וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן יזכה מההפקר

לי בוץ

29.3.2007 / 15:57

בלם מכבי חיפה צפוי להחליף בסגל למשחק במקדוניה את טל בן חיים המוצהב. גם זנדברג עשוי לחזור, בגלל השעייתו של יוסי בניון

שביעות רצון שוררת בקרב השחקנים והצוות המקצועי של נבחרת ישראל לאחר הניצחון 0:4 על אסטוניה אמש (רביעי). עם זאת, בנבחרת לא נחים על זרי דפנה וכבר חושבים על המשחק הבא מול מקדוניה בחוץ בחודש יוני.

המאמן דרור קשטן יחסר במשחק את הקפטן יוסי בניון ואת הבלם המצטיין טל בן חיים, שספגו אמש כרטיס צהוב שני וירצו מול מקדוניה את עונש ההרחקה. מי שעשויים להנות מחסרונם של השניים הם קשר בית"ר ירושלים, מיכאל זנדברג, ובלם מכבי חיפה והנבחרת הצעירה, דקל קינן.

זנדברג, שאי זימונו לקראת המשחקים מול אנגליה ואסטוניה חולל מיני סערה בתקשורת, צפוי לקבל זימון לקראת ההתכנסות של הנבחרת בסוף מאי לקראת משחקי החוץ מול מקדוניה ואנדורה. כמותו גם קינן, שנמנה על הסגל הרחב של הנבחרת הבוגרת, צפוי לעבות את ההגנה הלאומית שתחסר את בן חיים.

זימונו המסתמן של קינן יהפוך את מספר שחקני הנבחרת הצעירה המשחקים בבוגרת לחמישה, שכן כבר עכשיו ניתן לומר בודאות שיובל שפונגין, עמית בן שושן, טוטו תמוז ובן סהר יקבלו זימון גם למשחק מול מקדוניה. הדבר יקשה על מאמן הצעירה, גיא לוי, שכן משחקי אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21 תפתח ב-10 ביוני בהולנד, ולוי צפוי לקבל את חמשת השחקנים רק לאחר המשחק מול מקדוניה.

חמישה מהליגיונרים של הנבחרת: דודו אוואט, יוסי בניון, פיני בלילי, עידן טל ובן סהר, קיבלו בסיום המשח' אמש חבילות שי מאתר האינטרנט "וואן" הכוללות מכשירי טלפון נייד חדשים. בהתאחדות לכדורגל לא ראו בעין יפה את ה"מחווה" של אתר האינטרנט ומסרו בתגובה כי: "ההתאחדות לכדורגל בודקת את הנושא על כל היבטיו ואם יימצא לנכון תצא הודעה מסודרת בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully