וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים וסנגל יפגשו בחצי הגמר

3.2.2006 / 17:20

שלושה שערים בחצי השעה האחרונה העלו את הסנגלים לחצי גמר אליפות אפריקה עם 2:3 דרמאטי מול גינאה. מצרים דרסה את קונגו 1:4

סנגל - גינאה 2:3

גינאה הייתה קרובה לשחק שוב את תפקיד הסינדרלה, אבל לכל דבר טוב יש סוף. הנבחרת המפתיעה נכנעה לשלושה שערים במחצית השעה האחרונה, וסנגל העפילה לחצי גמר אליפות אפריקה עם ניצחון דרמאטי 2:3.

קאבה דייאוורה ניצל שגיאה של השוער הסנגלי טוני סילבה, והעלה את גינאה, ששלטה בחצי השעה הראשונה, ליתרון 0:1 בדקה ה-23. אבל במחצית השנייה זה היה סיפור אחר. הסנגלים השתלטו על המשחק, כשפאפה בובה דיום איזן בדקה ה-62.

עשר הדקות האחרונות היו מותחות. בדקה ה-83 הבקיע ממדו ניאנג את שער היתרון לסנגל, ובדקה ה-90 כבש הנרי קמארה את ה-1:3. סוף פסוק? מסתבר שהשער של קמארה היה חשוב במיוחד, כשפסקל פיינדונו צימק בזמן הפציעות.

מצרים - קונגו 1:4

המארחת מצרים נהנתה מתמיכה של הקהל המדהים באצטדיון בקהיר, ופתחה בהרכב עם חוסאם חסן הותיק. אחרי דקה דומיה לזכר ההרוגים בטביעת המעבורת המצרית בים סוף, יצא לדרך המשחק. גיבור המשחק היה אחמד חסן, שכבש צמד. מצרים פתחה חזק ועלתה ליתרון אחרי שחסן בעט פנימה פנדל בדקה ה-33, וחוסאם חסן הותיק הוסיף את השני במבצע אישי מצוין בדקה ה-41. קונגו חזרה למשחק לפני הירידה למחצית בזכות שער עצמי של עבדול זאהר.

קונגו שכמעט לא היתה קיימת במחצית הראשונה, התחילה לשחק והציגה כישרון הזכור לנו ממאבקי הירידה של הפועל ת"א בעידן שייע - ביסקוט אמבלה, שהיה פעיל מאוד וסיים אצ המבצע של המשחק בבעיטה למשקוף. אבל המרים ידעו לנצל מתפרצות בשביל לכבוש את השלישי מרגלי אמד מוטיב בדקה ה-57, ואחמד חסן חתם את התוצאה דקה לסיום, במשחק שהזכיר את הימים הטובים של אליפות אפריקה.

בשבת יפגשו ניגריה את טוניסיה וקמרון את חוף השנהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully