וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי נתתם MVP?

27.4.2006 / 8:32

לפי הדיווחים, סטיב נאש יהיה שוב השחקן היעיל בליגה. הלילה קובי בראיינט והלייקרס ניצחו אותו 93:99. 0:2 לדאלאס ולדטרויט

עוד שלושה משחקי פלייאוף נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA, כשהדטרויט פיסטונס ניצחו את המילווקי באקס 98:109 ודאלאס לא התקשתה מול ממפיס, כשגברה עליה 79:94. המאזן בשתי הסדרות הוא 0:2. הלוס אנג'לס לייקרס ניצחו בפיניקס 93:99, אחרי 29 נקודות של קובי בריאנט, סכום דומה שתרם סטיב נאש, שעתיד להיות מוכרז כ-MVP של הליגה, בפיניקס.

דאלאס - ממפיס 79:94 (0:2 למאבריקס בסדרה)

אייברי ג'ונסון ודירק נוביצקי רצו להימנע מבעיות מיותרות לקראת היציאה לממפיס, לשני המשחקים הבאים. נוביצקי קלע 31 נקודות והמאבריקס ניצלו עליונות מוחלטת ברבע השני והשלישי (תוצאה כללית של 25:44) כדי לעבור בנקל את הדובים.

הגריזליס מבחינתם קלעו ב-46 אחוז מהשדה, אבל המאזן שלהם משקר. ממפיס, שהפכה בשנים האחרונות לשטיח קבוע בסיבוב הראשון בפלייאוף, לא הצליחה לקלוע סל במשך קרוב ל-11 דקות בין הרבעים הללו. "אנו צריכים לתקן את הדברים האלה, ויש לנו בדיוק יומיים לעשות זאת", אמר הסנטר לורנזן רייט.

אחרי רבע ראשון צמוד של 31:32 ברחה דאלאס, שהסתייעה בריצת 0:9 במהלך הרבע השני (כל הנקודות של נוביצקי), ליתרון 43:56 בהפסקה. אחרי המחצית הסיפור כבר היה גמור. ממפיס פיגרה ב-19 נקודות, ואפשר היה לסמן וי על המשחק.

"הכל אפשרי", אמר נוביצקי בסיום, "בבית שלהם הם יבואו לשחק כדורסל וישחקו יותר טוב". פאו גאסול, שקלע 16 נקודות לממפיס, סיכם: "ככה זה נגדם. כמה דקות אתה מחוץ למשחק - וזה עולה לך". מלבד נוביצקי קלע ג'וש הווארד 17 נקודות וג'ייסון טרי הוסיף 16.

המשחק הבא בסדרה - בין שבת לראשון, 00:30.

דטרויט - מילווקי 98:109 (0:2 לדטרויט בסדרה)

נכון שבפלייאוף שום דבר לא סגור, אבל גם הסדרה הזו מוטב אם תיעטף מהר ככל האפשר, כדי שנראה קצת כדורסל אמיתי מדטרויט ויריבותיה ולא משחקי חתול ועכבר כמו אלה שנראים בפאלאס באובורן הילס בימים אלה.

הפיסטונס, מהם התרגלנו לאורך השנים כקבוצת פלייאוף לראות כדורסל נוקשה ואפור לעתים, משחקים משוחרר לחלוטין. הם עלו עם מוטיבציה מיוחדת, אולי גם בגלל הסטטיסטיקה, לפיה הפסידו ארבעה משחקים מספר 2 בסדרה רצופים. "ידענו את זה", אמר צ'ונסי בילאפס, "והחלטנו שנעלה אגרסיביים מעתה לכל משחק. נתייחס לכל התמודדות כאילו היתה משחק 1".

דטרויט רצה כבר בפתיחה, ובראשות טיישון פרינס (22 נקודות) ובילאפס (20) עלתה ל-23:32 בסיום הרבע הראשון ו-48:61 במחצית. היא השחילה עוד 31 נקודות ברבע השלישי, ובזמן הזבל נחו רוב הכוכבים ונרגעו. עם 92 נקודות בשלושה רבעים, יש למיאמי, הספרס ודאלאס סיבה לא לעצום עין. גם בילאפס עצמו עדיין לא רגוע, כל כך לא רגוע שהשתמש בדימויים מטניס: "לא עשינו כלום, בסך הכל שמרנו על החבטות שלנו".

מייקל רד קלע 29 נקודות לאורחים, וזו הייתה נקודת אור לאחר משחק ראשון גרוע עם 11 נקודות: "החבר'ה עשו קצת שינויים כדי לגרום לי להיות פתוח יותר", אמר. הם יצטרכו לעשות קצת יותר במשחק הבא, בין שבת לראשון, ב-3 לפנות בוקר.

פיניקס - לוס אנג'לס לייקרס 99:93 (1:1 בסדרה)

קובי בריאנט לקח, כנראה, באופן אישי את העובדה שסטיב נאש יזכה השנה שוב בתואר ה-MVP. לפי דיווחים מעיתונים באריזונה, נאש יגרוף את התואר בעונה השניה ברציפות, למרות עונה מדהימה של מספר 8 (בקרוב 24).

קשה להניח, כמובן, שזו הייתה הסיבה לרבע השני הנפלא של הלייקרס, ששלטו משני צידי הכדור, ניצחו בו 16:29, והחזיקו את הסאנס, אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה, על 38 נקודות במחצית שלמה. קובי לקח את העניינים לידיים, קלע ב-12 מ-24 מהשדה, נטל עשרה ריבאונדים וחילק חמישה אסיסטים, בדרך לניצחון שמעביר את הביתיות לידי הלייקרס.

ולא שנאש טמן ידו בצלחת. הרכז של פניקס היה חד, עם 29 נקודות משל עצמו, יחד עם שבעה ריבאונדים ותשעה אסיסטים. אלא שלקובי היה את למאר אודום, עם 21 נקודות ב-9 מ-12 מהשדה לצידו, בעוד שנאש סבל מיום מזוויע של שון מריון, עם 5 מ-15 ו-13 נקודות. ראג'ה בל היה סביר עם 23 נקודות, אבל איתו לבד קשה לנצח מלחמה.

הלייקרס סיימו את הרבע הראשון עם יתרון מזערי של 22:24, בטרם רצו ל-0:14 בתחילת הרבע השני. שש דקות שלמות לא קלעה פיניקס סל, עד שראג'ה בל עשה סוף לבצורת וצימק ל-24:38. במהלך הדקות ההרסניות הללו הסאנס קלעו 2 מ-20 מהשדה.

בל המשיך לעבוד יחד עם נאש, ופניקס צימקה ל-45:36. אבל סיומת חזקה של הלייקרס, עם שלשה של אודום, מהלך של שלוש נקודות של קוואמי בראון ועוד שתי זריקות עונשין של סמוש פארקר, הביאה את הלייקרס לריצה נוספת של 0:8 ויתרון 36:53, הגדול ביותר במשחק.

במחצית השניה פניקס צימקה בהדרגה. תחילה ירד היתרון לעשר נקודות, וחמש דקות לסיום הרבע השלישי לשלוש - 61:58. הלייקרס שוב התעשתו ועלו לתשע הפרש. המשחק המשיך לנוע בהפרשים קטנים לזכות הלייקרס, כשפחות משתי דקות לסיום הסאנס מגלחים פיגור 92:83 ל-92:89. אבל אז קלע פארקר, לוק וולטון הוסיף שתי זריקות עונשין ולוס אנג'לס עלתה ל-89:96 וסגרה עניין.

המשחק הבא בסדרה: בין שישי לשבת, 5:30

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully