וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארבורי: "על הנייר, אנו שווים אליפות"

1.10.2007 / 20:07

אופטימיות קוסמית בניו יורק. רכז הניקס חושב בגדול, גם אדי קרי לא נשאר הרחק מאחור: "עם הכישרון שלנו, אנו צריכים להגיע לגמר"

בניו יורק ניקס יודעים כי העונה הם חייבים להראות משהו לאוהדים שבעי האכזבות בתפוח הגדול. אייזיאה תומאס, האוחז כזכור גם בכובע הג'נרל מנג'ר וגם בזה של המאמן, שמר בעונה שעברה על כיסאו אך לא הצליח להוביל את הניקס לפלייאוף, מה שיידרש ממנו ללא שום פשרות העונה, בוודאי אחרי הגעתו של זאק רנדולף בערב הדראפט האחרון.

תומאס, שתפס את מושכות הקבוצה בדצמבר 2003, אוחז במאזן שלילי של 182:118 בימיו במדיסון סקוור גארדן. אם לא די בזה, הרי שתומאס עומד למשפט בגין הטרדה מינית שגזר הדין בו אמור להינתן מחר (שני), ביום הראשון של תחילת מחנה האימונים של הניקס.

כבר שנים שהשאיפה העליונה בניו יורק בפתיחת כל עונה היא פחות או יותר לצמצם למינימום את מספר ההשפלות והבדיחות על חשבונם, אבל העונה מגיעים שחקני הניקס עם מוטיבציה מוגברת, ומציבים לעצמם רף ציפיות גבוה, יש שיגידו גבוה מדי עבור כל מי שעיניים בראשו.

"המטרה שלנו היא לא להגיע לפלייאוף", אמר הסנטר המושמץ אדי קרי. "עם הסגל והכישרון שיש לשחקנים בקבוצה שלנו, אנו צריכים להגיע לגמר המזרח". חברו סטפון מארבורי הלך צעד אחד רחוק יותר, ואמר את המילה שלא נשמעה בגארדן שנים רבות: "על הנייר, הקבוצה שלנו שווה אליפות. עד כמה רחוק אנו יכולים ללכת? זה תלוי רק בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully