וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה, דרום קוריאה ואירן העפילו למונדיאל

האוזיס ניצחו 0:1 את עירק ואילו אירן הדהימה בסיאול 0:1 כדי לתפוס את הכרטיסים לברזיל בקיץ הבא. אוזבקיסטן בפלייאוף

נבחרות אוסטרליה, אירן ודרום קוריאה זכו היום (שלישי) בכרטיסים למשחקי הגביע העולמי 2014 שייערכו בקיץ הבא בברזיל והצטרפו לברזיל ויפן שכבר עלו לשם. הנבחרות עלו מאזור המוקדמות באסיה כאשר לדרום קוריאה זאת העפלה שמינית ברציפות ותשיעית בסך הכל, לאירן זאת תהיה הופעה רביעית בגביע העולמי ואוסטרליה עלתה בפעם השלישית ברציפות והרביעית בסך הכל.

אוסטרליה הייתה ראשונה לעלות כשניצחה במשחק דרמטי 0:1 את עירק. האוסטרלים הגיעו למשחק בידיעה שניצחון מבטיח להם את הכרטיס לברזיל, ושלטו מרגע הפתיחה, אך העירקים העיקשים, שהגיעו למשחק לאחר שאיבדו עניין במוקדמות, הציגו משחק הקרבה יוצא מן הכלל ועצרו את היריבה בכל הזדמנות. בדקה ה-83 נפרץ הסכר העירקי כשמארק ברשיאנו הבלתי נגמר הרים כדור למרכז הרחבה ומצא את החלוץ ג'וש קנדי שמשחק בליגה היפנית וזה נגח לרשת ושלח את האוזיס למונדיאל.

ג'וש קנדי שחקן נבחרת אוסטרליה. Cameron Spencer, GettyImages
שלח את האוזיס למונדיאל. ג'וש קנדי חוגג על עירק/GettyImages, Cameron Spencer

המשחק המשמעותי של היום היה בסיאול שם דרום קוריאה אירחה את אירן, כשהיא יודעת שכל תוצאה מלבד הפסד יעלה אותם לברזיל. בדקה ה-60 רזה גוצ'אנז'אד, שחקנו של גיא לוזון בסטנדרד ליאז', ניצל טעות נוראית בהגנה הדרום קוריאנית העלה את אירן ליתרון 0:1 אותו שמרו עד הסיום.

דרום קוריאה לחצה בחמת זעם על השער האירני אך החטיאה פעם אחרי פעם, כששער אחד שלהם היה שולח את אוזבקיסטן על חשבון אירן למונדיאל, לאחר שהאוזבקים הביסו את קטאר במשחק המקביל 1:5, ועשו את העבודה מבחינת הפרש שערים.

אוזבקיסטן תתנחם בעובדה שהיא תשחק בפלייאוף תשחק בפלייאוף נגד ירדן, שעלתה מהמקום השלישי בבית ב' בזכות ניצחון 0:1 על עומאן. אחמד איברהים כבש את שער הניצחון בדקה ה-57 והקפיץ את הירדנים בטבלה מעל היריבה.

אמיר חוסיין סאדגי שחקן נבחרת אירן. רויטרס
חגיגה אירנית בסיאול. אמיר חוסיין סאדגי/רויטרס
קרלוס קיירוש מאמן נבחרת אירן חוגג עלייה למונדיאל. רויטרס
המלך החדש של אירן. קרלוס קיירוש מונף על כתפי השחקנים/רויטרס
שחקני נבחרת אירן חוגגים עלייה למונדיאל. רויטרס
מונדיאל רביעי בהיסטוריה לאירן/רויטרס
שחקן נבחרת אוסטרליה טים קייהיל. Mark Kolbe, GettyImages
גם בסידני חגגו עלייה לברזיל 2014. טים קייהיל/GettyImages, Mark Kolbe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully