וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר צפויה לעמוד לדין על קריאות גזעניות של אוהדיה

הקבוצה מהבירה צפויה להיענש לראשונה בעקבות הקריאות, שצוינו בדו"ח. עימות בין אמסלם לשופט. בלבול: "יש לנו אופי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים רשמה הערב (שבת) מפלה נוספת מול בני סכנין, אחרי שהפסידה 1:0 באצטדיון טדי. החבורה של רוני לוי ממשיכה לאכזב מול יריבתה, וסופרת כבר משחק עשירי רצוף ללא ניצחון מולה. בית"ר תתרכז כעת במאבקי התחתית בפלייאוף התחתון ובמשחקים שנותרו לה בגביע המדינה. סכנין, לעומת זאת, סוגרת עונה סדירה מצוינת בסטייל, והיא מגיעה למשחקי הפלייאוף העליון בכושר טוב, עם שני ניצחונות רצופים. אברהם פאס כבש את השער הניצחון בדקה ה-83 אחרי שאנדרס טונייס הורחק בדקה ה-72 והותיר את בית"ר ב-10 שחקנים.

ואם ההפסד לא הספיק הרי שלראשונה העונה, בית"ר צפויה לעמוד לדין בשל קריאות גזעניות של אוהדיה. האירועים השונים צוינו בדו"ח המשחק. בסיום ההתמודדות נרשם עימות בין עוזר המאמן דוד אמסלם לקוון שבתאי נחמיאס בנוגע לכרטיס האדום של אנדרס טונייס. ח"כ אחמד טיבי אמר בסיום שהוא יפנה באופן אישי להתאחדות לכדורגל בדרישה להעניש את בית"ר ירושלים על הקריאות הגזעניות של אוהדיה. "אם ההתאחדות לא תעניש את בית"ר על ההתנהגות הזאת, היא למעשה משתפת פעולה עם הקריאות הגזעניות האלה", אמר טיבי.

0:1 לבני סכנין על בית"ר ירושלים באצטדיון טדי

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
האוהדים קראו קריאות גזעניות, בית"ר צפויה להיענש. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי התייחס בסיום ליריבות בין שני המועדונים ואמר: "אני לא מתייחס להיסטוריה, רק להיום. אני מאוכזב מהתוצאה. מההזדמנות היחידה שלהם ספגנו גול, אבל זה הכדורגל. זה קורה לנו הרבה העונה ונצטרך לעבוד קשה כדי למנוע את זה. הבעיה שלנו היא בסיומת, אנחנו צריכים להיות רגועים במסירה האחרונה". על הכרטיס האדום שספג טונייס אמר לוי: "הערתי לשופט שלדעתי לא היה כרטיס אדום וזה הכל. הוא לא ענה".

שחקן בית"ר ירושלים, אופיר קריאף, התייחס לכך שהוא גם ספג מכה חזקה מדדי בן דיין, שלא ספג אדום: "קיבלתי מכה ללא כדור והקוון היה חייב לראות את זה, זה היה מטרים ממנו אבל זה לא תירוץ. זה היה משחק חשוב גם לנו וגם להם. חבל שלא הצלחנו להבקיע את המצבים שלנו, אנחנו חייבים להתרכז מול השער ושילמנו על זה. הדבר הכי חשוב לנו עכשיו זה קרית שמונה וניתן את כל מה שיש לנו. זה לא נעים לראות את האוהדים של סכנין חוגגים כאן, לא ניצחנו אותם הרבה זמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן בני סכנין מרקו בלבול. קובי אליהו
"יש לנו אופי". בלבול/קובי אליהו

מאמן בני סכנין, מרקו בלבול חגג בסיום: "באנו למשחק חוץ קשה מול בית"ר ירושלים שהיא קבוצה מצויינת עם סגל לפלייאוף עליון. עשינו עבודה טובה, ולמרות שהמשחק היה שקול ידענו לקחת שלוש נקודות יקרות. היתה תקופה שטבעי שהיא תבוא. היה עומס פיזי ופציעות, אבל יש לקבוצה אופי טוב, ואני שמח שלקחנו את הנקודות. המטרה שלנו הייתה לא להגיע למאבקי תחתית, ועשינו דבר יוצא מהכלל טוב בהגעה לפלייאוף העליון. אנחנו צנועים ועם רגליים על הקרקע. היינו שמחים לקפוץ מקום אחד, ואז נחשוב על מקום נוסף. נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully