וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה בסך הכל עוד הפסד"

27.4.2008 / 16:45

שחר פאר הייתה נסערת אחרי ההפסד השני ברציפות בגביע הפדרציה ומיררה בבכי. בהמשך עזבה בהפגנתיות את מסיבת העיתונאים

ברני ארדוב

צילום וידאו ועריכה: יועד כהן

שחר פאר הייתה נסערת היום (ראשון) גם במסיבת העיתונאים אחרי ההפסד שלה מול איבטה בנשובה. הטניסאית הישראלית, שספגה את הפסדה השני ברציפות במדי נבחרת הפדרציה, בכתה במשך דקות ארוכות, אבל לא הצליחה להירגע גם מול העיתונאים.

"אתם חייבים לקחת את הדברים בפרופורציות"

"זה לא בכי מיוחד, אני בוכה אחרי כל הפסד, אתם פשוט לא רואים את זה", הסבירה פאר את תגובתה בסיום המשחק. לגבי היכולת שלה, אמרה פאר: "הפסדתי לשתי שחקניות מצוינות. בנשובה כבר ניצחה את ונוס וויליאמס, היא הייתה 35 בעולם. לא שיחקתי מול שחקניות מתחילות. מהבחינה מקצועית קשה לי להסביר מה גרם להפסד, אבל אמשיך לעבוד קשה כדי שהדברים יחזרו להתחבר".

ככל שהתקדמה מסיבת העיתונאים, אנשי התקשורת התחילו לשאול שאלות נוקבות יותר וגילו קצת יותר תקיפות. כשנשאלה למה היא מחליפה כל כך הרבה מאמנים, ענתה פאר: "זה לא נכון, לכל דבר יש סיבה. אני אמשיך לעבוד עם המאמנים הנוכחיים, ואקווה להתאושש מההפסדים האלה".

"אני לא רוצה להיות גיבורה אחרי כל ניצחון, ומצד שני זה היה בסך הכל עוד הפסד", אמרה פאר הנזעמת, "אתם חייבים לקחת את הדברים בפרופורציות".

כשנשאלה שוב לגבי היכולת המאכזבת שלה ועל העובדה שלא לקחה אף טורניר השנה, אמרה פאר: "אני לא רוצה לענות יותר את לאנשים שכותבים עליי רק דברים שליליים", ויצאה ממסיבת העיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully