס, מגן מנצ'סטר סיטי מצד ימין התמסר עם שון רייט פיליפס, שגילגל כדור חלש אותו היה צריך שוער אסטוניה, מארט פום, לקלוט בקלות, אך שוער ווטפורד נאלץ לאסוף את הכדור הראשון מהרשת. בדקה ה-32, 21 דקות אחר כך, חזר וויין רוני להבקיע במדי אנגליה. רוני קיבל את הכדור בתוך הרחבה מאשלי קול ובעט מ-12 מטרים לתוך שערו של פום האומלל. שתי דקות אחר כך, ראן האסטוני קובע 0:3 עם שער עצמי אומלל ואנגליה מתחילה לדגדג את הקרואטים כשהיא משווה את מספר הנקודות לפני מפגשם מול ישראל.

הניצחון של האנגלים מוכיח את עליונותם, יחד עם הקרואטים, בבית החמישי ומאותת לחוס הידינק ולדרור קשטן כי הסיכויים לסיים באחד משני המקומות הראשונים הם מזעריים.

באנגליה יכולים להיות מרוצים גם מהשקט לו זוכה סטיב מקלארן בשבועות האחרונים. החלטותיו של המאמן האנגלי, למשל להמשיך להעניק את חולצת ההרכב לגארת' בארי המצויין מאסטון וילה, מוסיפות להיות יעילות. העובדה שכמו במשחקים האחרונים במוקדמות, פול רובינסון לא ספג שער אומלל, למרות שלא נזקק אפילו פעם אחת למתוח את האיברים, גם תספק את השקט הדרוש לאנגלים.

אשלי קול, המגן שהיה מעורב בשניים מהשערים במשחק נפצע בתחילת המחצית השנייה ובמקומו נכנס קשר אברטון, פיליפ נוויל. מעניין יהיה לראות האם קול יוכל לשחק במשחק החשוב ביותר של האנגלים, מול רוסיה ביום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully