וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה שלפני הסערה

ניר איסקוב

12.2.2006 / 8:00

עוד לפני פתיחת המשחק בין מכבי ת"א ומכבי חיפה בבלומפילד (20:50, ישראל 10), החלו מהומות בין מחנות האוהדים של הקבוצות. נמני וטל ייעדרו, ברקוביץ' ישחק מול קבוצת האם

בשנתיים האחרונות נותרה רק היוקרה במפגשים בין מכבי חיפה למכבי ת"א, לאחר שהאחרונה נשרה ממאבקי האליפות, אם אפשר לכנותם כך, בעודם באבם. גם הערב (ראשון, בלומפילד, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10) יתרכז המפגש בין שתי הקבוצות בקרב על היוקרה, במיוחד לנוכח שיתופו הצפוי של אייל ברקוביץ' במשחק, להבדיל מהמפגש הקודם, אותו הוא החמיץ עקב פציעה.

ועוד לפני המשחק, החלו מהומות בבלומפילד. מחנות האוהדים נפגשו בשערי האיצטדיון, החלו להתכתש, ובמהלך הקרבות נזרק גם נפץ שפגע באחד מאוהדי מכבי ת"א. אמבולנסים הגיעו למקום וטיפלו בפצועים. אחד מראשי מחנה אוהדי מכבי ת"א, איציק קוסמן, נעצר לאחר שניסה להפריד.

טון קאנן כבר העיד כי "מרגישים שאייל לוקח את העסק ברצינות", וההולנדי עשוי לפתוח עם הקשר הוותיק בהרכב, או לכל הפחות להעניק לו דקות משחק משמעותיות. מהסגל ייעדרו ג'ובאני רוסו, משה מישאלוף וסאלם אבו-סיאם, שלושתם עקב פציעות. שני הזרים החדשים, גיאורגי דמיטרדזה ואלווין בג'ירי, ייכללו בסגל, כמו גם סאלם אבו סיאם שעבר ברירות ונמצא כשיר. מי שעדיין לא ילבש את מדי הקבוצה הוא מקינאווה. אבי נמני, שהיה בספק במשחק, ייעדר סופית.

ליאור ג'אן אמור למלא את מקומו של אבו-סיאם כמגן שמאלי, בעוד לירן כהן וארז מסיקה יאיישו את האגפים בקישור, ואחד מהשניים, תמיר כהן או אבי יחיאל, יפתח כקשר דפנסיבי יחיד. אבי סטרול חוזר אחרי צהובים, ועשוי לתפוס מקום בהגנה לצד כריסטיאן גונזאלס. אם קאנן יחליט לעלות עם ברקוביץ' ב-11 הראשונים, ישתנה המערך של מכבי ת"א ל-4-5-1, כשגם זהות החלוץ היחיד אינה ברורה, ונאבקים עליה ז'וזה דוארטה, שלא פתח במשחק האחרון בנתניה, אופיר חיים ורועי דיין. ספסולו של ברקוביץ', ישאיר את מכבי במערך של 4-4-2.

קאנן: "אני רוצה אש בעיניים"

טון קאנן החליט ביום שישי לבטל במפתיע את האימון שתוכנן לשבת, והקבוצה תסתפק באימון קל בבוקר ההתמודדות, אז גם ייקבע הסגל. המאמן ההולנדי התייחס באתר הרשמי של הקבוצה, למפגש מול המוליכה: "אני מצפה למשחק גדול עם אווירה טובה, אני מצפה לראות את האוהדים מהדקה הראשונה ועד האחרונה תומכים ומעודדים את השחקנים שלנו. אנחנו מקווים לקבל את הקהל כשחקן ה-12 שלנו על המגרש, ואני מבטיח שנעשה כל שביכולתנו לעשות משחק טוב. השחקנים יילחמו ויראו כי המועדון הוא מועדון גדול שרוצה להוכיח אופי ולהוכיח שהמקום הנוכחי בטבלה לא אומר שאנחנו לא קבוצה גדולה. אמרתי לשחקנים שאני רוצה לראות את הלחימה שלהם ואת האש בעיניים על הדשא".

בועז קלרדון, מראשי חוג האוהדים, ביקש להעביר מסר לשחקנים: "הגיע הזמן, אחרי העונה המחפירה הזו, שהם שיכבדו אותנו וייתנו יותר ממה שהם רגילים. לשם שינוי, שייתנו 200 אחוז מעצמם".

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, כריסטיאן גונזאלס, אבי יחיאל (אבי סטרול), ליאור ג'אן, תמיר כהן (אבי יחיאל), לירן כהן, ארז מסיקה, אבי נמני, אייל ברקוביץ' (אופיר חיים, רועי דיין), ז'וזה דוארטה (אופיר חיים, רועי דיין).

רוני לוי: "ההיבט של אייל ברקוביץ' הוא פיקנטי"

משימתו של רוני לוי לשמור על חניכיו במתח לקראת עוד משחק ליגה, אמורה להיות הפעם פשוטה יותר, לנוכח המפגש הטעון והיוקרתי הצפוי להם. הוא יעשה זאת בלי עידן טל החולה.

מיכאל זנדברג הגדיר זאת היטב: "כבר אמרנו שמשחק מול מכבי ת"א הוא תמיד יותר מהרגיל, בגלל היריבות הספורטיבית בין המועדונים, שלא אנחנו המצאנו. בלי קשר למצב של מכבי ת"א, אמור להיות משחק מרתק, והם יבואו בשיא המוטיבציה, כמו כל קבוצה שבאה נגדנו, אבל במיוחד הם. לגבי קריאות מהקהל, אני מוכן לכל דבר". בהתייחסו לעתידו המעורפל, אמר זנדברג: "אני בראש ובראשונה מעדיף למצות את האופציה האירופית, ואם זה לא יצלח, אני נותן עדיפות למכבי חיפה. אין ממש בפניות של קבוצות אחרות אליי".

להבדיל ממאמן היריבה, רוני לוי ייהנה מסגל מלא, כולל אלון חרזי, ששב מפציעה, אבל עלול למצוא את עצמו על הספסל, לנוכח יכולתו הטובה של קלמי סבן בעמדת המגן הימני בשבוע שעבר. לוי אמר לקראת המשחק: "זה תמיד משחק אטרקטיבי, ולא משנה המיקום של שתי הקבוצות, עובדה שמחר יהיה איצטדיון מלא. אנחנו נשתדל להמשיך בשלנו, ולהציג כדורגל אטרקטיבי. אנחנו מתייחסים לכל ההיבטים ביריבות שלנו, וההיבט של ברקוביץ' הוא פיקנטי ומעניין, אבל אנחנו משתדלים להתייחס לקבוצה כקבוצה, ופחות לשחקנים באופן אישי".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (קלמי סבן), רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, פרננדו לורפיסה, גוסטבו בוקולי, מיכאל זנדברג, רוברטו קולאוטי, שלומי ארבייטמן.

רק מאות בודדות של כרטיסים נותרו בקופות האיצטדיון, וההערכה היא כי היציעים יהיו מלאים. הסעות למשחק ייצאו ב-18:00 מאולמי רון, ומחיר נסיעה הלוך-חזור יהיה 30 שקל.

השתתף בהכנת הידיעה: דוד רוזנטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully