וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפורטה חגג את הנשיאות עם 0:4 על באיירן

23.8.2006 / 1:21

הנשיא היוצא נכנס מחדש לתפקיד בגלל בעיות בירוקרטיות של יריביו. שעתיים אחר כך בארסה דרסה את אלופת גרמניה וזכתה בגביע גאמפר

לאחר שיריביו לא הצליחו להשיג את כמות החתימות הנדרשת כדי להתמודד על נשיאות ברצלונה, הוכרז ז'ואן לפורטה כנשיא המועדון, ללא צורך בבחירות. כזכור, בית המשפט הקטלוני הכריח אותו להתפטר לאחר שהוחלט כי שלוש וחצי שנים בתפקיד הן כהונה שלמה, ועליו לרוץ מחדש.

הבחירות היו אמורות להתקיים ב-3 בספטמבר, אבל ג'ורדי מדינה וז'אומה גואישה לא עמדו בתנאים הבסיסיים, ומי שהחזיר את הבלאוגראנה לגדולה, והוביל אותם לשתי אליפויות וזכייה בליגת האלופות, ימשיך להחזיק בכתר, לפחות עד 2010.

הכניסה המחודשת לחדר הנשיא התקיימה הערב (שלישי) כשעתיים לפני התבוסה 0:4 שהנחילה בארסה לבאיירן מינכן במשחק החגיגי על גביע גאמפר. אנחנו רק בחודש אוגוסט, וכבר נראה שאלופת אירופה בכושר שיא. רונאלדיניו הבקיע את הראשון בדקה ה-30 בבעיטה חופשית נהדרת. בדקות ה-33 וה-40 השלים סמואל אטו צמד נפלא כדי לקבוע תוצאה מדהימה - 0:3 במחצית לאלופת ספרד על אלופת גרמניה הגאה. חאבייר סביולה הבקיע את הרביעי, שגם הוא היה שער מצוין, בדקה ה-51. ג'יאנלוקה זמברוטה ערך הופעת בכורה מול קהל הקמפ נואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully