וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאשדוד לא מתאים להיות בתחתית"

24.3.2006 / 16:57

יוסי מזרחי לא היה מרוצה מדרך המשחק, אבל הסתפק במתנה מהשופט וניצחון 1:2 על הפועל פ"ת, שהרחיק את אשדוד מהתחתית הבוערת

ניר לוין כל כך כעס על השופט תומר כהן במחצית המשחק ואפשר היה להבין אותו. מצד אחד, הוא פסק פנדל שלא היה לזכות אשדוד וסידר לאורחים את השער היחיד במחצית. מצד שני, הוא לא ראה פנדל אמיתי שהיה צריך להיפסק לטובת הפועל פ"ת. תוסיפו לזה את העובדה שהכחולים מהאורווה שלטו במחצית הראשונה ותבינו.

מבחן התוצאה הוא הקובע, אבל במחצית השניה גם ראינו אשדוד קצת יותר טובה. אמיר אלקריף, שהיה אחראי לפנדל הראשון, בישל למשה אוחיון את השני של אשדוד, בלסינג קאקו התעורר, החילופים של יוסי מזרחי היו במקום וסוף סוף הגיע הניצחון לו חיכו בעיר הנמל יותר מחודש. לפ"ת היו לא מעט הזדמנויות לסיים את המשחק הזה לפחות עם נקודה אחת, אבל חוסר הנסיון של שחקניו הצעירים של ניר לוין, הכריע במקרה הזה.

בעקבות הניצחון, אשדוד עקפה את שתי הפתח-תקואיות ועלתה לפחות זמנית למקום השביעי עם 31 נקודות. הפועל פ"ת ירדה למקום התשיעי.

מהלך המשחק

דקה 9 - עידן סרור מהפועל פ"ת מנסה את מזלו בבעיטה חזקה מ-20 מטר, אג'יי הודף לקרן.

דקה 24 - גול! אמיר אלקריף ספק נדחף על ידי גל כהן וספק מפיל את עצמו. השופט תומר כהן קובע כדור עונשין מ-11 מטר. שי הולצמן מדייק בפנדל ומעלה את אשדוד ל-0:1.

דקה 27 - בעיטה חופשית להפועל פ"ת מ-20 מטר. מנור חסן מסובב חזק, סמי אג'יי הודף.

דקה 33 - עמנואל אביידה מוציא מתפרצת לאשדוד ומוסר להולצמן, שעובר את ויסקוביץ' ומחמיץ מקרוב.

דקה 42 - אמיר אלקריף נוגע בידו בכדור ברחבה, אבל השופט לא שורק לפנדל.

דקה 43 - אלנתן סלמי שולח כדור רוחב למנור חסן, שנמצא בעמדת בעיטה מצויינת במרכז הרחבה, אבל בועט חלש מאוד.

דקה 50 - גול! מתפרצת יפה לאשדוד. אלקריץ פורץ מצד ימין ומוסר רוחב למשה אוחיון, שבועט ממרכז הרחבה פנימה. 0:2 לאשדוד.

דקה 68 - גול! אבו חצירא מכניס כדור לרחבה שמגיע בסופו של דבר לעידן סרור, שכובש מקרוב. פ"ת מצמקת ל-2:1.

דקה 75 - הזדמנות לפ"ת. מנור חסן עובר בין שני שחקנים ומכניס כדור נהדר לשמעון אבו חצירא, שמחמיץ מקרוב.

דקה 90 - אלנתן סלמי משתחרר 18 מטר מהשער, אבל בועט מעל למשקוף בהזדמנות האחרונה של פ"ת.

הפועל פתח תקווה: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, זאב חיימוביץ', גל כהן, דאליבור ויסקוביץ', גיא שמיר (ארז אליאב, 54), רביד גזל (אבו חצירא, 67), מנור חסן, יוסי שבחון, עידן סרור (זולייביץ', 83), אלנתן סלמי.

אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, מאור פרץ, מאור זוהר, יוסי אופיר, בלסינג קאקו , עמונאל אביידה (חאבי גונזאלס, 67), משה אוחיון (עידן שריקי, 76), דוד רביבו, שי הולצמן.

"זה היה משחק חד צדדי בצורה קיצונית"

מאמן מ.ס אשדוד יוסי מזרחי אמר בסיום לספורט 5: "בשבוע שעבר שיחקנו בארבע או חמש דרגות יותר טוב ויצאנו בתיקו. היום היינו לחוצים ובכל זאת הובלנו 0:2. מה שבאמת חשוב זה שלוש נקודות והשאר לא מעניין אותי בכלל. לאשדוד לא מתאים להיות בתחתית. שחקנים בקבוצה נכנסו ללחץ וזה אסור".

ניר לוין: "זה היה משחק חד צדדי בצורה קיצונית. בעוד חודש כולם יזכרו רק את התוצאה וזו הבעיה שלנו. היה פנדל שאני לא יודע מאיפה הוא נשרק, הגענו להזדמנויות, תקפנו, עשינו דברים כדי להשוות את המשחק אבל אין צדק. אולי קל מאוד לשרוק נגד הפועל פ"ת בבית שלה ואני מקווה שאני אומר את הדברים רק מתוך כעס. גם בצד השני היה פנדל ברור שלא נשרק. אנחנו בכל זאת צריכים לבוא בטענות לעצמנו, למה אנחנו לא משווים במשחק כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully