וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לא אתאכזב אם נחזור עם נקודה"

ניר חורי

17.10.2006 / 17:40

הפועל ת"א המריאה ליוון למפגש ביום חמישי מול פנאתינייקוס ואבוקסיס רוצה תיקו. ברדה מקווה להרשים סקאוטים ואלימלך בשיאו

הפועל ת"א המריאה הערב (שלישי) ליוון במסגרת משחק המחזור הראשון של שלב הבתים מול פנאתינייקוס.

יוסי אבוקסיס, שחקנה הוותיק של הקבוצה ואחד מאלה שאוצרים בתוכם את חווית המסע הקסום באופ"א,זה של עונת 2001/2, לא מרגיש שחזרתו של יצחק שום לאתונה קצת גונבת את ההצגה מהשחקנים: "זה ברור שיתמקדו בדבר הזה כי שומי לקח שם דאבל. ידענו לאחר ההגרלה שזה משהו שיתמקדו בו. אנחנו השחקנים נתעסק במשחק עצמו".

אבוקסיס יודע שמשחק הנצחון מול מכבי חיפה (0:2) שייך להיסטוריה ומביט קדימה: "זה משחק שונה ממה שהיה לנו נגד מכבי חיפה. יש הבדלים בין משחק בית למשחק חוץ. באירופה המשחקים הרבה יותר קשים, עם כל הכבוד לחיפה שהיא גם כן קבוצה אירופית. זה הולך להיות קשה גם בגלל שזה בחוץ ולפי דעתי סגנון המשחק יהיה שונה. הם יתקפו אותנו יותר ומבחינת הטירוף והרצון אנו צריכים להביא יותר מאשר נגד מכבי חיפה".

פנאתינייקוס תארח את הפועל ת"א מול יציעים ריקים ואבוקסיס, שחקן שאוהב קהל, מצר על כך: "לפעמים במשחקים כאלה, כשיש קהל זה יכול לעזור לך. זה מכניס אותך למשחק. אנו יודעים שקבוצות יווניות עם כל הקהל שלהן נלחצות אם מצליחים לסגור אותן בחצי השעה הראשונה אבל אין קהל. זה מה שיש, נצטרך לבוא ולתת הכל".

שוער הקבוצה שביט אלימלך אחד מגיבורי המסע המופלא של הקבוצה באופ"א מסכים עם אבוקסיס: "אם היה עכשיו קהל ביוון, המורכב ב-70,000 אוהדים פנאטים, זו יכלה להיות אחת החוויות בגדולות שלנו באירופה".

אבוקסיס אולי יתן הכל אבל מנמיך ציפיות: "אני לא אתאכזב אם נחזור עם נקודה אחת". גם בנקודה זו הסכים אלימלך עם אבוקסיס. אמנם שניהם רוצים לשחזר תחת שום את אותם הישגים: "אני חושב שנלך במטרה לנצח במיוחד שהם בלי קהל אבל גם מתיקו לא אהיה מאוכזב".

שוער הקבוצה לא יצא בכותרות לאחר נצחון האדומים ביום ראשון על האלופה: "הכתירו את בית"ר, חיפה ועכשיו אותנו, זה לא רציני. זה בסך הכל מחזור חמישי. אמרתי בתחילת העונה שנתגבש ונהיה קבוצה יותר טובה ובאמת אנו לאט לאט משתפרים. אני לקראת השיא. אני רוצה לשמור על יציבות וליהנות מכדורגל".

אליניב ברדה נותן כבוד לפאו: "היריבה חזקה מאוד בביתה אבל מבחינה מקצועית אנחנו שמחים שלא יהיה שם קהל. זה יכול לשחק לטובתנו למרות שיכולה היתה להיות שם אווירה מחשמלת".

ברדה שהפגין לאחרונה יכולת טובה במדי האדומים מודע לכך שהופעות טובות באירופה יכולות לפתוח בפניו אופציות באירופה, "הלוואי וזה יוביל לזה. היתה התעניינות מהליגה השנייה בספרד אבל כרגע זה לא על הפרק. אין דבר מלבד הפועל ת"א. לא יודע. ההרגשה שלי שזה יהיה משחק קשה. יש לנו עוד יומיים להתכונן וללמוד עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully