וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקה ריצ'ארס קרוב לחתימה בצ'לסי?

28.12.2006 / 13:49

מגינה הימני של מנצ'סטר סיטי והמוזמן הטרי לנבחרת אנגליה בדרך לאלופה תמורת 18 מיליון ליש"ט. מסצ'ראנו יגיע לאנפילד?

ז'וזה מוריניו התלונן לא מעט בימים האחרונים על הפציעות הרבות מהם סובלת הקבוצה, שגורמות לה לאבד גובה במאבק על האליפות עם מנצ'סטר יונייטד. אז היום (חמישי), הוא החליט לפעול. ה"סאן" דיווח כי קבוצת המיליונרים מלונדון הגישה למנצ'סטר סיטי הצעה בסך 18 מיליון ליש"ט עבור מיקה ריצ'ארדס.

ריצ'ארדס (18) נבחר לשחקן ההגנה הצעיר הטוב באנגליה, ואף זומן לאחרונה לסגל הנבחרת הבוגרת. הזרז העיקרי לעיסקה, שצפויה להיסגר בימים הקרובים, היא פציעתו של ג'ון טרי בגבו, שעשוייה להשבית אותו לשלושה חודשים.

מנג'ר הסיטי, סטיוארט פירס, הכחיש את הפרסומים על העברתו של ריצ'ארדס. "לא קיבלנו שום פנייה מצ'לסי. אני לעומת זאת יצרתי איתם קשר לגביי כמה מהשחקנים שלהם". על פי ההערכות פירס התייחס לשחקן הסיטי לשעבר, שון רייט פיליפס, שמועמד לחזור לקבוצתו הקודמת בתקופה הקרובה.

מוריניו אף שקל לאחרונה לפתוח עם דידייה דרוגבה בעמדת הבלם. "הוא היה יכול להיות מצוין בעמדה האחורית, וחבל שזה לא יתאפשר בגלל שגם בחלק הקדמי חסרים לנו שחקנים", ייבב המאמן הפורטוגלי. "בכושרו הנוכחי של שבצ'נקו, דידייה הוא האיום ההתקפי היחיד שלנו, כך שאין סיכוי שאוכל להעביר אותו להגנה".

על פי ה"דיילי מייל", גם מגינה של בירמינגהאם, מת'יו אפסון, נמצא על הכוונת של האלופה האנגלית, שמוכנה על פי הדיווחים להציע שבעה מיליון ליש"ט עבורו.

גם פארדיו במתבכיינים

המנג'ר החדש של צ'רלטון, אלן פארדיו, זועם על גראהם פול, השופט השנוי במחלוקת, ששפט את משחק הבכורה של פארדיו כמאמן צ'רלטון אתמול במשחק מול פולהאם. במהלך זמן הפציעות, כשקבוצתו של פארדיו מוליכה ביתרון 1:2, שרק פול לנגיעת יד של דיימי טראורה, נגיעה שלא הייתה ולא נבראה. בעוד ששחקני צ'רלטון עמדו ולא הבינו על מה נשרקה השריקה, שיחרר מייקל בראון את הבעיטה החופשית במהירות והעביר את הכדור לפרנק קודרו, שכבש את שער השוויון.

בסיום אמר פארדיו: "כשראיתי את המהלך מהספסל לא הבנתי למה השופט שרק, וכשצפיתי באירוע בטלוויזיה פשוט נגעלתי". למאמן ווסטהאם לשעבר היו גם טענות לתוספת הזמן הארוכה מדי (ארבע דקות) שהוסיף פול למשחק. "אין לי מושג מאיפה הוא הביא את התוספת הזו. אולי כדאי ששנינו נשב יחד וננהל איזו שיחה ידידותית".

בינתיים הביע פארדיו עניין בצירופו של מגן נבחרת סקוטלנד, סטיבן פרסלי. פרסלי שוחרר לפני מספר שבועות מהארטס, לאחר שהעביר ביקורת על הבעלים של המועדון, ולדימיר רומאנוב. בין יתר הקבוצות שהוזכרו כמועמדות לקלוט את פרסלי ניתן למצוא את סלטיק, ריינג'רס, סאות'המפטון, לידס ודרבי קאונטי. בנוסף דחה פארדיו את השמועות לגבי עזיבתו הקרובה של החלוץ דארן בנט, שהשמועות קשרו אותו עם קבוצתו הקודמת של פארדיו, ווסטהאם.

* ליברפול הצטרפה היום למירוץ על שירותיו של חאבייר מסצ'ראנו, שהולך ונרקב על הספסל של ווסטהאם. המועמדת הבכירה לזכות בארגנטינאי היא עדיין יובנטוס, אך ייתכן שרצונו של רפא בניטז לרכוש את כוכב קורינתיאס לשעבר ישאיר אותו בפרמייר ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully