וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחממים את הפרקט: וושינגטון וויזארדס

עומר קהת

19.10.2005 / 7:01

הקבוצה מעיר הבירה נפרדה מכוכבה לארי יוז ומהילד הבעייתי קוואמי בראון, אבל חיפתה על כך ברכש חכם. האם זה יספיק במזרח המתחזק?

הוושינגטון וויזארדס הגיעו בשנה שעברה לפלייאוף, תוך הצגת, אולי, הכדורסל שובה העין ביותר בכל המזרח. נשענים על סגל מהיר וכיפי כמו לארי יוז, גילברט ארינאס ואנטואן ג'מיסון, הוויזארדס הראו ניצוצות של קבוצה שעוד תדבר בשנים הקרובות. אבל טלטולי הקיץ מעידים שהדרך לתהילה בדיסטריקט אוף קולומביה עוד ארוכה.

טיפול קוסמטי

מה הם עשו בעונה שעברה:

לאחר עונה מאכזבת ומלאת פציעות, הוויזארדס עשו טרייד מעולה, והביאו את אנטואן ג'יימסון מדאלאס תמורת ג'רי סטקהאוס, כריסטייאן לייטנר ודווין האריס. ג'יימיסון, גילברט ארינס ולארי יוז היוו את אחת השלישיות הפרודוקטיביות והמהנות בליגה: שלושתם קלעו בסביבות 20 נקודות או יותר, עם שלל ריבאונדים, אסיסטים, שלשות, וחטיפות. אבל לא הכל היה ורוד בבירה: שלל פציעות לקראת סיום העונה, שנגררו לפלייאוף, מנעו מהוויזארדס להתקדם יותר מסיבוב אחד. טאטוא קליל של מיאמי החזיר אותם לקרקע ולבנייה לעונה מחודשת.

באו: צ'אקי אטקינס, אנטוניו דניאלס, קארון באטלר, אנדריי בלאטש (בחירה 49 בדראפט)

עזבו: לארי יוז, קוואמי בראון, סטיב בלייק, חואן דיקסון

חמישייה: גילברט ארינס, ג'ארוויס הייז, קארון באטלר, אנטואן ג'יימסון, וברנדן הייווד

ספסל: אטקינס, דניאלס, ג'רוד ג'פריס, ואית'ן תומס

מאמן: אדי ג'ורדן

מה נסגר איתם?

במבט ראשון, עושה רושם שללא לארי יוז אין למכשפים מה לחפש במזרח. אחרי הכל, לא קל להתאושש מעזיבת שחקן של 22-6-5, ומלך הליגה בחטיפות. אבל בוואשינגטון לא נכנסו לפאניקה, וביחד עם עזיבת יוז וויתור על שחקני ספסל רמה ג', הביאו שלושה שחקני הרכב סולידיים, שיתרמו הרבה יציבות וניסיון לקבוצה. אטקינס מגיע עם הרבה קבלות, דניאלס הוא שחקן ותיק ואחראי, וקארון באטלר עדיין צעיר ועוד יכול להתפתח למיני לארי יוז.

נראה לא מעט הרכבים שבהם ארינס זז לעמדת השוטינג גארד ליד דניאלס או אטקינס, כשבכל קונסטלציה שלא תהיה - ארינס הוא הקלעי המרכזי של הקבוצה. בחצי השני של העונה, כשיוז היה פצוע, הוא שרף רשתות בכל הליגה.

מצבו הרפואי של בלאטש, שנורה בחזהו במהלך הקיץ, עדיין לא ידוע, אבל גם בלעדיו צפויה לוואשינגטון עוד עונה טובה, שבסיומה פלייאוף. ארינס צפוי להמשיך להפציץ ולהגיע לאולסטאר שנה שנייה ברציפות, וגם ג'יימסון יחזור בריא וייתן קצת יותר נקודות.

בטח רציתם לדעת ש...

הפציעה של ג'יימיסון קטעה את רצף המשחקים הארוך בליגה של שחקן אחד – 386 משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מטרות ותסריטים

מטרות:

לחפות על עזיבתו של יוז בעזרת שורה של שחקנים קבוצתיים ומסורים. עם אחד המאמנים המוכשרים בליגה, אדי ג'ורדן, הוויזארדס ישמחו לשחזר את ההישג מהעונה שעברה: סיבוב שני בפלייאוף

תסריט אופטימי:

ארינס וג'יימיסון מתקרבים ל-60 נקודות ביחד, באטלר פורח סוף כל סוף ודניאלס מתיר לארינס לשחק דקות ארוכות בעמדת הקלעי ולהפציץ. הוויזארדס מעפילים לסיבוב השני ומפסידים לאחת מאריות המזרח – דטרויט, אינדיאנה או מיאמי.

תסריט פסימי:

האגו של ארינס עולה על גדותיו, ג'יימיסון שוב נפצע, באטלר ממשיך לאכזב וקוואמי בראון הופך לאולסטאר בלייקרס. אין פלייאוף.

גזר דין:

המזרח הולך ומתחזק, ולכן הוויזארדס בבעיה. ללא קו קדמי מעובה יותר וסנטר לגיטימי, הם לא יצליחו להתברג בטופ של המזרח. מקום 6-7 והפסד בסיבוב הראשון בפלייאוף לאינדי או לדטרויט הוא הישג ריאלי. ההתקפה המלהיבה, אנטואן וארינס יספיקו כדי להשיג 46 נצחנות במהלך העונה, אבל ברגע שנכנסים לפלייאוף, ההגנה החלשה תכריע את הקבוצה מעיר הבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully