וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב ורוסיה העפילו לגמר גביע דייויס

23.9.2007 / 17:30

רוסיה השלימה מהפך בדרת ל-2:3 על גרמניה, האמריקאים גברו 1:4 על שבדיה. זבאיי זכתה באליפות סין הפתוחה, קירילנקו זכתה בכלכתא

רוסיה וארה"ב העפילו היום (ראשון) לגמר גביע דייויס, לאחר שהשלימו ניצחונות בחצאי הגמר. הדרמה הגדולה התרחשה במוסקבה, שם אירחה רוסיה את גרמניה לשני משחקי היחידים, כשהיא בפיגור 2:1 מפתיע.

מיכאיל יוז'ני עשה ראשון את העבודה עבור הרוסים כשניצח את פיליפ פצשנר 4:6, 4:6, 6:3, 3:6 והשווה את התוצאה הכוללת ל-2:2. למשחק המכריע עלו איגור אנדרייב, שפגש את פיליפ קולשרייבר. האחרון, שהדהים את דוידנקו ביום שישי, נכנע הפעם לרוסי המצוין, מומחה החימר, ואנדרייב השלים ניצחון שני ביחידים בסוף השבוע, 3:6, 6:3, 0:6, 3:6, ורוסיה, מחזיקת הגביע, מחכה בגמר.

ארה"ב השלימה ניצחון 1:4 על שבדיה, אחרי שאנדי רודיק הבטיח את הניצחון כשגבר על תומאס ג'והנסון 2:6, 6:7, 4:6. ג'יימס בלייק ניצח במשחק לפרוטוקול בלבד את סימון אספלין, 1:6, 3:6.

עוד בפלייאוף: סרביה הבטיחה העפלה ראשונה בהיסטוריה לבית העליון, אחרי שגברה 1:4 על אוסטרליה. נובאק דיוקוביץ' הביא את הנקודה המיוחלת לסרבים בבלגראד, כשגבר על כריס גוצ'יאוני.

רוג'ר פדרר אומנם גבר על תומאס ברדיץ', אבל ראדק סטפאנק גבר על סאנילס וואוורינקה במשחק המכריע, וצ'כיה ניצחה 2:3 את שוויץ.

תוצאות נוספות:
אוסטריה - ברזיל 1:4
בריטניה - קרואטיה 1:4
יפן - רומניה 3:2
סלובקיה - קוריאה 3:2

זבאיי ניצחה בסין

אגנס זבאיי ההונגרייה השלימה היום (ראשון) קאמבק מדהים, כשזכתה באליפות סין הפתוחה אחרי שגברה בגמר על ילנה יאנקוביץ' 7:6, 5:7, 2:6.

ההונגרייה בת ה-18 כבר הפסידה את המערכה הראשונה ופיגרה 5:1 בשנייה, אבל אז זכתה בשישה משחקונים רצופים מול המדורגת שלישית בעולם, ודהרה לקראת התואר.

אומנם הסרבית סבלה מבעיות בצוואר, שהגבילו את תנועתה, אבל זבאיי, המדורגת שישית בטורניר, המשיכה להכות סרבים עוצמתיים (190 קמ"ש) כדי להבטיח לה תואר שני בקריירה.

קירילנקו זכתה בכלכתא

מריה קירילנקו, פעם הבטחה ענקית והיום טניסאית די מדשדשת, זכתה בטורניר כלכתא (סך פרסים של 175 אלף דולר) אחרי שהביסה בגמר את האוקראינית מריה קוריצבה 0:6, 2:6, והשלימה אף היא תואר שני בקריירה. קירילנקו, המדורגת כיום במקום ה-35 בעולם וצפויה לזנק בדירוג בעקבות הזכייה, אמרה בסיום: "הניצחון הזה צריך להיות נקודת המפנה בקריירה שלי, אני בתקופה טובה ומקווה להמשיך כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully