וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי אנגליה נגד אוהדי סכנין. באהבה

לי בוץ

14.3.2007 / 16:02

לפני המשחק בין נבחרתו של מקלארן לישראל ישחקו האוהדים האנגלים בדוחא נגד אוהדי סכנין. גיא לוי יפרסם את סגל הנבחרת הצעירה

אוהדי אנגליה נגד אוהדי סכנין, ולא, לא מדובר במכות. לקראת המשחק בין הנבחרת האנגלית לנבחרת ישראל, החליטו האוהדים שיעשו את הדרך מאנגליה להנעים את זמנם במשחק ראווה עם אוהדי סכנין באצטדיון דוחא.

המשחק המעניין יתקיים ביום המשחק (שבת) בשעות הצהריים, אך האנגלים מבטיחים שלא יאחרו לאצטדיון ר"ג. הקשר בין שני מחנות האוהדים נוצר על ידי השגרירות הבריטית, זאת בעקבות הרושם החיובי שיצרו אוהדי סכנין במשחקים נגד ניוקאסל בגביע אופ"א לפני כשנתיים.

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, יפרסם מחר את הסגל לקראת משחק הידידות הקרוב של חניכיו מול המקבילה של רוסיה ביום שישי, ה-23 במרץ, בבלומפילד (14:30). לוי ייאלץ להסתדר במשחק ללא שירותיהם של טוטו תמוז, עמית בן שושן, בן סהר, יובל שפונגין ודני בונדר, שזומנו על ידי דרור קשטן לסגל הנבחרת הבוגרת לקראת המשחק מול אנגליה.

עם זאת, קשטן ויתר על לא מעט שחקנים המשתייכים לסגל הרחב של הבוגרת ולסגל הצעירה, ביניהם תום אלמדון, דקל קינן, ליאור רפאלוב, שלומי ארבייטמן ואבירם ברוכיאן. החמישה צפויים להיכלל בסגל לרוסיה, כמו גם קשר מכבי ת"א, עומר פרץ, שנעדר מהנסיעה לבולגריה בשל פציעה. מעניין יהיה לראות האם המאמן יזמן למשחק את קובי דג'אני מבני יהודה ואיתי שכטר ממכבי נתניה, שלא לבשו את המדים הלאומיים כבר זמן מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully