וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: פרדה סיכם ל-4 שנים וחצי, מאטוביץ’ לשנה וחצי

הושלם הטרייד ששלח את סלליך מבית"ר לפ”ת, פרדה: ”הגשמת חלום”. מגן קרית שמונה מצטרף גם הוא: ”זה מועדון גדול”

one

בית"ר ירושלים לא מספקת תוצאות, אבל ממשיכה במסע הרכש. הערב (שני) סוכמה עסקת ההעברה עם מכבי פתח תקוה ששלחה את סינטיאהו סלליך למלאבס בתמורה לדני פרדה, שסיכם על חוזה לארבע שנים וחצי. פרדה כבר מסר: "זו הגשמת חלום להגיע למקום כמו בית"ר, מחכה להגיע למפגש עם הקהל בטדי".

מוקדם יותר הערב סיכם בקבוצה המגן השמאלי של עירוני קרית שמונה, דושאן מאטוביץ, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. המגן היה מבוקש גם בהפועל תל אביב, אך יצטרף לקבוצה של רוני לוי ואמר: "אני שמח, זה מועדון גדול". מאטוביץ' הגיע לקרית שמונה בעונת 2011/12, ועזר לקבוצה הצפונית לזכות באליפות. בסך הכול יש לו 72 הופעות ליגה ו-2 שערים.

העברת סלליך שסוכמה עוד אתמול תושלם מחר, לאחר שהפגישה היום נדחתה מסיבות טכניות הנובעות מטעות בטפסי הרישום שהביאה פתח תקוה לפגישה. "העסקה סוכמה ומחר תיחתם סופית", נמסר ממכבי פתח תקוה. סלליך סיכם עד סוף העונה ובסיומה יחזור למכבי חיפה, לה הוא שייך.

לידיעה הראשונית על הטרייד בין פרדה לסלליך

לידיעה הראשונית על מועמדותו של מאטוביץ' לבית"ר

דני פרדה שחקן מכבי פתח תקוה לפני אור אוסטווינד שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
הגשים חלום. דני פרדה/ברני ארדוב

יחד עם מאטוביץ' ופרדה מגיע מספר הרכישות של בית"ר בינואר לשש, כשהשניים מצטרפים לג'ונתן וילה, משה לוגסי, שלומי אזולאי ופאבלו ברנדאן. לעומתם שוחררו: אייס קרים, טטה בנגורה, לנדרי מולמו, דוד רביבו והצעירים עדן נחמני ומתן בן סימון.

בקבוצה נרשמה אמש אכזבה גדולה לאחר ההפסד 3:1 להפועל תל אביב בנתניה. שחקנים בקבוצה אמרו בסיום ש"עד שהשתפרנו ושיחקנו טוב, קיבלנו גולים של נערים. הגול הראשון למשל - אנחנו עובדים על הסגירות האלה של שחקנים שחותכים למרכז. גם הגולים האחרים היו בגלל נאיביות וחבל. היינו לא פחות טובים מהפועל".

המאמן רוני לוי, שהיה מאוכזב מאוד מההפסד להפועל ניר רמת השרון בשבוע שעבר והבהיר למספר שחקנים במהלך השבוע כי לא יסבול תצוגה כזו שוב, היא מאוכזב מהתוצאה אך מעודד מהיכולת ובסיום עודד את השחקנים. מי ששוב ספג ביקורות הוא הבלם אנדרס טונייס, עליו אמרו בקבוצה ש"נראה שהוא לא נותן הכול".

היום שוחרר דוד רביבו מהקבוצה. הקשר הבין שהוא לא בתכניות לאור ההגעה הצפויה של פרדה ואחרי שראה אתמול את עומר אצילי נכנס כמחליף לפניו. הוא ביקש מרוני לוי לעזוב ונענה בהסכמה. מבית"ר נמסר: "מודים לו ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

עוד הפסד: בית"ר נוצחה בידי הפועל ת"א, 3:1 בנתניה

רוני לוי מצא נקודות אור בהפסד: "הן יתגלו בהמשך"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דושאן מאטוביץ' עירוני קרית שמונה מול קובי מויאל בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מחליף חולצה. מאטוביץ'/ברני ארדוב

ביום שני הבא בית"ר תארח את הפועל עכו למשחק תחתית, אבל עוד לפני כן ממתין לה משחק בית נגד מכבי בת ים בגביע (רביעי, 19:00). בקבוצה אמרו: "במצבנו אסור לנו לזלזל באף קבוצה, גם לא בבת ים. הם יבואו עם חלום לצאת גדולים בטדי ואסור לזלזל. שלא נהיה הביזיון של השבוע הזה".

שוער הקבוצה, אריאל הרוש, אמר בסיום: "אנחנו מסתבכים בתחתית. אנחנו חמש נקודות מהקו האדום, אבל אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה והיא שנראינו יותר טוב מאשר במשחקים האחרונים. כרגע הכול בורח לנו ואנחנו חייבים למצוא פתרונות ולהביא נקודות בכל דרך. בשבוע הבא אנחנו נגד הפועל עכו זה משחק מאוד משמעותי. הם נקודה מתחתינו ומי שתנצח תתרחק מהקו האדום. אנחנו צריכים לנצח וחייבים את זה למועדון ולקהל. פנדל? לא היה, תראו את זה בטלוויזיה".

הרוש הוסיף על החיזוק שהגיע בשבועות האחרונים: "יש שינוי, אבל דברים לוקחים זמן. זה לא הוקוס פוקוס. צריך להתחבר, כל אחד צריך לקבל את הביטחון וזה לא פשוט, במיוחד בבית"ר ירושלים. כרגע כל אחד צריך לבוא ולתת 200 אחוזים בכל משחק כי המצב לא קל. אנחנו מודעים למצב".

מאוחר יותר הודיעו בהתאחדות כי בית"ר תעמוד לדין בגין סעיפים של התפרעות אוהדים והתנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים. הדיון ייערך ביום רביעי הבא, בגלל משחק הגביע.

שוער בית"ר ירושלים אריאל הרוש משה לוגסי מתלוננים לשופט ארז פפיר. קובי אליהו
מודע למצב הרעוע. הרוש/קובי אליהו

בנוגע לחלוץ זר, בבית"ר יעשו מאמצים להנחית שחקן חדש השבוע. דויד רודריגס עדיין על הפרק ואנדרס טונייס שמע מהחלוץ שייתכן שבימים הקרובים הוא יגיע. בבית"ר גם לא סגרו את הדלת בפני אופציית שלומי ארבייטמן ואמרו: "אם הוא יסכים להגיע בתנאים שלנו, יהיה על מה לדבר".

עומר דמארי הפועל תל אביב מול אנדרס טונייס בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"הוא לא נותן הכל". אנדרס טונייס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully