וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקמה עתרה בתגובה לקיפאון בהחלטת ההתאחדות

24.8.2010 / 10:38

הבלגאן מתחיל: הקבוצה שלחה צו המורה לאשר אותה בלאומית במקום עראבה. המחוזי קבע: לעראבה חובות של 3.67 מליון ש"ח

קבוצת הכדורגל מכבי השקמה רמת חן הגישה הבוקר (שלישי) עתירה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, בטענה שיש להורות כבר עתה על העפלתה לליגה הלאומית במקום אחווה עראבה. הצו הוגש באמצעות עו"ד אייל יפה, המייצג את המועדון. לעתירה צורף בין היתר צו המורה להתאחדות לשבץ את השקמה בליגה הלאומית וצו הקובע כי הארכת המועד שניתן לעראבה להציג תקציב וערבות ניתן בחוסר סמכות. בהשקמה טוענים כי ביום חמישי האחרון תם המועד של עראבה לאשר את התקציב, ואילו מאז אישרה הקבוצה 14 הסכמים עם שחקנים, חתמה על הסכמים עם ספונסרים ולמעשה הגדילה את תקציבה כדי לעמוד בתנאים של הבקרה.

עו"ד יפה שלח נספח מאת יו"ר הבקרה התקציבית עופר אורליצקי שהורה לקבוצה כי היא עולה לליגת המשנה. בנוסף, על פי פסק דין של בית המשפט המחוזי בחיפה שניתן ב-12 באוגוסט 2010, מתברר כי עראבה נקלעה לחובות של 3.67 מליון שקל. גם הנספח הזה צורף בעתירה על מנת להוכיח להתאחדות לכדורגל כי עראבה לא תוכל לעמוד בהתחייבויות שלה ולהעמיד קבוצה לליגת המשנה. נספח שלישי שהוצג הוא מסמך מאת קבוצת "א.ל נט גלובל ניהול והשקעות בע"מ", שמאשר כי החברה תהיה הספונסרים של הקבוצה בעונה הבאה.

"מרשתי עומדת על זכותה לשחק בליגה הלאומית ודורשת מההתאחדות לכדורגל לאשרה ככזו באופן סופי וללא דיחוי נוסף", כתב יפה בעתירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully