וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שמח ללכת לאוניברסיטת דייויד שטרן"

גיל קדרון

4.11.2006 / 15:51

קיובן מלא הערות עוקצניות, לאחר ששמע על 'חוק קיובן' החדש, שאוסר על בעלים לבקר את הליגה, לעמוד ליד השחקנים ולדבר עם השופטים

"נולדתי מחדש, יש מארק קיובן חדש. למרות הרצף השני בהיסטוריה של הליגה של מכירת כל הכרטיסים באולם, אני שמח להיות תלמידו של דייויד שטרן". אלו חלק מהשנינויות שיצאו מפי של הבעלים של הדאלאס מאבריקס, בתגובה לחוק החדש שהוציאה הליגה, בתמיכה מלאה של רבים משאר 29 הבעלים. החוק קובע שלבעלים של קבוצה אסור לעמוד לצד השחקנים במהלך פסקי הזמן, ואסור להם לדבר עם השופטים. קיובן, מן הסתם, הבין שהחוק הזה הועלה אך ורק בגללו, אבל הוא לא מתכוון לשלוח לשטרן עוד צ'קים בגלל קנסות כאלה ואחרים, ולכן הוא פונה לנתיב הציניות.

"כעת יש לי שאיפות אחרות מעבר לזכיה באליפות ה-NBA, וזה להתאים את עצמי ולהיות כמו כולם", המשיך קיובן. "הם הראו לי את האור, ואני פשוט שמח שיש לי ממי ללמוד. אני אוהב להיות הבעלים של המאבס, בגלל האוהדים, השחקנים, התחרותיות, המשחקים. עכשיו הוסיפו לי עוד הנאה, וזה ללכת לבית הספר באוניברסיטת דייויד שטרן".

מיד החלו שמועות ודיבורים על אפשרות שלקיובן יימאס אם היחסים שלו עם שטרן ימשיכו להציק לו, ושהוא ישקול מכירה של המאבס, אותם הפך במחי החלטות ניהוליות ועסקיות מבריקות ממועדון אומלל וכושל לאחד הרווחיים בליגה מבחינה כלכלית, ומועמדת תמידית לזכות באליפות. אבל כנראה שהוא עשה משהו לא בסדר, אם הליגה מחליטה לשנות את ההתנהגות שלו.

כעת אם קיובן יפר את החוקים, שאסורים עליו לבקר את הליגה בצורה כלשהי, ולא רק את הסיפוט - שטרן יוכל להשעות אותו, כאילו היה שחקן או מאמן. קיובן, מיותר לציין, הוא מולטי מיליונר שלא רגיל לחוקים נוקשים ושמרנים שכאלה, ובחלקים האחרים של החיים שלו הוא הבוס היחידי של עצמו.

"התשוקה שלו, הוא אוהב את המשחק כל כך", אמר הכוכב של המאבס דירק נוביצקי. "אני לא חושב שצריך לקחת את כל זה ממנו. אם ניקח אליפות אז אולי הוא ימכור, אבל לא נראה לי. הוא אוהב את הקבוצה".

השאלה שנשאלת היא האם החוקים האלה תורמים למישהו? "קיובן לא מושלם, אבל החסרונות שלו תמיד באים מכיוון שכל כך איכפת לו", כותב בעל הטור ביאהו אדריאן ווג'נרובסקי. "וזה הרבה יותר ממה שאפשר להגיד על חלק מהזומבים שמחזיקים בבעלותם קבוצות NBA. ברוס ראטנר קנה את הנטס כדי לסכם על עסקת נדל"ן בברוקלין (לשם תעבור הקבוצה - ג.ק). הוא לא יזהה כדורסל אם קיובן יזרוק לו אחד על הראש. מה שקיובן עשה עם המאבריקס הוא חסר תקדים בספורט ובעסקים".

קיובן עצמו מתבדח גם בנושא הזה. "אולי מארק הישן היה מוכר את הקבוצה בגלל כל העימותים האלה, אבל מארק החדש שמח על ההזדמנות לרק רוצה ללמוד מהטובים ביותר", אמר. "זה יעזור לי בכל העסקים שלי. זה יהיה מגוחך למכור כשאני מוקף בכל כך הרבה מוחות מבריקים. בגלל זה קניתי הרבה מאוד פנקסים, וגם עט מגניבה מאוד".

היחסים בין קיובן לקומיש מעולם לא היו חמים, בלשון המעטה, אבל כעת נראה שהם בתחתית של התחתית. ואל תדאגו, ההמשך יבוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully