וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל פלפס חזר לבריכה, וניצח כמובן

16.5.2009 / 9:34

השחיין האמריקאי חזר מהשעייה בגלל שימוש במריחואנה, וקפץ לבריכה בשארלוט בדרך לניצחונות ב-200 חופשי ו-100 פרפר

מייקל פלפס, שזכה בשמונה מדליות זהב במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, חזר לפנות בוקר (שבת) מעונש השעייה בגלל שימוש במריחואנה היישר לבריכה בשארלוט, שאירחה תחרות גרנד-פרי.

זה היה צפוי, והשחיין האמריקאי חזר לעצמו בגדול כשניצח במשחקים ל-200 חופשי ו-100 פרפר עם שני שיאי תחרות - אגב, זו הייתה התחרות הראשונה שלו מאז משחקי בייג'ינג המופלאים. במשחה ל-200 חופשי פלפס הוביל בבטחה כבר מהזינק, וסיים בזמן של 1:46:02 דק'. הזמן רחוק אמנם משיאו העולמי של פלפס שעומד על 1:42:96 דק', אבל בהתחשב בעובדה שמדובר בתחרות ראשונה שלו ב-2009, מדובר בתוצאה מרשימה. 50 דקות מאוחר יותר פלפס זינק לגמר ה-100 פרפר וניצח בזמן מרשים של 51:72 שנ'.

"האמת היא שלא הרגשתי ממש טוב במהלך החימום, אבל החלטתי להגיע לבריכה ופשוט לשחות הכי מהר שאני יכול", אמר בסיום פלפס והוסיף: "ההרגשה הכללית הייתה מוזרה מכיוון שזו התחרות הראשונה שלי מאז בייג'ינג. בסופו של דבר ההרגשה לא ממש עניינה אותי, פשוט הייתי נרגש בגלל התחרות וזה מה שחשוב כי עדיין יש לי תשוקה גדולה להתחרות". מאמנו של פלפס, בוב באומן, הוסיף: "ממש התרשמתי ממנו בתחרות הזאת, בעיקר במשחה ל-100 פרפר שבו הוא שלט לגמרי. מבחינה מנטלית, הוא נמצא במצב הטוב ביותר אי פעם".

ביומה השני של התחרות בשארלוט, פלפס ישחה בשני משחים שבהם הוא לא התחרה במשחקים האולימפיים, 50 חופשי ו-100 גב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully