וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארינס ניצח את קרטר בקרב על האולסטאר

26.1.2007 / 10:14

נבחרו החמישיות לאולסטאר, מאבק צמוד במזרח. לברון הוביל את הרשימה, שאק ובוש בפנים. בולטים בהיעדרם: נוביצקי, אייברסון ונאש

לברון ג'יימס מוביל השנה את רשימת השחקנים שיופיעו במשחק האולסטאר. כוכבה של קליבלנד קיבל 2,516,049 קולות, הסכום השני הכי גבוה בתולדות הליגה (השיא שייך ליאו מינג ב-2005), ויפתח, כמובן, בחמישייה הראשונה של המזרח. יאו מינג סיים שני.

המירוץ הצמוד ביותר היה על המקום בקו האחורי של המזרח. אחרי שדווין וויד הבטיח את מקומו, התפתח קרב מותח בין גילברט ארינס לבין וינס קרטר, ובסופו של דבר כוכב הוויזארדס השיג 3,010 קולות יותר מכוכב ניו ג'רזי, ויפתח לראשונה בחייו בחמישייה. היה זה המירוץ הצמוד ביותר ב-17 השנים האחרונות, כשאיי-סי גרין הקדים את קארל מלון ב-1,200 קולות.

כריס בוש מטורונטו יצטרף גם הוא לחמישייה במזרח (לראשונה בקריירה שלו), יחד עם שאקיל אוניל, שיופיע במשחק זו הפעם ה-14 ברציפות, ובכך משווה את הישגיהם של ג'רי ווסט וקארל מלון. קארים עבדול ג'באר מוביל את שיא ההופעות עם 19 בסך הכל.

בהרכב המערב יצטרף ליאו מינג חברו לקבוצה טרייסי מגריידי (בפעם השביעית), טים דאנקן (שנבחר בכל שנה מאז נכנס לליגה ב-1997), קווין גארנט וקובי בריאנט. בשבוע הבא אמור הקומישינר דיוויד שטרן להודיע מי יחליף בחמישיית המערב את יאו הפצוע.

אלן אייברסון, שזכה ב-1.8 מיליון קולות, היה נכנס בקלות לחמישיית המזרח, אבל הטרייד ששלח אותו למערב השאיר אותו בחוץ מאחורי קובי ומגריידי. גם ה- MVP סטיב נאש זכה לכמות מרשימה של 1.5 מיליון קולות, שהשאירה אותו בחוץ.

דירק נוביצקי מדאלאס, אחד השחקנים הבולטים בליגה העונה, הגיע רק למקום הרביעי בדירוג הפורוורדים במערב, אחרי גארנט, דאנקן וכרמלו אנתוני. לדאלאס ולפיניקס, שתי הקבוצות הטובות במערב ובליגה כולה, אין אף נציג בחמישיה.

הידעתם? הניקס אשכרה שווים משהו

המגזין הכלכלי "פורבס" מגלה כי הניו יורק ניקס הוא המועדון ששווה הכי הרבה כסף. למרות שהקבוצה הניו יורקית ממשיכה לאכזב כבר שנים ארוכות, מתברר שהקבוצה של אייזיאה שווה 592 מיליון דולר. הניקס מובילים בקטגוריה הזאת זו השנה השנייה ברציפות, עם עלייה של 9 אחוז מאשתקד, וזאת למרות שהקבוצה דיווחה על הפסדים של 39 מיליון דולר ועל אף היותה בפסגת משלמי המשכורות בליגה. הלוס אנג'לס לייקרס במקום השני, בשווי של 568 מליון דולר. השווי של המאבריקס זינק ב-15 אחוז מאז ההעפלה לגמר, והם שווים 463 מיליון. את מקומות 4-5 תופסים הבולס (461 מיליון) והרוקטס (439).


* הנהלת הליגה בודקת אפשרויות שונות להילחם בתופעת ה"מתחזים". שחקנים רבים סוחטים עבירות במרמה, והשופטים מדווחים כי הם מתקשים להבחין מתי מדובר בבלוף ומתי באמת. הנהלת הליגה מתקנאה בהנחיות של פיב"א, שדורשת להעניש את המתחזים ברחבות ולשלוף להם כרטיס צהוב, וראשיה שוקדים למצוא את הפתרונות הנכונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully