וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקצב משחק כזה, 12 הפרש זה כמו 24"

30.3.2009 / 22:33

פיני גרשון לא התרגש מהניצחון הדחוק של מכבי ת"א על בני השרון. גרין: "אני עדיין לא במאה אחוז כושר". בית הלחמי: "מסוגלים להיות בפיינל פור"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

עוד ניצחון ליגה בלתי מרשים בעליל רשמה הערב (שני) מכבי תל אביב, כאשר גברה על בני השרון 65:77 ביד אליהו במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל. סגנית האלופה, שהתקשתה גם במחזורים הקודמים מול גבעת שמואל, אשקלון וראשון לציון, נגררה לקצב המשחק המרדים וכמעט שמטה יתרון של 16 נקודות במהלך הרבע השלישי. יום קליעות עגום של בני השרון מכל הטווחים (42% מהשדה, לרבות 1 מ-16 משלוש, 62% בלבד מהעונשין) מנע ממנה להשלים את המהפך, ובסיום ירדה עם תחושה של פספוס.

גרשון: "צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה"

"בקצב משחק כזה, 12 הפרש זה כמו 24", אמר בסיום מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון. "הם שיחקו בקצב איטי וצריך לדעת לנצח גם משחקים כאלו. בתחילת המשחק החטאנו זריקות טובות שהיו יכולות להקפיץ את ההפרש, וביחס לאחוזי הקליעה וההתקפה שלהם היינו צריכים לנצח בהפרש גבוה יותר, אבל זה מה שיש. החלטתי בתחילת המשחק להשבית את טפירו, וזה מה שעשינו היום. לשחקנים המקצוענים שלנו אין בעיה לשמור על רמת האינטנסיביות בחלק הזה של העונה. מי שצריך לשחק, משחק, ומי שלא, מחכה לכך שאני אכניס אותו בטעות, כפי שקרה היום". גרשון, אגב, סירב לנקוב בשמו של אותו שחקן.

לאחר מכן התפנה גרשון להלין על החוק הרוסי. "יש לי בעיה איתו", סיפר המאמן. "אני לא מסתדר עם זה, ואני בטוח שגם למאמנים אחרים היה קל יותר בלעדיו. פתאום אתה צריך להכניס גארד במקום גבוה. אני לא מבין את הסיפור הזה. אם ישראלים לא מסוגלים להתמודד עם זרים של 100 אלף דולר, בשביל מה אנחנו צריכים כדורסל? ואני אומר את זה למרות שהדיעה שלי לא תואמת לאינטרסים של מכבי, כי לדעתי קל יותר לנצח את מכבי עם שבעה זרים מאשר עם החוק הרוסי".

יניב גרין, שחזר לשחק אחרי כמעט חודשיים מחוץ למגרשים, נשמע מרוצה בסיום. "אני שמח לחזור למגרש וללבוש את הגופייה של מכבי. אני עדיין לא ב-100 אחוז כושר, אבל אני שמח לחזור למסגרת של הקבוצה. אין פציעה שבאה בזמן טוב, אבל באמת פתחתי את העונה היטב. אני פחות אוהב להתאמן ויותר אוהב לשחק. הייתי שמח אם היינו משחקים פעמיים בשבוע".

דיאור פישר, שעדיין מתאושש בעצמו מפציעה, רשם ארבע נקודות ב-19 דקות, אל מול עיניו של סוכנו האמריקאי, דייב גאזמן, שנכח במשחק. "לא כל כך קל לחזור אחרי כמה שבועות בחוץ, אבל אני מנסה להיכנס לקצב", הודה האמריקאי. "ההפוגה קצת הוציאה אותי מפוקוס, אבל במחצית השנייה חזרה לי האנרגיה והצלחתי לעשות כמה דברים. בני השרון קבוצה טובה ותמיד קשה לשחק נגדם. העובדה שאנחנו משחקים רק פעם בשבוע קצת מורידה את הקצב שלנו, אבל זה נותן לנו יותר זמן להתאמן".

בתוך כך, עמרי כספי נרשם לדראפט ה-NBA שייערך ב-25 ביוני בניו יורק. כספי שלח את הטפסים הרלוונטיים, וזו לו הפעם השנייה בה הוא נרשם לדראפט, אחרי שעשה כן גם בשנה שעברה, אז משך את בקשתו רגע לפני הבחירה.

בית הלחמי: "אנחנו מסוגלים להגיע לפיינל פור"

בצד המפסיד היה המאמן אריאל בית הלחמי, שאמר בסיום כי "זה היה משחק לא טוב. האחוזים שלנו מהשדה ומהקו היו נוראיים. בסך הכל עשינו משחק יחסית טוב מבחינה הגנתית ועצרנו באופן יחסי את המתפרצות של מכבי, אבל בהתקפה שיחקנו רע ובתוצאה כזו נמוכה 6-7 נקודות הפרש זה המון. מה שהרג אותנו זו ההתקפה, כי בהגנה עשינו עבודה לא רעה. גם בריבאונד עשינו עבודה מאוד יפה, אבל עם האחוזים שהיו לנו מהשדה ומהקו ועם 20 איבודים, זה היה כמעט בלתי אפשרי".

על עוסמאן סיסה, שהרבה לאבד, הוסיף בית הלחמי כי "זה חלק מהחסרונות שלנו - איבודי הכדורים. צריך לעבוד על זה. השבוע, לראשונה מאז שהגעתי לקבוצה, התאמנו בסגל מלא. אני מקווה שזה יועיל לנו בהמשך. גם היום אני אומר שאנחנו מסוגלים להעפיל לפיינל פור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully