וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבצ'נקו: אני מוכן לחזור למילאן

7.12.2006 / 19:48

האוקראיני מבואס: "סגנון המשחק שלי לא מתאים למוריניו". זהבי מארגן עוד קנייה של מועדון אנגלי, פארדיו "מתנצל כלפי האוהדים"

אחרי אינספור שמועות וספקולציות, הגיע האישור הרשמי הראשון לעזיבה אפשרית של אנדריי שבצ'נקו את צ'לסי, אליה הגיע הקיץ ממילאן בתמורה ל-30 מיליון ליש"ט.

"אני מרגיש בבית כאן בצ'לסי, אבל לצערי סגנון המשחק שלי לא מתאים למוריניו", אמר החלוץ האוקראיני. "כולם כותבים על זה שאעבור בהשאלה למילאן, אבל עדיין לא דיברתי על זה עם ההנהלה. אם זה יקרה, אני מוכן לארוז את המזוודות שלי".

ייתכן שהציטוטים האלה יאיצו את העסקה, שכעת נראית בלתי נמנעת. "אני לא אומר את זה מחוסר בטחון, אבל אם אני לא מתאים לקבוצה מסוימת, אז אחזור חזרה לאיטליה, זו לא בעיה מבחינתי. שם אוכיח כמה טוב אני עדיין יכול להיות".

זהבי טווה חוטים

פיני זהבי ממשיך לבחוש. הסופר אייג'ינט, אמן העסקאות, האיש והאגדה, מארגן קבוצת משקיעים כדי לאסוף 100 מיליון ליש"ט בהשקעות, במטרה לקנות את אחת מהקבוצות הגדולות בפרמיירליג. כל זאת בזמן שמשפחת המלוכה מדובאי שוקלת לשלם 450 מיליון ליש"ט על ליברפול, ועל רקע ביקורת הולכת וגוברת באי הבריטי על הסכנה שבהשתלטות של זרים על מועדוני הכדורגל במדינה.

לפי עיתון הטלגרף, גראהם סונס, חבר קרוב של זהבי, עשוי בסופו של דבר להיות יושב הראש של אותו מועדון עלום. זהבי אחראי לזיווג רומן אברמוביץ' וצ'לסי, סאשה גאידמק ופורטסמות', וקיה ג'ורבצ'יאן ו-ווסטהאם, שבסופו של דבר לא צלח.

"אלוהים, זה פשוט היה רע"

מאמן ווסטהאם אלן פארדיו מרגיש את הכסא מתנדנד, אחרי ההפסד 2:0 באפטון פארק לוויגן, ההפסד הרביעי בחמישה משחקים.

הפטישים ירדו מתחת לקו האדום אחרי שערים של דייויד קוטריל ולייטון ביינס במחצית השנייה. "לא היו לנו הרבה משחקים העונה בהם אמרתי לעצמי 'אלוהים, זה היה פשוט רע'", אמר פארדיו. "התצוגה הזו לא כיבדה אותנו. אני מתנצל בשם השחקנים כלפי האוהדים, ששילמו ממיטב כספם".

שפילד יונייטד, מידלסבורו, ניוקאסל ובלקבורן ממוקמות מעל ווסטהאם, כולן עם 16 נקודות, שתיים יותר משל הקבוצה של יוסי בניון, ששותף במשך 58 דקות בהפסד לוויגן.

"שני המשחקים הבאים שלנו (נגד בולטון ומנצ'סטר יונייטד) יבחנו את האופי שלנו", המשיך פארדיו, עליו אמר הבוס מגנוסן "שהוא האחראי על הקבוצה, ויישא בתוצאות הכשלון".

"הקבוצה בסכנת ידירה, מעמדם של השחקנים כשחקני פרמיירליג בסכנה, ואנחנו חייבים להתאפס על עצמנו", המשיך. "כשהשחקנים יגיעו הביתה ויסתכלו על הטבלה, הם יבינו מה מצבנו".

חדשות נוספות מאנגליה:

* אואן הארגריבס עדיין לא ויתר על רצונות לעבור לשחק במנצ'סטר יונייטד, ואמר בראיון שהוא האיש שהקבוצה צריכה. "הם חשבו שאוכל לתרום להם, ואני בטוח שהייתי עוזר להם", אמר הקשר האנגלי, שמעולם לא שיחק באי הבריטי. "מבחינתי לשחק באולד טראפורד יהיה הגשמת חלום. יש לי חוזה בבאיירן, אבל אני לא מצטער שאמרתי שאני רוצה לעבור ליונייטד, כי זה מה שאני מרגיש".

* אוהדי ארסנל הכינו אלפי שטרות מזויפים של 20 ליש"ט בקבלת הפנים שמתוכננת לאשלי קול, שעזב הקיץ לצ'לסי, ויגיע עם הבלוז לאצטדיון האמירויות כדי לפגוש ביום ראשון את קבוצתו לשעבר. "האוהדים עדיין חושבים שהסיבה היחידה שהוא עזב אותנו היא בגלל כסף", אמר אחד האוהדים.

* ססק פברגאס נהג לאכול באופן קבוע באותה מסעדה שבה הורעל מרגל הקיי.ג'י בי לשעבר, לכאורה על ידי הממשלה הרוסית, מכיוון שהשיג ראיות לכך שהייתה מעורבת ברצח עיתונאית חוקרת. ואחרי ששרידים מהרעל התגלו באצטדיון האמירויות, הקשר הקטלוני נכנס ללחץ. לבסוף הסתבר שמרגל לשעבר אחר, אנדריי לוגובוי, היה במשחק בין ארסנל לצסק"א, אבל פברגאס לא מתכוון לחזור למסעדה המדוברת.

אברמוביץ' הרוויח כ-5.9 מיליארד דולר בשנה האחרונה בלבד ("THE MARKER")

ה-THE MARKER מדווח כי המיליארדר הרוסי והבעלים של צ'לסי, רומן אברמוביץ', הרוויח למעלה מ-5.9 מיליארד דולר בשנה האחרונה לבדה. זאת, לפי מחקר לרשימת העשירים שנולדו או חיים בבריטניה לשנים 2007-2006 של העיתון הלונדוני "סאנדיי טיימס".

אברמוביץ' עשה את הונו על ידי רכישת נכסים ממשלת רוסיה בשנות ה-90' המוקדמות, בעיקרם נכסי נפט. לפי המחקר, בשנה שעברה הכפיל אברמוביץ' את הונו באמצעות מכירה של חברת הנפט סיבנפט לחברת גזפרום הרוסית. עוד מציין העיתון הבריטי, כי לא ידוע כיצד הוסיף אברמוביץ 3 מיליארד דולר להונו השנה. בין היתר, אברמוביץ' הוא הבעלים של קבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי.

לפי העיתון, לאברמוביץ' שווי כולל של כ-21.2 מיליארד דולר. למרות שוויו הגבוה של רומן אברמוביץ', הוא ממוקם במקום השני ברשימה, מיד אחרי המיליארדר ההודי לקשמי מיטאל, עם שווי מוערך של כ-26 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully