וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם בספק לברצלונה

17.11.2005 / 19:12

ריאל קיבלה חזרה ארבעה שחקנים, אבל עלולה להסתדר ללא השחקן הכי טוב שלה העונה בסופר-קלאסיקו. מסי בסגל של ברסה

ריאל מדריד קיבלה בחזרה ארבעה פצועים לקראת הסופר-קלאסיקו מול ברצלונה, אבל עשויה להסתדר ללא השחקן הטוב ביותר שלה העונה, דייויד בקהאם. המאמן ואנדרליי לושמבורגו, כבר שמח על חזרתם של ז'וליו בפטיסטה, זינדין זידאן, איבן הלגרה ורונאלדו לסגל (השלושה האחרונים גם אמורים לפתוח בהרכב), עד שמכה חדשה נחתה עליו. דייויד בקהאם לא התאמן היום עם הקבוצה לאחר שהתלונן על כאבי גב.

כבר שנים שהרופאים מזהירים את בקהאם ומעירים לו על כך שתנועת הבעיטה המיוחדת שלו, עלולה להחמיר עם השנים את מצב גבו. בריאל החליטו שלא לקחת סיכון עם הקשר האנגלי ונתנו לו לנוח, אבל קשה להאמין שבקהאם יחמיץ את המשחק הכי חשוב ויוקרתי של קבוצתו.

מן העבר השני החליטה ברצלונה להכליל בסגל למשחק את ליאונל מסי (אם כי לא בהרכב), עד שתתקבל החלטה סופית לגבי מצב האזרחות שלו מבית הדין העליון של ההתאחדות הספרדית. המאמן פרנק רייקארד נוטה לפתוח עם הקשר הברזילאי תיאגו מוטה ולהוריד את רפאל מארקז לעמד הבלם לצד קארלס פויול (אדמילסון יישאר בחוץ). באימון היום (חמישי) היתה אווירה מצויינת בברצלונה, שם דיברו כולם על תואר 'כדור הזהב' שצפוי להגיע בעוד כחודש לרונאלדיניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully