וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הייתי מחכה, הייתי בעוד שנה בליגה א'"

יניב קובוביץ'

23.10.2006 / 7:37

למה ויתרה הפועל ת"א על תגלית העונה? לעידן סרור הכל ברור: "הם לא מאמינים בצעירים. יש שם שחקנים שלא מתאימים לליגת העל"

לאחר התדריך המסכם שקיבלו שחקני הנבחרת הצעירה, לפני המשחק שפתח את הקמפיין מול וולס, ביקש המאמן גיא לוי מעידן סרור להישאר בחדר התדריכים. "אני רוצה שתהיה מחר חופשי לעשות את מה שאתה יודע", אמר לוי, "אני רוצה שתוביל את המשחק". סרור היה בשוק מגודל האחריות שזרק עליו המאמן. במבט לאחור זה רק עשה טוב לקשר בן ה-20 שנתן קמפיין ענק. עכשיו כל הליגה שואלת איך הרשתה לעצמה הפועל תל אביב לוותר על אחד מהצעירים הכי מוכשרים שגדלו לנו בארץ בשנים האחרונות.

"באימונים בהפועל אף פעם לא הרגשתי שמישהו באמת מסתכל על היכולת שלי ושם לב אם התקדמתי או מה עוד אני צריך לשפר. דרור קשטן אפילו לא ראה אותנו, השחקנים הצעירים, כאופציה להרכב והרגשנו כאילו אנחנו מתאמנים רק כדי לשמור על כושר", מתקשה סרור לשכוח.

לא האמינו בנו

סרור התחיל את הקריירה בנס ציונה ובגיל 15, אחרי שהבקיע שלושער במשחק ליגה מול הפועל תל אביב, חטף אותו שמוליק חנין לוולפסון. סרור הצטרף למחזור של מסאי דגו, יקיר לוסקי, וילי כחלון ואבי סופר, שנחשבו כדור הזהב של הקבוצה. אולם בפועל, פרט ללוסקי, שמחמם את הספסל של יצחק שום, יתר השחקנים כבר לא נמצאים בקבוצה. "צריך לשאול היום את ההנהלה למה אני לא שם", יורה סרור בחזרה, "אף אחד לא האמין בנו ולא חשב אפילו לכוון אותנו כדי שנוכל להשתפר ולהצליח. אני עכשיו שחקן משמעותי בליגת העל, מסאי דגו משחק באשדוד, אבי סופר ברעננה - אם היינו נשארים בהפועל אפילו לא היו לוקחים אותנו לספסל".

גילי לנדאו היה זה שהעלה את סרור לבוגרים, אחרי שההנהלה בנתה על עונה פיננסית ודרשה ממנו לקדם את הצעירים. "הוא שחקן עם תנועה מאוד לא אופיינית לשחקנים שיש לנו פה", מסביר לנדאו, שפוטר מהקבוצה בשלב מוקדם מאוד של העונה, "את היכולת שלו להרים כדורים למצב של גול, אין להרבה שחקנים בארץ. הוא שחקן עם ביצים וחוצפה חיובית וגם היום יש לו מקום במועדון כמו הפועל".

אחרי עונה פיננסית, שכמעט הסתיימה בליגה הלאומית, החליטו בקבוצה להחזיר את קשטן מהפועל פ"ת ובתמורה השאילו לקבוצה מהאורווה ארבעה שחקנים לשנתיים. את סרור, שנכלל בין הארבעה, זה כלל לא הפתיע. "ידעתי שאני בדרך החוצה עוד לפני השיחה שלי עם אריה הרשקוביץ", הוא נזכר. "הסבירו לי שהם משאילים אותי בגלל סיבות מקצועיות אבל יצאתי מהחדר בחיוך כי לא היה לי טוב בהפועל. אמרתי שאני אנצל כל הזדמנות שאקבל וזאת בדיוק היתה ההזדמנות שחיכיתי לה".

הכל צביעות

"אחרי המשחק של הנבחרת מול צרפת פתאום אמרו לי בהפועל שהם רוצים שאחזור בעונה הבאה. אני לא מבין את זה. מה קרה פתאום? משחק אחד שינה אותי? הם יכלו לראות את היכולת שלי באימונים? היום כולם יוצאים מהחורים ומדברים על הצעירים, אבל זה הכל צביעות, כי היכולת שלנו נשארה אותו דבר בדיוק כמו לפני אותו משחק מול צרפת. בהפועל פשוט לא מאמינים בצעירים ואם הייתי מחכה להם הייתי עוד שנה משחק בליגה א".

"כפי שעשינו עם עמרי אפק, כשהושאל ללא תמורה וחזר שחקן טוב יותר, כך עשינו עם סרור", הסבירו אתמול בהפועל, "בעונה הבאה הוא יהיה חלק בלתי נפרד מהקבוצה".

בהפועל פתח תקוה הוא בורג משמעותי מאוד בקבוצה. "לטעמי הוא הקשר הטוב ביותר היום בארץ", מתמוגג מאמנו אייל לחמן, "גם אם היו לי שחקנים של מיליון דולר הוא היה מוביל את הקבוצה, כי יש לו את כל הכלים להצליח. יש לו כישרון ואישיות. יש לו בערה פנימית והוא יצליח גם ברמות הגבוהות".

בהפועל ת"א יותר קל

"הדגש היום בפ"ת הוא הגנה", מסביר סרור, "זאת קבוצה צעירה שלא יוזמת הרבה וגם שחקנים כמו ברוכיאן ומאור בוזגלו יתקשו להצליח כאן. בהפועל תל אביב הייתי יכול לבוא יותר לידי ביטוי. יהיה הרבה יותר קל לשחק איתה".

בסוף העונה יסיים סרור את תקופת ההשאלה שלו והוא אמור לחזור למדים האדומים. "אני לא אחזור לשם כדי לשבת ביציע", הוא מודיע, "החלום שלי תמיד היה לשחק בהפועל ת"א, אבל אם אראה שהדברים לא מסתדרים אני אחתוך מיד ולא אחכה. זה לא במקרה שאין צעירים של הפועל בהרכב. הם מפחדים לתת לנו צ'אנס. היום בטוח שאני ראוי להיאבק שם על ההרכב. כיום יש בהפועל שחקנים שלא מתאימים אפילו לליגת העל". הערב הוא יארח את הפועל ת"א. יהיה חם ומעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully