וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את רמת השרון 0:1

מערכת וואלה! ספורט

30.3.2013 / 22:00

האדומים הגדילו את היתרון מהמקום הרביעי ל-4 נק' אחרי שתמוז (55) שבר בצורת של 9 משחקים בדרך ל-0:1 על רמה"ש

one

האם הפלייאוף העליון עושה טוב להפועל תל אביב? הקבוצה של פרדי דוד השיגה הערב (שבת) את ניצחונה השני ברציפות לראשונה מזה שלושה חודשים, ואחרי התיקו המאכזב של עירוני קרית שמונה עם בני יהודה, פתחו שחקניו של דוד פער של ארבע נקודות מהמקום הרביעי. האדומים היו אמנם רחוקים מלהרשים, אבל שער בודד של טוטו תמוז, ששבר בצורת של תשעה משחקים ללא כיבוש, העניקו להם את שלוש הנקודות החשובות.

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
אחרי תשעה משחקי- סוף סוף שער. תמוז חוגג/מגד גוזני

לעומת האדומים, נראה שלרמת השרון, שפתחה את שלב הפלייאוף עם חלומות על התברגות באחד מארבעת המקומות הראשונים, ככל הנראה תיאלץ להסתפק עם העובדה שהיא תסיים בין ששת הראשונות. הקבוצה של בני טבק רשמה הפסד שני רצוף, אבל אולי גרוע מכך, הציגה הערב מול הקהל הביתי שלה משחק נרפה וחלש במיוחד, לא הרבתה להגיע להזדמנויות, ואחרי ההפסד הזה היא כבר יכולה להתחיל ולתכנן את העונה הבאה שלה.

המחצית הראשונה היתה חלשה מאוד מצד שתי הקבוצות, שנראו מנומנמות מאוד. מי שהתעוררה ראשונה היתה הפועל תל אביב, שהחלה אט אט להתקרב לשערו של לייבוביץ', שמצידו הצליח לחפות על טעויות בהגנה שלו כדי למנוע מטוטו תמוז להוריד את קבוצתו ביתרון אל חדרי ההלבשה. אלא שגם השוער לא היה יכול להושיע בפתיחת המחצית השניה, כשאותו תמוז ניצב פנוי לנגיחה והעלה את האדומים ליתרון. פרננדס עוד הגיע לשני מצבים קורצים עד לסיום עבור המארחים, אבל לא השכיל לסיים אותם בצורה טובה, והוא וחבריו ייאלצו לחפש את הנקודות שלהם במקום אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הוגו לופס שחקן עירוני רמת השרון מול שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
לא הצליחו לייצר מצבים בחלק הקדמי. לופס/מגד גוזני

מחצית שניה

דקה 87: רמת השרון לא ממש הצליחה לייצר מצבים, ונראה שהשלימה עם העובדה שהיא לא תיקח נקודות מהמשחק הזה.

דקה 81: וואליד באדיר נכנס ורשם את ההופעה ה-526 שלו בליגת העל, שהעלתה אותו למקום השלישי ברשימת כל הזמנים, בצוותא עם אלון חרזי.

דקה 75: פספוס נוראי של המארחים, כשפרננדס העביר לבלדוט בעקב, וזה בעט היישר אל אדל שהדף. הכדור הגיע בחזרה לפרננדס שניסה לדחוק מקרוב, אבל הגנת הפועל עצרה את הכדור מהקו.

דקה 70: הזדמנות נפלאה לרמת השרון! בעיטה חופשית חזקה גרמה לאדל להדוף רע, הכדור עלה היישר אל פרננדס שניסה בעיטת מספרת, אבל זו פגעה בשחקן באדום וחלפה סנטימטרים ליד הקורה.

דקה 61: כדור קרן טוב הגיע לראשו של ספורי שנגח היטב, אבל הכדור טס מעל למשקוף.

דקה 61: האדומים שוב התקרבו, כשהפעם בן חיים שבר את ההגנה, אבל לייבוביץ' שוב היה במקום.

דקה 55: שער! הפועל תל אביב פתחה מצויין את המחצית השנייה, כשטל בן חיים השתחרר באגף הימני, הרים את הכדור היישר אל ראשו של תמוז שהכניע את לייבוביץ', 0:1 להפועל תל אביב.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. מגד גוזני
ניצחון שני ברציפות, לראשונה מזה שלושה חודשים. האדומים בעננים/מגד גוזני

מחצית ראשונה

דקה 42: עוד הדיפה גדולה של לייבוביץ'! שוב תמוז פרץ אל הרחבה של המארחים, והפעם בעט היטב אבל שוערה של רמת השרון הדף מצויין.

דקה 39: סוף סוף המארחים הגיעו למצב מסוכן ראשון, כשהתקפה קבוצתית נאה הגיעה ללופס, שמקצה הרחבה ירה טיל ששרק ליד המשקוף והלך החוצה.

דקה 28: הזדמנות מצויינת להפועל תל אביב, כשתמוז פירק את הגנת רמת השרון, אך מ-14 מטר בעט חלש וסחט הדיפה מלייבוביץ'.

דקה 15: האדומים המשיכו להתקרב, חנן ממן לקח את הכדור מ-18 מטרים וניסה לבעוט, אבל הכדור פגע באחד ממגיני המארחים ועלה מעל למסגרת.

דקה 11: כדור גובה מסוכן של טאקה כמעט ותפס את אדל לא מוכן, אבל המארחים לא הצליחו להשתלט על הריבאונד.

דקה 9: המשחק נפתח בצורה מנומנמת, האדומים הגיעו להזדמנות ראשונה כשכדור ארוך לבן חיים ברחבה, אבל שחקנה של הפועל ניסה למצוא את טוטו תמוז באיחור, והכדור הורחק לקרן.

קובי מוסא שחקן עירוני רמת השרון לפני שמעון הרוש שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
לא התעוררו מהמשחק המנומנם. מוסא מול הרוש/מגד גוזני

הרכבים

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', קובי מוסא, עשהאל בן שבת, יניב לביא, עמיר נוסבאום, תום מנשרוב, מרקו אנג'לקוביץ', משה אבוטבול, אפרים טאקה (אור אוסטוינד, 60), הוגו לופס (אדריאן פרננדס , 41), אודו פורצ'ן (אסי בלדוט, 46).

הפועל תל אביב: אפולה אדל, טיאגו קוסטה, דויד רוצ'לה, סאבו פאביצ'ביץ', שמעון הרוש, שי אבוטבול, רועי גורדנה (ניר נחום, 90), חנן ממן (וואליד באדיר, 81), רמזי ספורי (סלים טועמה, 75), טל בן חיים, טוטו תמוז.

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
חגיגה באדום. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully