וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: אשתו של סוארס לא מוכנה שיחזור לישראל

21.11.2012 / 12:10

ספק אם הקשר ישחק מול הפועל ת"א. רחמים: "צריך לתת לו להירגע, כל שיחה מיותרת". הקבוצה ניצחה 0:4 את נס ציונה

הידיעה על כוונת וויליאם סוארס לעזוב את ישראל עדיין מעסיקה את ראשי הפועל באר שבע. כזכור, ביום חמישי פורסם כי הקשר ביקש לעזוב את ישראל ומאוחר יותר אישרו במועדון כי הבקשה מגיעה על רקע המצב הביטחוני. כעת מתברר כי אשתו של הקשר הברזילאי לא מוכנה שיחזור, ובהתאם למסר שהעביר הקשר לשחקנים באותו יום בו החליט לעזוב לפורטוגל, עדיין לא ברור האם יחזור לקבוצה. אם יושג הסכם הפסקת אש ביממה הקרובה, בבאר שבע ינסו לשכנע את הקשר לחזור מיד לארץ, אך בכל מקרה הוא לא צפוי לשחק מול הפועל תל אביב בשל העובדה שהוא החסיר לא מעט אימונים.

וויליאם סוארס, הפועל באר שבע, לפני דן איינבינדר, בית"ר ירושלים. מגד גוזני
עדיין לא ברור אם יחזור לקבוצה. וויליאם סוארס/מגד גוזני

"אין טעם לבצע כל פעולה מלבד לתת לסוארס להירגע", הגיב הבוקר המנכ"ל אסי רחמים על המצב החדש. "בשלב זה, כל שיחה עם וויליאם מיותרת. אם יהיה כאן שקט זה יעשה את העבודה בצורה טובה יותר מאלף מילים". רחמים נשאל גם על המצב בו נמצאת הקבוצה ואמר: "לא אידיאלי ולא פשוט להתאמן במצב כזה. הזרים לא נמצאים איתנו ומגיעים לאימון בכוחות עצמם. הבאר שבעים לנים בבאר שבע, הישראלים איש איש בביתו. ברוכיאן לן בביתו בירושלים, נאסר ודיא סבע בצפון. כולם חזרו לבתים ומגיעים למרכז".

"כרגע הלילות הם סבירים. אם נרגיש שיש פגיעה מעבר לפחד היום יומי של האזעקות שמקשה על השחקנים, נשנה את הסיטואציה", המשיך רחמים. "אם הלילות ההם, שבהם מושמעות עשר אזעקות בלילה יחזרו, אולי השחקנים שלנים בבאר שבע ילונו במקום אחר". על השאלה כיצד הקבוצה מתכוננת למשחק מול הפועל תל אביב בזמן שחלק משחקניה לנים בבאר שבע ענה: "היום התפוצץ אוטובוס בתל אביב, אתמול הטילו מורא על ראשון. חצי מדינה היום תחת אש, הגורמים היחידים שיכולים לקבוע האם יהיה כדורגל או לא הם פיקוד העורף וההתאחדות לכדורגל".

שחקן בית"ר ירושלים אביתר ברוכיאן רודף אחרי קשר הפועל באר שבע וויליאם נג'ובו. מגד גוזני
ייכנע למצב הבטחוני? וויליאם נג'ובו/מגד גוזני

הקשר וויליאם נג'ובו התראיין במולדתו זמביה ודיבר על חששותיו מהמצב הבטחוני: "אני מתוח. בשבת ראיתי טילים באוויר ורעדתי. רק חשבתי כמה שלו בבית (בזמביה). אם המצב יחמיר, לא תהיה לי ברירה אלא לחזור. בזמביה יש שקט".

באר שבע מתאמנת במגרש בנס ציונה ובשעות הצהריים היא ניצחה 0:4 את סקציה נס ציונה. דובב גבאי כבש שער מהיר בפתיחה, בהמשך ניקולס פלצ'וק ודיא סבע שכבש צמד, הכריעו את המשחק. במחצית, העניקה בעלי באר שבע אלונה ברקת מגן הוקרה ליו"ר נס ציונה אייל לוי, למחזיק תיק הספורט בעירייה שולי מזרחי, ולמנהל האצטדיון חנן פרוקס על האירוח בשבוע האחרון בעקבות המצב בדרום.

כרגע, הזרים עדיין ממוקמים בבית מלון באזור רחובות. במועדון הודו לרשת המלונות פתאל, שהסכימה לארח חלק משחקני הקבוצה. אלישע לוי מאפשר לשחקנים ללון היכן שירצו, בתנאי שיגיעו לאימונים בזמן. כזכור, המשחק ביום שני מול הפועל תל אביב יתקיים באיצטדיון בנתניה, ללא כל קשר לאירועי הדרום. הסיבה היא שזרוע באיצטדיון בלומפילד. באותו שבוע מצפים לקבוצה שני משחקים נוספים – רבע גמר גביע הטוטו מול קריית שמונה (רביעי) ומשחק בית מול בני יהודה.

בהתאחדות לכדורגל טרם החליטו מתי והיכן יתקיים המשחק החסר של הקבוצה מול הפועל רמת גן. בבאר שבע ממתינים לרגיעה באזור הדרום ואם זה יקרה בקרוב, ייתכן שהיא תארח את המשחק באיצטדיונה הביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully