וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אם יצאנו מעודדים מההפסד, זה אומר הכל"

מאמן הפועל ת"א היה מרוצה מיכולת קבוצתו, שנכנעה 1:0 לאתלטיקו במדריד: "אם נשחק ככה בליגה, נעשה דברים יפים"

הפועל תל אביב נותרה על נקודת זכות אחת בלבד במסגרת הליגה האירופית גם הלילה (חמישי), לאחר שהפסידה לאתלטיקו מדריד 1:0 בויסנטה קלדרון. הקבוצה של יוסי אבוקסיס, שהעניק מנוחה למספר משחקניו, אמנם לא היתה רחוקה מהשגת שוויון מפתיע מול הקולנצ'ונרוס (שבעצמם עלו בהרכב חסר), אולם בסופו של דבר שער בודד של ראול גרסיה בדקה השביעית הכריע את ההתמודדות. לאדומים נותר עוד משחק אחד במפעל, כשיארחו ב-6 בדצמבר בבלומפילד את אקדמיקה הפורטוגלית, בתקווה לסיים את שלב הבתים המאכזב בטעם טוב.

שחקן אתלטיקו מדריד ראול גרסיה חוגג עם חבריו. AP
שער אחד עשה את כל ההבדל. ראול גרסיה חוגג/AP

"אם אחרי הפסד 1:0 אנחנו יוצאים מעט מאוכזבים, זה מסביר הכל ואומר כמה אני מרוצה מהקבוצה ומהיכולת", אמר יוסי אבוקסיס בסיום. "אחרי שספגנו שער מוקדם היינו יכולים להתפרק כמו הרבה קבוצות שבאות לאצטדיון הזה ופוגשות קבוצה גדולה אתלטיקו, שגם עלתה עם הרבה חזק מאוד. מבחינתנו היה משחק מצוין, ואני יוצא מעודד. אם נראה את היכולת הזו בליגה, שהיא הדבר החשוב ביותר, נוכל לעשות העונה דברים יפים".

עומר דמארי הוסיף: "אנחנו יוצאים מעודדים מהמשחק כי שיחקנו נגד מחזיקת הגביע, מקום שני בליגה הספרדית, ולא נפלנו מהם. חבל שקיבלנו שער מוקדם כי אחר כך הצלחנו להשתלט לכמה דקות על קצב המשחק והגענו לכמה מצבי הבקעה שהיו צריכים להסתיים בשער. אם נשחק ככה בליגה, יש מקום לאופטימיות".

בצד השני, אתלטיקו מדריד ניצחה במשחק הבית ה-12 ברציפות באירופה, והשוותה שיא מועדון שנקבע בין השנים 1958 ל-1963. על הדרך, הקולצ'ונרוס אף הבטיחו את מקומם בשלב הבא של המפעל. "הבנו בדיוק מה אנחנו רוצים לעשות. שיחקנו עם אינטנסיביות גדולה, אבל אחר כך קצת הלכנו אחורה. בכל מקרה, הניצחון הוא הדבר החשוב", אמר קשר הקבוצה מריו סוארס. אתלטיקו תילחם במחזור האחרון עם ויקטוריה פלזן על ראש הבית, וסוארס הבהיר: "נצא לשם במטרה לנצח, ולסיים ראשונים".

שחקן הפועל תל אביב, עומר דמארי, מול שחקן אתלטיקו מדריד, מריו סוארס. רויטרס
יצא מעודד, על אף ההפסד. דמארי מול מריו סוארס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully