וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: השחקנים התבקשו לקצץ 5 אחוז משכרם

כרגע נראה שהמהלך לא ייצא לפועל בגלל סירוב של כמה מהשחקנים: "איך הביאו רכש בינואר? קודם שישלמו למי שפה"

שי אבוטבול, הפועל תל אביב. קובי אליהו
הוזמן לשיחה עם חיים רמון. אבוטבול/קובי אליהו

למרות שהפועל תל אביב הצליחה לגייס כארבעה מיליון שקלים לשם השארתו של עומר דמארי בקבוצה, ועל אף שהיא חסכה את משכורתו של איתי שכטר שהושאל לנאנט ואת זו של הבלם יורחן קולין אותה יממן עידו חג'ג', המועדון עדיין נמצא בקשיים כלכליים.

באמצע השבוע האחרון נערכה שיחה בין מחזיק זכויות הניהול, חיים רמון, לקפטן שי אבוטבול, ובה עלתה הצעה לבקש מכל השחקנים לקצץ חמישה אחוזים משכרם. השניים סיכמו שאם כל השחקנים יסכימו למהלך, הוא יתבצע ואותם חמישה אחוזים יוחזרו ממענקי מיקום או עליה לליגה האירופית. המהלך הזה אמור לחסוך לקבוצה כמיליון שקלים.

אבוטבול והקפטן השני של הקבוצה, גילי ורמוט, שוחחו היום עם שאר השחקנים על הנושא. "הכסף שנכנס אמור להספיק עד תום העונה", אמר היום גורם במועדון, "אבל אנחנו עדיין לא בטוחים שלא יהיה הפרש קטן. לכן אנחנו לא רוצים לקחת סיכונים של חסרים. בכל מקרה זה תלוי אך ורק בשחקנים, אף אחד לא יכריח אותם לקצץ".

כרגע לא נראה שהמהלך ייצא לפועל כי ישנם לא מעט שחקנים שלא יסכימו לקיצוץ, זאת בעיקר בשל העובדה שבחלון העברות של ינואר הקבוצה התחזקה. "איך אפשר לבוא בבקשות כאלה כשרק לפני כמה ימים חיזקו את הקבוצה בעוד שני שחקנים?", תהה אחד מהשחקנים, "קודם כל ההנהלה צריכה לדאוג שיהיה כסף לשלם לכולם ושרק אחר כך תחתים שחקנים חדשים".

בצד המקצועי לקראת המשחק נגד הפועל עכו ביום שני, האדומים קיבלו בשורות טובות: ליאור לוי ושמעון יהיו כשירים. כרגע נראה שרק לוי יחזור להרכב ושאברהם צ'וקול ימשיך לקבל את הקרדיט מהמאמן רן בן שמעון. בנוסף, בריאן חרסיסיץ' יחזור להרכב במקומו של שי אבוטבול שייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

שחקן הפועל תל אביב ליאור לוי. ברני ארדוב
צפוי לפתוח בעכו. ליאור לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully