וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרציקוביץ': "צריך להפיק לקחים"

10.9.2006 / 7:27

לוני רואה את חצי הכוס הריקה, וגם את זו המלאה: "לא צריך להיכנס לפאניקה". מתגבש: חברת ניהול חדשה למכבי ת"א

העניינים נראים יגעים במכבי ת"א. אחרי שני מחזורים, הקבוצה עם שער זכות בודד ושני הפסדים. בעקבות ה-2:0 להפועל כפר סבא, הצהובים הולכים לקראת עוד עונה ארוכה מאוד. אווירת הנכאים הורגשה גם ביציעים, כשכל קשר בין האלפים שפקדו אותם בשנה שעברה לבין המושבים הפנויים השנה מקרי בהחלט.

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה בסיום המשחק: "אני חושב שעם הבקעת השער של כפר סבא הקבוצה נעלמה. הרי הגענו ויצאנו למצבים. היינו צריכים במחצית הראשונה להבקיע שער או שניים, לא השכלנו להבקיע וכשאתה לא כובש את סופג. הנפילה הזאת לא מובנת לי ונצטרך לעבוד על זה קשה. יש עוד עונה ארוכה ונצטרך לעבוד על עצמנו".

לגבי פתיחת העונה הוסיף המאמן: "יש לנו פתיחה רעה, אפס נקודות משני משחקים. היינו צריכים לרדת למחצית ביתרון, לחצנו את כפר סבא והם לא הגיעו למצבים. כפר סבא תפסה אותנו ברגע של רפיון. נצטרך כעת לקחת את עצמנו בידיים".

בנושא חיזוק אמר המאמן: "כרגע אנחנו מחפשים עוד קשר למרכז המגרש שיעזור בבניית המשחק ובמשחק האגפים, היו חסרים לנו במשחק כוחות במרכז השדה".

נשיא המועדון, לוני הרציקוביץ', סירב לראות את חצי הכוס הריקה: "בעונה שעברה פתחנו עם 6 מ-6 ולכן זה לא אומר כלום. נקווה שנשכיל לדעת איפה הבעיות ולפתור אותן. איש לא שמח מהפסדים, אבל עזבו בינתים את נושא החיזוק. יש לנו שחקנים מספיק טובים. אין ספק שצריכים לעשות חושבים, אבל גם לא להיכנס לפאניקה". אבל הרציקוביץ' קרץ בכל זאת לצוות המקצועי ואמר ל"הארץ": "צריך להפיק לקחים, יש לאלי כהן הרבה מה לתקן".

הקפטן אבי נמני סיכם: "אחרי שני הפסדים ברור שזה לא נראה טוב. הגענו למספיק הזדמנויות במחצית הראשונה שהיינו צריכים להכניס אותן. אנחנו צריכים להשתפר כדי לחזור ולנצח, צריך להפיק לקחים ולהמשיך קדימה. האשמה היא עלינו, השחקנים, כי אנחנו הכנסנו את עצמנו למצב הזה ואנחנו היחידים שיכולים להוציא את עצמנו מהמצב הזה".

משמיר, פדרמן ומאנה תבוא הישועה? (משה בוקר, דוד מרואני ואלי שטרן, הארץ)

הבעלים והמנכ"ל של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ' ואלי דריקס, מקדמים תוכנית להקמת חברת ניהול בקבוצה. מי שאמורים לעמוד בראש החברה הם דייויד פדרמן, מאיר שמיר ומשה מאנה. עדיין לא ברור אם הרציקוביץ' יזוז הצדה - במקרה שהתוכנית תצא אל הפועל - או ייקח חלק בניהול.

מי שיזם את הרעיון הוא הרציקוביץ', כאשר דריקס עובד עליה בפועל. שמיר לא שולל את האפשרות ואף סייע לאחרונה למכבי בהבאתו של מיליאן מרדקוביץ'. בשבוע שעבר נעשו שיחות בנושא עם מאנה. פדרמן אמר ש"יש נכונות לעזור ללוני".

הרציקוביץ' אמר בתגובה: "כל הזמן יש דיבורים. אני האחרון שאתנגד לכניסתם של פדרמן ושמיר".

במכבי ת"א מאוכזבים מאיוואן ראזיץ', אבל לפחות כרגע הוא לא ישוחרר. תיבדק האפשרות לפנות למכבי חיפה בבקשה לשחרר את שלומי ארבייטמן.

בסיום המשחק נאלצה המשטרה לפזר עשרות אוהדי מכבי ת"א, שהמתינו לשחקני קבוצתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully