וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "המצב בטבלה כואב לכולנו"

רומן רוזנבלט

25.10.2006 / 21:54

חלוץ מכבי חיפה מאוכזב אבל רואה במצב החדש גם אתגר מעניין. מסודי וקולאוטי יחזרו להרכב מול מכבי הרצליה. דוידוביץ' בספק

מכבי חיפה קיימה הערב אימון ראשון לאחר התיקו מול הכח ר"ג ביום שני, כאשר שחקני ההרכב הראשון עורכים אימון קל ושאר שחקני הסגל עושים אימון מאומץ יותר.

על פי האימון, נראה כי המאמן, רוני לוי, אינו מתכוון לערוך ניסויים במשחק הקרוב מול מכבי הרצליה והוא צפוי להחזיר את אלן מסודי ורוברטו קולאוטי להרכב הראשון. רפאל אולארה עבד היום עם הפיזיולוג, ד"ר בוקי ירון, וככל הנראה לא יוכל לשחק בשבת הקרובה. במקרה כזה צפוי אלון חרזי להמשיך במרכז ההגנה לצידם של דקל קינן ואייל משומר, שהצטיין מול הכח בעמדת המגן הימני.

המגן השמאלי אדורם קייסי החל להתאמן היום, כאשר בינתיים מדובר בריצה קלה. ניר דוידוביץ אמור להסיר היום (רביעי) את הסד המיוחד שמגן על האצבע השבורה שלו, כשרק לקראת המשחק יתברר אם ישחק או לא.

החלוץ יניב קטן, התייחס למה שקרה בחדר ההלבשה במשחק מול הכח ולמה שקורה לחיפה עד עתה: "המצב בטבלה כואב לכולנו. אנחנו אחראים לכך ונצטרך להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. כולם מחפשים תירוצים אבל לא צריך לשפוט אותנו עכשיו, אלא בסוף העונה. אף אחד לא שבע במכבי חיפה. חבל שמה שהיה בחדר הלבשה יצא החוצה. דברים כאלה צריכים להישאר בדלתיים סגורות. אנחנו יודעים שהמצב לא טוב, אנחנו לא טיפשים, כל משחק הוא מבחן ואנחנו עולים במטרה לנצח. המצב החדש לא מלחיץ. להיפך, הוא יותר מעניין".

מסודי: "מסתכלים על הרצליה"

הקשר הקונגולזי, אלן מסודי התייחס ל-3:3 נגד הכח, אך נשמע אופטימי לגבי העונה: "המשחק היה קשה מאוד, משחק שני בארבעה ימים. את הגול בסיום ספגנו בגלל עייפות. יש לנו המון שחקנים חדשים וצריך לתת לנו זמן כי זו רק ההתחלה. אני מאמין שניקח אליפות השנה. אנחנו כרגע לא מסתכלים על גלזגו ריינג'רס, אלא על המשחק הקרוב מול מכבי הרצליה".

אייל משומר התייחס גם הוא למשחק האחרון: "חבל שלא תרגמנו את השער שלי ואת היתרון שהיה לנו לניצחון. ידענו שיהיה קשה, בשביל לקחת אליפות צריך לעבוד קשה. אני מקווה שנתאושש מהמצב הזה ונרים את הקבוצה למעלה. עומס המשחקים באירופה לא מהווה תירוץ. לא חשבתי שזה יהיה המצב ואני מאמין שנצא ממנו".

סיכם מאמן הקבוצה, רוני לוי, שהתייחס לעניינו של רוברטו קולאוטי והן לממצב בקבוצה לקראת המשחק מול מכבי הרצליה:"בקשר לקולאוטי כרגע זה לא רלוונטי, אם תהיה איזושהי הצעה רשמית אז נתייחס בהתאם. כרגע אין על מה להגיב".

לוי הוסיף: "אפשר להסתכל על השבוע שעבר מכמה היבטים: בסך הכל עשינו הישג יפה נגד אוקזר. למשחק מול הכח נכנסנו לא טוב, עשינו מהפך יפה ויצאנו מאוכזבים. לא צריך להיות דרמטיים, אני לא חושב שהשחקנים איכזבו. שחקנים שלא משחקים הרבה צריכים להשתפשף ולקבל דקות משחק, וזה לא פשוט להיכנס אחרי שלא שיחקת הרבה זמן. המשחק מול הרצליה חשוב מאוד, ואפשר היה לראות שהרצליה שיחקה כדורגל מסוכן והתקפי בטדי. המצב בטבלה פחות מעניין אותי, מה שמעניין הוא שמכבי חיפה תחזור לשחק את הכדורגל האיכותי ומזה ינבעו גם דברים אחרים".

לוי התייחס למה שהיה בחדר ההלבשה מול הכח: "אני באופן קבוע נותן לשחקנים 7-8 דקות לבד בחדר ההלבשה, ורק אח"כ נכנס לדבר איתם. לפעמים האווירה יותר מתוחה, לפעמים יותר רגועה, זה חלק מהדינמיקה של קבוצה. כל מאמן שואף שהשחקנים שלו לא יהיו אפאטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully