וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיאה תומאס רוצה את קניון מרטין

7.2.2006 / 17:38

הג'נרל מנג'ר של הניקס רוצה להביא את הפורוורד האתלטי והפצוע מהנאגטס לפני תום מועד הטריידים, כשגם הרכז ארל ווטסון על הכוונת

איזיאה תומאס שוקל להביא למדיסון סקוור גארדן את קניון מרטין, הפאוור פורוורד של דנבר. תומאס מעוניין להכניס דם חדש לניקס לפני סגירת חלון הטריידים ב-23 בפברואר, ומרטין יכול להיות אופציה מעניינת. הבעיה היא שמדובר בשחקן בעל בעיות כרוניות בגב, ובעיקר בברכיים. העונה הוא כבר החמיץ 12 משחקים, אותה כמות שישב בצד אשתקד. ב-2002/3 הושבת ל-17 משחקים. לאחרונה טען כי הפציעות כבר מאחוריו. הממוצעים שלו העונה הם 13.5 נקודות, 6.7 ריבאונדיםמ ו-1.2 חסימות.

על פי דיווחים בליגה דנבר תהיה מוכנה לשחרר את מרטין שעל פי חוזהו אמור להרוויח בנאגטס 65 מיליון דולר מהעונה הבאה עד 2010. דנבר גם הציעה לשיקגו בולס את מרטין, מחשש שלאור חוזהו הגבוה ובעיותיו הרפואיות, יהיו מעט קבוצות שיסכימו לקלוט אותו.

כדי להביא את השחקן איזיאה ישתמש בחוזה הנגמר של פני הארדווי, שעומד על 15 מיליון. עוד שחקן של הנאגטס שנמצא על הכוונת בתפוח הגדול הוא ארל ווסטון, שעשוי לפתור הרבה בעיות בקבוצה של לארי בראון. כרגע סטפון מארבורי הוא הרכז הפותח, אולם קואץ' בראון לא מרוצה מקבלת ההחלטות שלו. האופציות האחרות הן ג'מאל קרופורד והרוקי נייט רובינסון, אבל הם שוטינג גארדים בגוף של רכזים.

ידוע שהג'נרל מנג'ר של דנבר קיקי ונדווי צפוי לדרוש את הרוקי המבטיח של הניקס צ'אנינג פריי, למרות שתומאס כבר אמר שלא יוותר עליו. לאחרונה ישנן שמועות שהכשלונות של הקבוצה עשויים לגרום לו לשנות את דעתו בנושא.


חדשות נוספות:

* מייק דאנליבי ירד לספסל במשחק האחרון של הווריורס, כאשר הצרפתי האתלטי מיקאל פייטרוס תפס את מקומו. כשדאנליבי נשאל מה דעתו בנושא, הוא אמר ששמח על האפשרות להפוך לשחקן שישי ומקווה להמשיך לעלות מהספסל.

* אנטוניו דיוויס התייצב בטורונטו לראשונה מאז הטרייד שהביא אותו לקנדה בתמורה לג'יילן רוז ובחירת דראפט נוספת. הראפטורס מעוניינים להביא בעונה הבאה את ג'רי קולאנג'לו כמחליפו של רוב באבקוק, ה-GM המפוטר. קולאנג'לו משמש שנים ארוכות כמקבל ההחלטות בפיניקס, ושמו יצא למרחוק כאיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. הסאנס אישרו לו לנהל שיחות עם טורונטו, אך נראה כי יעדיף להישאר במדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully