וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנוצ'י שוב כבש בדקה ה-90

24.11.2007 / 22:45

המגן הבינלאומי שוב נגח שער ניצחון בדקה האחרונה, הפעם לזכותה של רומא שניצחה 0:1 את גנואה. אינטר גברה על אטאלנטה 1:2

שבוע אחרי שכבש את שער הניצחון של איטליה מול סקוטלנד בדקה ה-90, חזר כריסטיאן פאנוצ'י על המעשה והעניק 0:1 לרומא בחוץ מול גנואה.

הג'יאלורוסי הגיעו לאצטדיון לואיג'י פראריס ללא אוהדיהם וחסרו גם את פרנצ'סקו טוטי, אלברטו אקילאני, סימונה פרוטה, רודריגו טדאיי ופיליפ מקסה הפצועים. גם בלעדיהם רומא הייתה טובה יותר והחמיצה מספר הזדמנויות לכבוש.

בדקה ה-88 נגע יוריץ' בידו והתחמק מכרטיס צהוב שני. אלא שהעונש הגיעה כשהבעיטה החופשית נלקחה על ידי דויד פיזארו וכריסטיאן פאנוצ'י נגח פנימה והעניק לרומא 3 נקודות.

אינטר, שידעה שרומא השתוותה אליה בנקודות, לא נבהלה וניצחה 1:2 את אטאלנטה כדי לחזור ולהוליך את הליגה ב-3 נקודות. גם לדרבי הנראזורי לא הורשו להגיע אוהדי קבוצת החוץ ואינטר החליטה להעניק 5,000 כרטיסים לידלים במקום אלו שהיו מיועדים לאטאלנטה.

זלאטן איברהימוביץ' פתח על הספסל בגלל העייפות שצבר בשני משחקיה הבינלאומיים של שבדיה השבוע ודויד סואזו, שפתח בהרכב, העלה את הקבוצה של מאנצ'יני ליתרון כבר בדקה ה-10. חוליו קרוז הכפיל בדקה ה-30 וסרג'יו פלוקארי רק צימק בדקה ה-39. סימונה אינזאגי, שנכנס בדקה ה-79 במדי אטאלנטה, ספג שני צהובים בעשר דקות המשחק שלו והורחק. חאבייר זאנטי הותיק רשם הופעה 400 במדי אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully