וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג עדיין ללא ניצחון

27.8.2006 / 17:30

המועמדת לאליפות סיימה בתיקו שלישי ברציפות, הפעם 1:1 מול הרטה ברלין. מיינץ עדיין ללא הפסד אחרי תוצאה זהה מול פרנקפורט

המחזור השלישי בבונדסליגה 1 הושלם הערב (ראשון) עם שני משחקים. המבורג ממשיכה לגמגם, אבל לפחות גם להבליט את בובאקר סנוגו, ששוב כבש. מיינץ הקטנה עדיין לא הפסידה ומדורגת בצמרת.

המבורג - הרטה ברלין 1:1

המבורג לא התעוררה בזמן מחגיגות העלייה לליגת האלופות על חשבון אוססונה, וסיימה בתיקו מאכזב עם הרטה ברלין. המבורג, אחת מהמועמדות לאליפות, טרם ניצחה העונה, ולה זהו תיקו שלישי בשלושת משחקי הליגה הראשונים העונה. בובאקר סנוגו כבש (18) לזכות המקומיים שבוע שלישי ברציפות, אבל כריסטיאן חימנז איזן בדקה ה-65. סופיאן חאהד (85) מהרטה, וקולין בנג'מין (90) משאלקה הורחקו.


מיינץ - פרנקפורט 1:1

מיכאל טורק המסתכסך שב לאצטדיון במיינץ, למפגש עם קבוצתו לשעבר, אותה עזב הקיץ. יואניס אמנטידיס כבש את השני שלו העונה, בנגיחה בדקה ה-25, והעלה את פרנקפורט ל-0:1. רניסלב יובנוביץ' השווה לזכות המקומיים 6 דקות לפני הסיום. כריסטוף ספיצ'ר השוויצרי (64) ואלכסנדר וסובסקי המקדוני (89) הורחקו משורות פרנקפורט.

משחקי יום שבת

המחזור השלישי בליגה הגרמנית שברובו שוחק היום (שבת) נפתח אמש כשסגנית האלופה נוצחה 0:2 על ידי הרביעית מהעונה שעברה, שאלקה 04. באיירן מינכן ונירנברג שנפגשו באליאנס ארינה נשארו בלתי מנוצחות לאחר שסיימו בתיקו 0:0. דורטמונד השיגה ניצחון ראשון העונה ועוד בחוץ על שטוטגארט.


באיירן מינכן - נירנברג 0:0

הדאבליסטית בשתי העונות האחרונות רצתה לשמור על מאזן מושלם ולנצח לעיני אוהדיה באליאנס ארינה, אך נירנברג שגם היא בלתי מנוצחת עדיין העונה לא נתנה לה את התענוג והקבוצות חילקו את הנקודות. נירנברג ממשיכה לשמור על שער נקי.

שטוטגארט - דורטמונד 3:1

הצהובים יצאו למשחק חוץ בשטוטגארט וקיוו להשיג ניצחון ראשון אחרי הפסד ותיקו ופתחו טוב עם שער בדקה ה-20 כאשר לודביק מגאנין השוויצרי משטוטגארט כבש שער עצמי. פאבל פארדו השווה כעבור 10 דקות לביתיים, אך דקה לאחר מכן פלוריאן קרינגה השיב את היתרון לאורחים. שוויצרי נוסף, אלכסנדר פריי מדורטמונד הבטיח את הניצחון של הצהובים כשכבש בדקה ה-88 ושלח את חבריו לחגוג.

לברקוזן - וולפסבורג 1:1

המארחים שהפסידו בשבוע שעבר לברמן ניסו להתאושש על גבה של וולפסבורג. האורחים עם שתי תוצאות תיקו מאופסות רצו לכבוש שער ראשון העונה. לברקוזן עלתה ליתרון בדקה ה-49 מרגליו של חואן. אבל העיר בה מיוצרת מכונית הפולקסווגן לא אמרה נואש כשאחמד רדה מדוני מבאייר כבש שער עצמי בדקה ה-70.

תוצאות נוספות:

בורוסיה מנשנגלדאבך - ארמיניה בילפלד 0:1
לבורוסיה: קאהה 60

האנובר 96 - ארמיניה אאכן 3:0
יאן שלאודראף 15, סאשה דום 47, ריינר פלאשיינריך 72

בוכום - אנרג'י קוטבוס 1:0
לקוטבוס: דה סילבה 51

ביום שישי:

שאלקה - ורד ברמן 0:2

המארחים מגלזנקירשן הצליחו להרוס לסגנית האלופה את המאזן המושלם מפתיחת העונה, כשניצחו ב"ארנה אוף שאלקה" 0:2. קווין קוראני העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-6, וחאמיט אנטילופ הטורקי חתם את התוצאה בדקה ה-72.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully