וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: איל ברקוביץ' סיכם עקרונית כמנג'ר

שחקן העבר כבר נפגש עם רמון ושני הצדדים מעוניינים מאוד בהתקשרות, אך עדיין אין סיכום על גובה השכר ואורך החוזה. הפועל הודיעה: "המו"מ יימשך, יש רצון להתחיל בעבודה משותפת"

כדורגלן העבר אייל ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
מוכן להגיע. איל ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

האם יחל עידן חדש בהפועל תל אביב? אחרי הפרידה מרן בן שמעון בשעות הצהריים, האדומים נכנסו היום (שני) למשא ומתן עם אייל ברקוביץ' כדי שיהיה המנג'ר המקצועי של המועדון. בשיחה שהתקיימה בין חיים רמון לבין ברקוביץ', הצדדים הביעו רצון הדדי להתקשרות ביניהם בעונה הבאה. שחקן העבר אמור להיות הדמות המקצועית הבכירה במועדון. על פי גורמים בכירים בהפועל תל אביב, כרגע הושג סיכום עקרוני בין הצדדים על הצטרפותו של ברקוביץ', אך ישנם עוד לא מעט מכשולים בדרך. הצדדים טרם הגיעו להבנות בנוגע לשכרו של ברקוביץ' ואף לא על אורך חוזהו.

על פי אותם גורמים, עניינים אלה עדיין יכולים להכשיל את המשא ומתן. מחר יהיה יום קריטי מבחינת המועדון, בו ינסו לסכם על חוזהו של ברקוביץ' בקבוצה ואף ימנו רשמית את אסי דומב למאמן.

הפועל תל אביב הוציאה הערב הודעה רשמית ובה נכתב: "ברקוביץ' סיכם עקרונית את תנאיו במועדון ועשוי להתמנות למנהל המקצועי של הפועל תל אביב. המשא ומתן שנערך מול עידו חג'ג' יימשך, כשבין הצדדים ישנו רצון לחתום ולהתחיל בעבודה המשותפת. ברקוביץ' כבר שוחח עם אסי דומב והשניים ייפגשו בקרוב וידונו בתכניות המקצועיות לעונה הבאה. בכל מקרה, נושא מכירת מחלקת הנוער או הפרטתה אינו על הפרק".

הפועל תל אביב נפרדה מרן בן שמעון, אסי דומב יחליפו

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב (מימין) עם עוזרו אסי דומב. מגד גוזני
המאמן הבא. דומב, משמאל/מגד גוזני

ברקוביץ', 42, הוא אחד מגדולי כדורגלני ישראל בכל הזמנים. הוא החל את הקריירה שלו במכבי חיפה בעונת 1990/91 והיה שותף לעונת הדאבל הגדולה. לאחר מכן הוא זכה עם הירוקים באליפות נוספת ללא הפסד (עונת 1993/94, בה נבחר לשחקן העונה) ובעוד שני גביעי מדינה. בתחילת עונת 1996/97 עבר לסאות'המפטון האנגלית, בה סיפק משחק נדיר בו כבש צמד ובישל שלושה שערים ב-3:6 הבלתי נשכח על מנצ'סטר יונייטד. אחרי שנה אחת במדי הסיינטס, המשיך ברקוביץ' לווסטהאם, כיכב במדיה שנתיים ואז עבר לסלטיק שרכשה אותו תמורת 7 מיליון ליש"ט. אחרי עונה אחת בסקוטלנד, ברקוביץ' הושאל לבלקבורן והמשיך למנצ'סטר סיטי ופורטסמות', עד ב-2005/06 חזר בקול תרועה רמה לעונת פרישה בישראל, אך סיים עם קדנציה מאכזבת במדי מכבי תל אביב.

ברקוביץ' כבר התנסה כמנהל מקצועי במכבי נתניה, אך לא הסתדר עם דניאל יאמר והמאמן אלי גוטמן ופוטר אחרי זמן קצר ב-2006. החל מ-2008 מנהל ברקוביץ' מחלקת נוער בנשר, כשבמקביל הוא שימש בשנים האחרונות ועד ימים אלו כפרשן בתכניות טלוויזיה ורדיו שונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אייל ברקוביץ מכבי תל אביב מאוכזב אחרי החמצה. עמי שומן
לפני שבע שנים במכבי, עכשיו בהפועל? איל ברקוביץ' בעונת הפרישה/עמי שומן

בניגוד לברקוביץ', המועמד הנוסף, אלי כהן "השריף", שזוכה לתמיכת משה תאומים ורמון, לא מעוניין להיות רק המנג'ר המקצועי אלא רוצה לאמן. כרגע יש התנגדות מצד חג'ג' וגורמים נוספים במועדון לאפשרות שכזו. למרות זאת, העובדה שהמאמן הוותיק לא דורש שכר גבוה עשויה לעמוד לזכותו. עקרונית, כבר לפני חודשיים הביע כהן את הסכמתו להגיע להפועל תל אביב.

בכל מקרה, התקציב של הפועל תל אביב יהיה מצומצם ולכן עלות של מנג'ר מקצועי אמורה להיות קטנה מאוד, אסי דומב יהיה מאמן הקבוצה ומחר, כאמור, יקבל את המינוי הרשמי, כך על פי גורמים בכירים בהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully