וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: 1:2 לישראל על צ'ילה

21.9.2007 / 16:00

אנדי רם ויוני ארליך ניהלו קרב עיקש מול ניקולס מאסו ופרננדו גונזאלס מצ’ילה. במערכה החמישית, מעט לפני יום כיפור, ניצחו 8:10, 2:3 במשחק והעלו את ישראל ליתרון 1:2 במפגש הדייויס

אנדי רם ויוני ארליך שוב עשו זאת, הפעם באצטדיון מלא ב-5,000 אוהדי טניס נלהבים ובעימות ארוך שכלל הקנטות, שבירת מחבטים ובסופו חיוכים ונצחון אחד גדול. נצחון של הנבחרת הישראלית במשחק נוסף אחד ביום ראשון יעלה אותה לבית העליון בגביע דייויס, לראשונה מזה 20 שנה. קרב עיקש של כ-5 שעות הסתיים לבסוף בניצחון 2:3 לצמד הישראלי. הצמד הישראלי ניצח את הצי'ליאני 6:2, 6:7, 2:6, 6:3, ובמערכה החמישית 8:10.

על המגרש באצטדיון הרמת שרוני הוצג קרב עיקש, בו הישראלים מנסים לנצל את עייפותם של הצמד הצ'יליאני, שהעביר אתמול כמעט יום שלם על המשטח. מאסו וגונזאלס הצליחו לשבור במערכה הראשונה את הגשות הישראלים ולנצח בקלות את המערכה 2:6. בהמשך הפכו ארליך ורם את המשחק וזכו בשתי מערכות, כשאת המערכה השנייה הצליחו לנצח רק בזכות 1-7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה.

את המערכה השלישית ניצחו הישראלים 3:6. בהמשך הראו הצ'יליאנים כי גם מסוגלים לחזור מקאמבק, וגונזאלס הוכיח כי יש לו גם חוש הומור בנוסף ליכולת כשחיקה את החגיגות של ארליך ורם. המערכה נגמרה ב-3:6 והצ'יליאנים כפו מערכה חמישית. המשחק נגרר עד שלבסוף הצליחו רם וארליך לשבור את הצ'יליאנים ולנצח נצחון מדהים. עד כה נבחרת ישראל מובילה במפגש 1:2. ביום ראשון יוכרע המאבק כשדודי סלע יפגוש את פרננדו גונזאלס ונועם אוקון יפגוש את ניקולאס מאסו.

מהלך המשחק

שני המשחקונים הראשונים עברו ביעף, כשבזכות משחק מהקו האחורי, הצליחו גונזאלס ומאסו לשבור את ההגשות של הצמד הישראלי במשחקון הראשון ולנצח גם במשחקון השני. גם בשלישי, המשיכו הצ'יליאנים בשבירת ההגשות של רם וארליך ועלו ל-0:3 מאוד מפתיע. בהמשך, בעזרת הגשות חזקות ונמוכות הצליחו הישראלים לצמצם ל-2:5. בזכות השבירות והמשחק על הקו האחורי הצליחו הצ'יליאנים לנצח את המערכה הראשונה 2:6.

הרבה בזכות התעוררות של יוני ארליך והבנת המשחק של הצ'יליאנים, שברו הישראלים את הגשות יריביהם במשחקון הרביעי של המערכה השנייה ועלו ל-1:3. לצערם של הקהל הישראלי הרב, מאסו וגונזאלס שברו את ההגשות של רם וארליך במשחון השביעי וצמצמו ל-4:3. במצב של 6:6 במערכה השנייה, ניצבו השחקנים בפני שובר שוויון, בו הוכיחו ארליך ורם עליונות על הצ'יליאנים, וניצחו 1-7 בשובר שוויון ו-6:7 במערכה.

את המערכה השלישית התחילו שני הצדדים עם שמירה על ההגשות, אך במשחקון החמישי התחילו הישראלים ללחוץ ולשחק על מאסו בעיקר, וכך שברו את הגשת הצ'יליאנים ועלו ל-2:3. העייפות נתתה אותותיה על הצ'יליאנים, כאשר הישראלים עלו ל-2:5 וגונזאלס הגיב בשבירת המחבט, רם וארליך ניצחו את המערכה השלישית 2:6. במערכה הרביעית, נדמה היה כי הצמד הישראלי נרגע, לגונזאלס נמאס מהחגיגות של רם וארליך, סגר 0:3 ומיהר לחגוג בעזרת לגלוג על יריביו. את המערכה סגרו הצ'יליאנים ב-3:6.

את המערכה החמישית פתחו רם וארליך בהילוך גבוה, ושוב שיחקו על חולשתו של מאסו העייף והמוכשר פחות בצמד הצ'יליאני, שברו ועלו ל-0:2, אך במקום לעלות ל-0:3, ארליך ביצע שגיאה כפולה ומאסו וגונזאלס שברו בחזרה לתוצאה 1:2. מכיוון שבגביע הדייויס לא מסיימים את המערכה החמישית עם השובר שוויון, ומכיוון ששני הצדדים שמרו על הגשותיהם בהמשך, המשחק נגרר עד שלבסוף הצליחו רם וארליך לשבור את הצ'יליאנים ולנצח נצחון מדהים.

"כולנו פה באטרף"

רם וארליך היו, כצפוי, מפומפמים בסיום: "אנחנו רוצים לעשות פה משהו מדהים", אמר רם. " טורניר הדייויס הזה הוא דבר נפלא. הזוג הזה מנוסה, יש לו מדליית זהב אולימפית, אבל עם הקהל הזה ולמרות שיוני חצי גמור ניצחנו. כל הכבוד לכל מי שהגיע לכאן היום".

ארליך שיבח גם הוא את הקהל: "רק בזכותו ניצחנו, ואני קורא לכולם להגיע לכאן ביום ראשון. ראיתם מה היה אתמול, משחק ראשון של חמש שעות ועוד משחק ארוך. אני מאמין בדודי ובנועם, אנחנו מאחוריהם, הם עשו את זה בעבר ויעשו את זה גם ביום ראשון".

נועם אוקון, שעכשיו יכול להעלות את ישראל במו ידיו לבית העליון, סיכם: "אני לא יכול להסביר את הרגשות שלנו. משחק טירוף, לא ראיתי אותם ככה הרבה זמן. כולנו פה באטרף ואני מקווה שלקראת יום ראשון דודי, שעולה ראשון, יסיים את המפגש. אם לא, אצטרך לעלות ב-2:2. הקהל מדהים, עוד שניה נכנס יום כיפור, אבל הם מעודדים בלי הפסקה. מה שיוני ואנדי עשו זו היסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully