וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: טוטו תמוז השתולל בחדר ההלבשה במחצית

חלוץ הפועל ת"א לחבריו: "זו בושה", גם אבוקסיס העביר ביקורת. דמארי: "יש לנו סף שבירה נמוך". אלרואי כהן ייעדר מהגביע

קובי אליהו
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"לא יכול להיות שאנחנו נראים ככה". טוטו תמוז/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב ממשיכה בצניחה החופשית שלה. אחרי ההפסד בשבוע שעבר לבית"ר ירושלים, האדומים ממשיכים להתרחק מהאליפות אחרי תבוסה 3:0 בקרית אליעזר למכבי חיפה. שני שערים בנגיחה של דקל קינן (14 ו-34) ושער נוסף של אלון תורג'מן (56) הורידו את הפועל תל אביב למקום השלישי ומכבי תל אביב מצליחה לברוח ממנה ליתרון של חמש נקודות. ועוד לחשוב שהדרבי מתקרב אליהם בצעדי ענק.

למרות שבסיום המשחק היה שקט בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב, מתברר שבמחצית טוטו תמוז השתולל בחדר ההלבשה ואף בא בטענות ללא מעט שחקנים. "לא יכול להיות שאנחנו נראים ככה", אמר החלוץ לחבריו. "זו בושה". גם אבוקסיס לא היה רגוע בהפסקה וביקר את השחקנים: "לא הגעתם למגרש".

וואליד באדיר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפנים שלו אומרות הכל. וואליד באדיר/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס המאוכזב אמר בסיום: "במצבים הנייחים לא היינו מרוכזים. ברבע השעה הראשונה היינו טובים יותר מחיפה. יצאנו טוב להתקפות והצלחנו להביך אותם. לא היינו מספיק טובים במסירה האחרונה. צריך לפרגן למכבי חיפה כי הם שלטו אחרי השערים. היינו מחוץ למשחק. ההחלטה לשחק כמו בהתחלה הייתה טובה, אבל כשסופגים שלושה שערים, הכל נראה רע. במחצית השנייה ניסינו לשנות, הוצאנו בלם, אבל לא היינו שווים יותר מזה. זה היה משחק לא טוב שלנו, צריך לזכור שהגענו לפה בלי הרבה שחקנים. כשאתה לא מגיע עם הכלים החזקים שלך, כמו גילי ורמוט, דג'מבה דג'מבה, שי אבוטבול אז קשה לנצח".

לקראת המשחק עם מכבי נתניה, אמר המאמן: "יש לנו בדרך את באר שבע בגביע וזה מבחינתנו מה שחשוב. אנחנו מגיעים עם שחקן פצוע אלרואי כהן, נצטרך להרים את עצמנו. על נתניה נדבר אחר כך".

עומר דמארי אמר: "פתחנו את המשחק די טוב. במשך 20 הדקות הראשונות היינו טובים, עד השער שקיבלנו. אי אפשר להגיע לחיפה ולקבל שני שערים ממצבים נייחים. זה לא עובד ולא נראה טוב. ניסינו לחזור למשחק, אבל השער השני שבר אותנו. זו תקופה קשה ואנחנו חייבים להרים את הראש במיוחד אחרי המשחק של היום. אכזבנו את האוהדים שהגיעו עד לכאן. קשה וכואב לכולם, אבל צריך לצאת מזה. קשה לי להגיד אם זה משבר, אבל זה הפסד כואב מאוד. אני חושב שהשחקנים הגיעו קצת חסרי ביטחון בגלל התקופה הלא טובה שעוברת עלינו ולא ידענו להתגבר על זה".

החלוץ הוסיף: "נצטרך לתקן את מה שעשינו. צריך לשאול את הצוות המקצועי על השינויים, הוא זה שקובע איך ומי ישחק. אנחנו השחקנים צריכים לעשות את העבודה על המגרש. הכל משפיע ביחד, גם הפציעות וגם החיסורים. זה משפיע על כולם. כל פעם יש שינויים מאולצים, זה לא בריא לנו. אני לא יודע אם באנו כבויים. בהתחלה באנו במטרה לנצח את המשחק. צריך לעבוד על זה ולראות איך מתקנים את זה. יש לנו סף שבירה נמוך".

על השאלה אם הפועל עדיין במירוץ על האליפות, אמר: "אנחנו כרגע לא מדברים על זה. אנחנו צריכים להתרכז בלחזור לכושר של לפני מספר חודשים. כרגע זה נראה רחוק מאוד".

אלרואי כהן מתח את שריר הירך האחורי וייעדר מול באר שבע בגביע. יצטרף לרשימת הפצועים הכוללת את טל בן חיים וגילי ורמוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully