וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס וובר לא מבסוט

17.11.2006 / 15:20

שחקן הסיקסרס כועס על כמות הדקות ונפגש עם הנשיא. אוהד דטרויט הורחק לכל חייו ממשחק הקבוצה. מגריידי יעבור לבייסבול

כריס וובר לא מרוצה מתפקידו בפילדלפיה, ונפגש לשיחה צפופה עם נשיא המועדון, בילי קינג. קינג הודה הלילה (בין חמישי לשישי) כי וובר שוחח איתו, אך סירב לומר אם השחקן ביקש טרייד.

מאמן הסיקסרס, מוריס צ'יקס צימצם העונה את הדקות של הפורוורד הותיק, ובשני המשחקים האחרונים של הקבוצה אף סיפסל אותו.

וובר רשם עד כה מספרים של 10.3 נקודות ב-30.6 דקות משחק, אבל סובל מ-37 אחוזי קליעה מהשדה. מספרים נמוכים בהרבה מהממוצעים שהעמיד לאורך הקריירה שלו (21.5 נקודות, 48 אחוזים, 38 דקות למשחק). "אני לא מוכן להמשיך לשחק בצורה כזו", אחרי שקלע 6 נקודות במשחק מול סיאטל ביום רביעי, "אני לא מרוצה מהתפקיד שלי".

ג'ון גרין הורחק לצמיתות ממשחקי הפיסטונס

ג'ון גרין, אחד מהאנשים הכי מפורסמים בכל הנוגע ל-NBA, ושלא נושא בתפקיד כלשהו, הושעה לכל חייו ממשחקי בית של דטרויט פיסטונס, כך על פי פירסומים בארה"ב. גרין הוא כזכור האוהד שהחל את המהומה המפורסמת בה נטלו חלק רון ארטסט וסטיבן ג'קסון מאינדיאנה פייסרס ומספר מאוהדי הפיסטונס.

את ההרחקה ספג גרין מהנהלת הקבוצה, ששלחה לו מכתב בו נאמר בין היתר: "דנו מספר פעמים בנושא המהומה. לאחרונה קיבלנו רמזים להפוך את ההשעייה שלך לקבועה, לכן אתה מושעה לצמיתות ממשחקי הבית של הקבוצה".

גרין כבר נשפט בעקבות המקרה לכליאה של 30 ימים בנוסף לשנתיים מאסר על תנאי, וחויב ללכת למפגשים של אלכוהליסטים אנונימיים ולסדנת טיפול בזעם.

"זה היה הדבר המטומטם ביותר שעשיתי", אמר גרין בן ה-41, "חזרתי באותו לילה הביתה ואשתי הייתה עצבנית עלי. 'רואים אותך כל הזמן ב-ESPN', היא אמרה לי".

גרין הספיק כבר, כמה אמריקה מצידו, למצוא חצי נחמה. הוא הודיע שאת המכתב שקיבל מהנהלת הפיסטונס, הוא יוציא למכירה פומבית באינטרנט.

טימאק יעבור לבייסבול, קיובאן פורש מהראיונות

* טרייסי מגריידי מתכנן לעבור לכבוש את מגרשי הבייסבול אחרי שיסיים את קריירת הכדורסל. לטימאק, כוכב היוסטון רוקטס, מסתבר אהבה גדולה לכדור הלבן. אחרי הניצחון של הרוקטס על הבולס אמר השחקן: "אני אשחק בייסבול אחרי הפרישה מהכדורסל". לשחקן יש חוזה לארבע עונות ביוסטון כך שחובבי הבייסבול יאלצו להיאזר ולהמתין בסבלנות עד להגעה של טימאק למגרשים הפתוחים.

* למארק קיובאן, הבעלים של דאלאס מבריקס, נשבר לדבר עם המדיה. קיובאן, שהתבקש להתראיין לעיתון בטורנטו דחה את הצעה על הסף. "אני לא אדבר יותר על ה-NBA או על כל דבר שיעזור לקדם ולשווק את הליגה. אני משאיר זאת לגאונים שם". מעניין יהיה לראות כמה זמן קיובאן יחזיק מעמד.

* צ'רלי וילאנובה, שחקן מילווקי באקס, ייעדר לארבעה עד שישה בשבועות עקב פציעה במרפק. השחקן נפצע במהלך משחק הניצחון על אטלנטה אחרי שהתנגש בג'וש צ'יילדרס ונפל על הפארקט.

* טרוי מרפי, שחקנה של גולדן סטייט ווריורס, החמיץ משחק שני ברציפות עקב פציעה בגיד אכילס. "אני רוצה שזה יהיה משהו שיחלוף ולא יפריע לי לשחק ולא פציעה שתימשך חודש". מרפי יעבור בדיקת MRI, "רק כדי להיות בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully