וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוברת מכבי ת"א: "קאנן מועמד להמשיך"

ניר איסקוב

7.4.2006 / 7:01

טלי לייבוביץ' דחתה את הפרסומים האחרונים בסוגיית המאמן. נמני, ברקוביץ' ורוסו כשירים לדרבי, האוהדים זועמים על "לאן"

"טון קאנן הוא בהחלט מועמד לאמן את מכבי ת"א גם בעונה הבאה". כך התייחסה היום (חמישי) דוברת מכבי ת"א, טלי לייבוביץ', לסוגיית המאמן העתידי של הקבוצה.

"כרגע, אנחנו לא דנים בנושא הזה", המשיכה. "כשיהיה מה להודיע, אנחנו נודיע. אין לנו שליטה על מה שכותבים". ההערכה היא כי העיסוק בנושא לא יתבצע גם בשבוע הבא, לנוכח חג הפסח.

כפי שפורסם בתחילת השבוע, שלישיית הגלאקטיקוס, אבי נמני, אייל ברקוביץ' וג'ובאני רוסו, יעמדו לרשותו של המאמן ההולנדי לקראת הדרבי נגד הפועל ת"א ביום ראשון הקרוב (20.50, שידור ישיר בישראל 10). הנעדרים היחידים יהיו אבי יחיאל, שהורחק במשחק האחרון מול מכבי חיפה, ותמיר כהן הפצוע.

שי כהן, מראשי ארגון האוהדים "השחקן ה-12", טלפן לנמני וביקש ממנו לנצח בדרבי בתור מתנת יום ההולדת שלו, החל היום. כהן המריא בחודש שעבר לארה"ב לצרכי עבודה, ובשיחה טראנס אטלנטית הוא אמר לקפטן: "אבי, תן לי ניצחון בדרבי", נמני השיב: "אני לא בטוח שאשחק", כהן: "כל העונה הזו היא אכזבה גדולה בשבילנו. אתה הקפטן, תגיד לשחקנים שרק ניצחון בדרבי יציל את העונה. לפחות את זה תביאו לקהל". נמני הבטיח להעביר את המסר.

ראשי ארגוני האוהדים שיגרו מכתב מחאה למשרד הכרטיסים "לאן", שמשווק את הכרטיסים לדרבי, על כך שכל כרטיסי הנוער והחיילים אזלו כבר ביום המכירה הראשון.

אלון צברי, ממנסחי המכתב, אמר לוואלה! ספורט: "הכרטיסים המוזלים של בני הנוער והחיילים 'נעלמו' כולם ביום שני. מבדיקה שערכנו עלה כי הגרעין הקשה של האוהדים, שקונים ראשונים את הכרטיסים, כמעט לא הספיקו לקנות כרטיסים. המסקנה היחידה היא שאו שגדל לנו דור אוהדים נסתר, שאיש לא מכיר, או שהכרטיסים האלו הלכו לידיים זרות. כולם עושים הון על החיילים והילדים, וזה לא מוסרי".

צברי הודיע כי בכוונתו לפנות בנושא גם להתאחדות לכדורגל ולרשות להגנת הצרכן במשרד התעשייה והמסחר. "על פי תקנון ההתאחדות, מספר כרטיסי הנוער אמור להיות 500, ומחצית מהם צריכים להימכר בקופות האצטדיון ביום המשחק. 'לאן' הוציאו אולי 300 כרטיסים, ולא שמרו כמות שתימכר ביום המשחק. חיילים שקונים דרך האינטרנט, צריכים לשלם 105 שקל, עם עמלה כפולה", טען.

מנהל משרד "לאן", אבי מסינג, אמר בתגובה: "לא קיבלתי שום מכתב כזה".

יש לציין כי עד עתה נמכרו רק 1,400 כרטיסים מתוך 2,600 שהוקצו לשערים 10-11 בבלומפילד, המיועדים לאוהדי מכבי ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully