וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארון דייויס כבר לא רוצה להיות המנהיג

3.10.2006 / 10:14

רכז הווריורס החליט לקחת הכל בקלות. נפתחו מחנות האימונים: ארינס התחרפן, שאק שונא את הכדור החדש, לאמארה כואבות הברכיים

הכרזות של שחקנים זוטרים שרוצים להפוך למנהיגים של קבוצותיהם כבר שמענו, אבל הכרזה כמו זו שסיפק הלילה בארון דייויס עדיין לא. הרכז המוכשר של הגולדן סטייט ווריורס הודיע שהוא כבר לא מעוניין להחשב כמנהיג של הקבוצה. במקום זאת דייויס החליט לקחת את החיים בקלות, ולהפסיק לקחת את כל מה שקורה על המגרש ללב.

מסתבר שהתובנות החדשות של דייויס הן תוצאה של שיחה שהאולסטאר לשעבר קיים הקיץ עם שאקיל אוניל, שייעץ לו להוריד הילוך ולהנות יותר מהמשחק. שאקיל הבטיח לדייויס שהשינוי בגישה ישפר גם את רמת המשחק שלו. "אני כבר לא רוצה להיות זה שאומר שהקבוצה היא שלי", הוא אמר. "מי שרוצה להיות המנהיג מוזמן לבוא ולקחת את התפקיד על עצמו. זה לא משנה לי".

ארינס לא בא להרים, ההרים באים לארינס

כולנו ידענו שגילברט ארינס דפוק, אבל נראה שעכשיו הוא שבר אפילו את שיאי הגילברטולוגיה שלו עצמו. האולסטאר של הוושינגטון וויזארדס שם לו למטרה לשפר את כושרו ברבע הרביעי, כדי להפוך לקטלני עוד יותר, ובמקום שיילך להתאמן בהרים, הוא הביא את ההרים אליו, ודילל את האוויר בביתו. כן כן.

"שיניתי את דחיסות האוויר בבית שלי כך שתתאים לגובה של קולורדו", הסביר ארינס אתמול (שלישי). בירת קולורדו היא דנבר, שמכונה "המייל היי סיטי", שזה גובה של כ-1600 מטר. ארינס, אגב, הודה ש"זה קצת מוזר". הגארד שכר את שירותיה של חברה שמתמחה בסימולציות שכאלה באווירה הביתית.

"כרגע יש לי אוהל מיוחד בחדר, ובמהלך מחנה האימונים הם יגיעו אליי הביתה ויטפלו בכל הבית", הוסיף גילברט. "כמובן שגם יש לי אוהל נייד שאקח איתי למשחקי חוץ".

בעונה שעברה, אגב, גילה ארינס כי הוא נהג לשחק במהלך המחציות פוקר באינטרנט. אולי עכשיו בזכות האוויר הדליל הוא יהיה מרוכז יותר במחצית.

אמארה לא מרגיש טוב

* מלווין איליי, שהיה שחקן חופשי מוגבל, החליט לחתום על ההצעה הראשונית של השארלוט בובקאטס, ויישאר העונה בעיר בעבור משכורת של 3 מיליון דולר. בסיום העונה יהיה הפורוורד-סנטר שחקן חופשי בלתי מוגבל. איליי סירב לחוזה רב שנתי מצד פיניקס, כמו גם לחוזה לעונה אחת מצד הווריורס.

* שאקיל מתעב את כדור ה-NBA החדש, שהחומר ממנו הוא עשוי כבר אינו עור, אלא חומר סינטטי. "זה כדור נוראי", אמר שאק, "זו ההחלטה הגרועה ביותר שיכול היה לקבל איזה מומחה. צריך לשלול ממנו את התואר האקדמי ולפטר אותו". זו הפעם השנייה ב-60 שנה שה-NBA מחליף את הכדור הרשמי שלו, והפעם הראשונה ב-35 השנים האחרונות. כמה מההיט חושבים שהשינוי יוביל ליותר איבודים ולאחוזי קליעה נמוכים יותר. "זה מרגיש כמו הכדורים הזולים שקונים בחנות צעצועים", ירה הדיזל.

* חדשות רעות מאוד לאוהדי הפיניקס סאנס: אמארה סטודמאייר לא השתתף באימון הקבוצה, שמקיימת את מחנה האימונים באיטליה. "הוא אמר שיש לו בעיה להפעיל את הברך", אמר המאמן מייק ד'אנטוניו. "הוא היה בסדר בימים האחרונים, ואנחנו מקווים שזה חד פעמי". גם אנחנו.

* רק עכשיו התפנה דווין וויד לטפל בידו הדואבת, מפציעה שספג במהלך גמר ה-NBA מול דאלאס. מאז הוא בילה את רוב זמנו עם הנבחרת האמריקאית ביפן, שם זכה במדליית הארד.

* לארי יוז אינו יכול לקפל את האמה של היד הזורקת שלו, אצבע שממשיכה להחלים משני ניתוחים שהשביתו אותו אשתקד מ-41 משחקים. "אני לא כשיר במאת האחוזים, אבל אין לי שום בעיה עם זה", אמר יוז, שהגיע בקיץ שעבר לקליבלנד כשחקן חופשי מוושינגטון, ואיכזב בעונתו הראשונה לצדו של לברון ג'יימס. "אני יכול להושיט את היד לחטיפות, אני יכול לחסום, ועוד הרבה דברים שלא יכולתי לעשות בעונה שעברה".

* טוני פארקר שבר אצבע במשחק הכנה לקראת אליפות העולם, ולא הופיע במדי צרפת ביפן. כעת הוא טוען שהוא בריא, אבל עדיין לא התגבר על החשש שייפצע מחדש: "אני מהסס לפעמים לפני חטיפות, אבל אין לי שום כאב בכדרור וזריקה".

בוסטון בפלייאוף?

* סבסטיאן טלפייר, שעבר הקיץ מפורטלנד לבוסטון, הבטיח היום (שלישי) שהמועדון הירוק יחזור לפלייאוף אחרי שנתיים היעדרות. "אני אוהב את הגישה שלו", התלהב פול פירס. "הוא העמיד את עצמו בשורה הראשונה, וזו הדרך להיות מנהיג".

* המינסוטה טימברוולבס הודיעו אתמול (שני) שהחתימו את הפורוורד המזדקן והנגמל מאלכוהול - וין בייקר. פרטי החוזה אינם ידועים.

* "יש עלינו לחץ לנצח משחקים בשביל איזיאה תומאס", אמר אדי קרי הסנטר של הניקס ביום התקשורת של המועדון, על הנשיא שהביא בעצמו את כל 23 השחקנים שפותחים את מחנה האימונים. "הוא דאג להרבה מאיתנו". ג'מאל קרופורד הוסיף: "כולם סומכים עליו, אני יודע את זה. יש לנו הרבה מוטיבציה להוכיח לאנשים שאנחנו לא הבדיחה של הליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully