וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "עברנו מבחן חשוב לעמידות הקבוצה"

מאמן בית"ר ירושלים מרוצה אחרי ה-0:0 מול הפועל באר שבע: "נמשיך להתקדם". אלישע לוי: "אני מאוכזב, היינו עדיפים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים נפגשו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. הרבה דיבורים היו לקראת המפגש, אבל בפועל קיבלנו 0:0 מאכזב מאוד בבירת הנגב. הקבוצה של אלי כהן עלתה למקום השישי עם 21 נקודות, בעוד אלישע לוי נותרה תשיעית עם 20 נקודות. אבירם ברוכיאן, ששיחק מול האקסית המיתולוגית, היה אחד הטובים במשחק.

אלי כהן, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
היה מרוצה גם מהתיקו. אלי כהן/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן אמר: "זה משחק חוץ קשה מאוד, כל קבוצה שואפת להגיע לפלייאוף העליון. הוכחנו עדיפות, למרות שזו קבוצה עם תקציב כפול משלנו. יש להם שחקנים מסוכנים, ברוכיאן נתן פה משחק מצוין ופיטם אותם בכדורי עומק, אבל מצד שני היו לנו שני מצבים של אחד על אחד שיכולנו לגמור את המשחק. היה קשה, מבחינתי זה עוד מבחן לבדוק את עמידות הקבוצה. נמשיך להתקדם".

על ערן לוי אמר השריף: "זה היה המשחק הכי טוב שלו מתחילת העונה. הוא היה עמוד התווך בהתקפה, לא איבד כדורים והטריד מאוד את ההגנה. זה עזר לחן עזריאל להשתחרר ולהיות מול השוער פעמיים, וחבל שהוא לא כבש".

על החיזוק: "אני אמשיך לדרוש חיזוק, אין לנו מספיק עושר בשחקנים מבקיעי שערים. אנחנו מגיעים עם הרבה שחקני התקפה ותוקפים עם מגנים, אבל חסר לנו מחץ. זה לא סוד. אני יודע שהייתה ישיבת דירקטוריון ומנסים לגייס כספים. אני מקווה שזה יקרה בהקדם ונוכל להתחיל לחפש".

ערן לוי אמר: "הרגשתי טוב, היה לי משחק טוב. היינו צריכים לנצל איזה מצב-שניים שבישלתי, זה לא הלך. הגענו ליותר הזדמנויות, אבל זה חלק מהמשחק הבא. כבר מסתכלים על המשחק הבא. אני לא חושב שהיה רעש בשבוע שעבר, זה חלק מהכדורגל. מה שהיה עם המאמן, יישאר ביני לבינו. אני צריך לעשות הכי טוב שיש כדי לרצות את המאמן. טוב לי בבית"ר ואמרתי את זה, אני רוצה לשמור על זה בעשרים ידיים".

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי: "אני מאוכזב. היינו עדיפים על בית"ר בהרבה מאוד דקות, אבל לא הצלחנו להבקיע. אולי מאכזב מבחינת הקהל שלא היו שערים, אבל היה קצב וכל מה שצריך מבחינת קבוצת כדורגל. אנחנו מקווים שבמשחקים הבאים כן נדע לנצל את ההזדמנויות. אנחנו משחקים במערך מאוד התקפי, עם שני חלוצים ואבירם מתחת. זה חשוב מאוד וזה לא פוגע במערכים האחרים. היינו טובים ופשוט לא ניצלנו את המצבים שלנו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"מאוכזב, באר שבע היו עדיפים ". אלישע לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully