וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים נגד הזרים בחיפה?

רומן רוזנבלט

16.10.2006 / 20:06

יממה אחרי ההפסד להפועל, באלופה טוענים כי הרכש לא פוגע. המשחק מול בני יהודה נדחה. מאמן ריינג'רס, יריבת חיפה, דורש שיפור

למרות האכזבה מההפסד אמש (ראשון) להפועל ת"א ומהיכולת של מספר שחקנים בקבוצה, ביניהם זרים כמו רפאל אולארה ואלן מסודי ובעיקר אנדרסון שאבייר, במכבי חיפה מנסים לשדר עסקים כרגיל כדי לא להלחיץ את המערכת וכחלק מההכנה לתקופת המשחקים העמוסה שצפויה לקבוצה בשבועות הקרובים.

במקרה של מסודי ואולארה אומרים בקבוצה היום (שני), כי מדובר בתקופה לא טובה, וסך היתרונות של כל אחד מהשחקנים גובר על החסרונות הידועים שלהם, כמו האיטיות היחסית של אולארה או הנטייה של מסודי להחזיק בכדור יתר על המידה לעתים. מצבו של שאבייר אנדרסון הוא העדין ביותר והוא עשוי להיות לסיים את דרכו בקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות בינואר, במידה ולא יציג שיפור ביכולתו.

בקבוצה ישנם מספר שחקנים טובים בעמדה של אנדרסון מה שעשוי להוות גורם נוסף בהחלטה שתתקבל לגבי המשך המשחקים, בהם צפויה רוטציה שיבצע הצוות המקצועי של חיפה בשל עומס המשחקים. גורמים בקבוצה אומרים היום בעקבות תצוגת הנפל אתמול: "חלק מהזרים משחקים בהרכב רק בגלל שהם זרים".

בכל אופן, רוני לוי לא רוצה לזעזע את המערכת, אחרי הפסד אחד, אלא לתת שקט תעשייתי לקראת השבועות העמוסים שמצפים לקבוצה, ולמנוע חיכוכים מיותרים, כפי שהיו אמש בין אולארה לדוידוביץ'.

מספר שחקנים צעירים בקבוצה, שלא שוחררו בחלון ההעברות הנוכחי בשל העפלה למפעלים האירופאים, עשוים לבקש לעזוב את הקבוצה בינואר במידה ולא יקבלו עד אז דקות משחק רבות. החלוץ עדן בן בסט שחזר מפציעה ארוכה יחסית, יחל להתאמן באופן מלא עם הקבוצה כבר השבוע.

השחקנים קיבלו היום (שני) טיפולי ספא במלון מרידיאן בחיפה כחלק מתהליך ההתאוששות והשחרור ומחר יחלו האימונים לקראת המשחק מול אוקזר. ביום רביעי תקיים הקבוצה את האימון האחרון לקראת המשחק באצטדיון בלומפילד, בו ייערך המשחק. באותו יום תתקיים מסיבת עיתונאים רשמית של הקבוצה יחד עם אוקזר.

בינתיים נמשך הקצב הער של מכירת הכרטיסים למשחק, כשעד כה נמכרו כעשרת אלפים כרטיסים. הצפי הוא שביום חמישי האצטדיון יהיה מלא. סוון גוראן אריקסון, מאמן אנגליה לשעבר, יהיה אורח הכבוד במשחק מול אוקזר. במהל הביקור ייפגש המאמן השבדי עם ראשי מכבי חיפה.

ועדת הליגה והגביע דחתה את המשחק של מכבי חיפה מול בני-יהודה ל-21 בדצמבר בקריית אליעזר, במקום בשבוע הבא. משחק הליגה הקרוב (מחזור שישי) נגד הכח עמידר ר"ג יתקיים בקריית אליעזר ביום שני 23.10 בשעה 20.30 וישודר בערוץ "צפה ושלם".

ריינג'רס מגמגמת

פול לה גואן, מנג'ר גלזגו ריינג'רס, יריבת מכבי חיפה בשלב הבתים של גביע אופ"א, מחפש שיפור מיידי במשחק הקבוצה.

הסקוטים, שיתארחו ביום חמישי במסגרת גביע אופ"א בליבורנו, נחלו הפסד במשחק הליגה בשבת באייברוקס, נגד אינברנס, והתרחקו 10 נקדות מירבתם המושבעת, סלטיק. לה גואן התייחס למשחק המאכזב ואמר: "שיחקנו רע. לא הגענו למצבים מסוכנים. חסרנו השראה, חסרנו מהירות. אני מצפה להרבה יותר מהשחקנים".

הצרפתי, שאימן בעבר את ליון, לא הסכים לשמוע על עייפות בקרב שחקניו אחרי שחלק מהם נטלו חלק במשחקי נבחרת סקוטלנד: "עייפות? שטויות. אנחנו חייבים להיות מוכנים למשחק".

בארי פרגוסון, קפטו הכחולים, שנטל חלק במשחקי סקוטלנד הסכים עם מאמנו: "אין ליכולת שלנו תירוץ. אם אתה יודע איך להתכונן לא אמורה להיות עייפות. המשחק נגד ליבורנו חשוב מאוד בשבילנו. הדברים עד כה לא נראים טוב. הגיע הזמן שנתחיל למצוא תשובות לבעיות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully